කව්ද ඉක්මනට සල්ලි ටිකක් හොයාගන්න් කැමති??? 
මේ දවස් වල කට්ටිය උඩ දාගෙන ලින්ක් share කරනවනේ එන්න එන්න අන්තර්ජාලයෙන් සල්ලි හොයන්න කියල. එත් ඔය කව්රුත් ඔයාලට ඕක කරන්නේ කොහොමද කියල කියලා දුන්නේ නැනේ. මටත් එහෙම තමයි. එත් මම දවසට ඩොලර් 30ක් 40ක් විතර ගොඩ දාගන්න විදියක් හොයා ගත්ත. මේවා ඔය ad click, survey, affiliate, ෆොරෙක්ස්, binary trading වගේ සත ගණන් වලට හිගා කන එකක්වත් ලක්ෂ ගණන් ගෙවනවා කියල ඔයාලව රවට්ටන එකක් වත් නෙවෙයි. මේකයි මේකේ කරන්න තියෙන්නේ. ලොග් ඉන් වෙලා යාලුවොන්ට invite කරන්න තියෙන්නේ. කිසිම expert දැනුමක් ඕනේ නැනේ එකට. යාලුවෝ 10කට රුපියල් 1000ක් වගේ ගෙවනවා. එච්චර අමාරු වැඩක් නෙවෙයි යාලුවනේ. ඔය facebook games වලට යාලුවෝ invite කර කර ඉන්න එකේ මේක කරන්නකෝ. නිකන්ම අතට සල්ලි නේ. මහා ලොකු වෙලාවක් යන්නෙත් නෑ.
මෙන්න සයිට් එක: http://bit.ly/1EfWAty
ඔය පහලින් තියෙන්නේ මට හම්බෙච්ච සල්ලි තමයි.

සිංහල ෆොන්ට් නැති යාළුවන්ට ඉංග්රීසි අකුරෙනුත් දාන්නම්කො
me dawas wala kattiya ude dagena link share karanawane enna enna antharjalayen salli hoyanna kiyala. Eth oya kawruth oka karanne kohomada kiyala oyalata kiyala dunne nane. matath ehema thamai. Eth mama dawasata dollar 30k 40k withara goda daganna widiyak hoya gaththa. Meka oya adlicking, survey, affiliate, forex, binary trading wage satha ganan walata higa kana ekakwath laksha ganan gewanawa kiyala oyalawa rawattana ekakwath newei. mekay meke karanna thiyenne. log in wela yaluwonta invite karanna thamai thiyenne. kisima expert danumak ona nane ekata. yaluwo 10kata rupiyal 1000k wage gewanawa. echchara amaru wedak newei ne yaluwane. Oya facebook games walata yaluwo invite kara kara inne wele meka karannako. Nikanma athata salli ne. maha loku welawak yanneth nane yaluwane.
Menna site eka http://bit.ly/1EfWAty
Oya pahalin thiyenne mata hambechcha salli thamai

Gataluwak ehema thiyenawanam dannako reply ekak mama kiyala dennam yaluwane
මේ දවස් වල කට්ටිය උඩ දාගෙන ලින්ක් share කරනවනේ එන්න එන්න අන්තර්ජාලයෙන් සල්ලි හොයන්න කියල. එත් ඔය කව්රුත් ඔයාලට ඕක කරන්නේ කොහොමද කියල කියලා දුන්නේ නැනේ. මටත් එහෙම තමයි. එත් මම දවසට ඩොලර් 30ක් 40ක් විතර ගොඩ දාගන්න විදියක් හොයා ගත්ත. මේවා ඔය ad click, survey, affiliate, ෆොරෙක්ස්, binary trading වගේ සත ගණන් වලට හිගා කන එකක්වත් ලක්ෂ ගණන් ගෙවනවා කියල ඔයාලව රවට්ටන එකක් වත් නෙවෙයි. මේකයි මේකේ කරන්න තියෙන්නේ. ලොග් ඉන් වෙලා යාලුවොන්ට invite කරන්න තියෙන්නේ. කිසිම expert දැනුමක් ඕනේ නැනේ එකට. යාලුවෝ 10කට රුපියල් 1000ක් වගේ ගෙවනවා. එච්චර අමාරු වැඩක් නෙවෙයි යාලුවනේ. ඔය facebook games වලට යාලුවෝ invite කර කර ඉන්න එකේ මේක කරන්නකෝ. නිකන්ම අතට සල්ලි නේ. මහා ලොකු වෙලාවක් යන්නෙත් නෑ.
මෙන්න සයිට් එක: http://bit.ly/1EfWAty
ඔය පහලින් තියෙන්නේ මට හම්බෙච්ච සල්ලි තමයි.

සිංහල ෆොන්ට් නැති යාළුවන්ට ඉංග්රීසි අකුරෙනුත් දාන්නම්කො
me dawas wala kattiya ude dagena link share karanawane enna enna antharjalayen salli hoyanna kiyala. Eth oya kawruth oka karanne kohomada kiyala oyalata kiyala dunne nane. matath ehema thamai. Eth mama dawasata dollar 30k 40k withara goda daganna widiyak hoya gaththa. Meka oya adlicking, survey, affiliate, forex, binary trading wage satha ganan walata higa kana ekakwath laksha ganan gewanawa kiyala oyalawa rawattana ekakwath newei. mekay meke karanna thiyenne. log in wela yaluwonta invite karanna thamai thiyenne. kisima expert danumak ona nane ekata. yaluwo 10kata rupiyal 1000k wage gewanawa. echchara amaru wedak newei ne yaluwane. Oya facebook games walata yaluwo invite kara kara inne wele meka karannako. Nikanma athata salli ne. maha loku welawak yanneth nane yaluwane.
Menna site eka http://bit.ly/1EfWAty
Oya pahalin thiyenne mata hambechcha salli thamai

Gataluwak ehema thiyenawanam dannako reply ekak mama kiyala dennam yaluwane



