කව්ද යකො කියන්නෙ අද සමරන්නෙ 70 වබ නිදහස කියල..

Ridila™

Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    හුත්තො ගිහින් බලපන් එ ත්‍රෙඩ් එකෙ මන් දාපු කමෙන්ට්... යකො රටෙ ජනාදිපති ජාතිය අමතල කතාවක් කරනකොට එකට රෙඩි වෙන්න ඔන යකො.. ලොකෙ වටෙන් මිනිස්සු එනව එතනට... මෙහෙම පොන්නයොද රට කරන්නෙ..

    Ehema ekek thamai ban rata karanne ithin. Anika apita adambara wenna puluwan history ekakne apita thiyenne. Jathyanthare kiyala apita monada ban thawa nondi wenna thiyenne kiyapam.
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0
    හම්මෝ :rofl:

    උඹලට නං පිස්සු බන් සිරාවටම :D ඔය මනුස්සයට දැන්වත් පාඩුවේ ඉන්න දීපන් :P

    pissuda bn okage marana postareth gahala tama nikam inna ona:rofl:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ගැණු දැකලා නැති පොන්ස්ලා කිහිප දෙනෙක් මෙ ෆොරම් එක අරක්ගෙන ඉන්නෙ.
    වීව්ස් එන නිසා ඇඩ්මිනා මුකුත් කියන්නෙ නැහැ.ඔය ජංගි තම්බලා බොන්න හදපු එකා ත්‍රෙඩක් දැම්මොත් බලපන් වැටෙන වීව්ස්, පොස්ට් ගාණ එහෙම.
    ඔය වගෙ කාලකණ්ණි නිසා මෙ ෆොරම් එක එපාවෙලා ගොඩක් වටින මිනිස්සු අයින් උනා.
    මෙ ෆොරම් එක දැන් රන් කරන්නෙ සිරිකොතෙන්, නිල් බලකායෙන්, අසහන නඩෙන් .

    :rolleyes::yes::yes:
     

    ^Night Fury^

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    9,153
    5,047
    113
    -In Darkness-
    Apooo Ubalath dan horen neda balan inne me paththe enna appiritawata. Katha karala wadak ne.

    Horen bala kiyaa paana deta wadaa.... :rofl::rofl:
    Mekata issara kochchara nam dewal karada ban. Dawal re balan nathiwa nidimaragena Novel liyala ekale pattama fun ekak gatta set ekama. Dan ekek enne na post ekak danna :yes::yes: E tharam chaw wela thiyenne meka dan. Api unath ohe awith balala karala yanawa ban. Meke maha ewunta one nattam ban site eka hariyata duwawanna apita ahawal amaruwak wai :lol::lol:
     

    jamiezue

    Well-known member
  • Jul 28, 2008
    12,103
    1
    8,981
    113
    -~උලක් උඩ-~
    මෙහෙම කේස් එකක් තියනවා නේද..එකදාස් නවසිය හැත්තැ ගනන් වල මට මතක විදිහට ව්‍යවස්තාවෙන් මොකක් හරි රැජිනට තිබුනු බලයක් අයින් කරලා ලන්කාව ජනරජයක් හරි මොකක් හරි කලා... මට හිතෙන විදිහට සිරිසේන ජනාදිපති තුමා ඕක ඔලුවෙ තියාගෙන කිව්වද දන්නෙ නෑ...අඩුගානෙ කතාව ලියපු කෙනා වත්...:rolleyes:
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    මෙහෙම කේස් එකක් තියනවා නේද..එකදාස් නවසිය හැත්තැ ගනන් වල මට මතක විදිහට ව්‍යවස්තාවෙන් මොකක් හරි රැජිනට තිබුනු බලයක් අයින් කරලා ලන්කාව ජනරජයක් හරි මොකක් හරි කලා... මට හිතෙන විදිහට සිරිසේන ජනාදිපති තුමා ඕක ඔලුවෙ තියාගෙන කිව්වද දන්නෙ නෑ...අඩුගානෙ කතාව ලියපු කෙනා වත්...:rolleyes:

    මැයි 18 යි පෙබරවාරි 4 යි පැටලෙන්න පුළුවන් ද බන් එහෙම ?
    මූ ගංජා ගහල වෙන්න ඇති ඉන්නෙ..
    කොලේ බලාගෙන දුන්න දුන්න එක කියෝනව මීහරකෙක් වගේ..
    මූට මොලයක් කියල එකක් නැද්ද ?
     

    Pink panther

    Well-known member
  • Nov 8, 2011
    23,234
    3,134
    113
    36
    ~ ση тнє ƒℓσω ~
    අර වඩම්මපු කුමාරයා එහෙම පුකෙන් හිනා වෙනවා ඇති. මුන් වගේ ගොන් හැත්තක්නෙ බන් රට පාලනය කරන්නෙ. තුක් විතරක්. :angry:
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,339
    1
    13,271
    113
    Gotham City
    මෙහෙම කේස් එකක් තියනවා නේද..එකදාස් නවසිය හැත්තැ ගනන් වල මට මතක විදිහට ව්‍යවස්තාවෙන් මොකක් හරි රැජිනට තිබුනු බලයක් අයින් කරලා ලන්කාව ජනරජයක් හරි මොකක් හරි කලා... මට හිතෙන විදිහට සිරිසේන ජනාදිපති තුමා ඕක ඔලුවෙ තියාගෙන කිව්වද දන්නෙ නෑ...අඩුගානෙ කතාව ලියපු කෙනා වත්...:rolleyes:

    එ මැතිනි ජනරජයක් කලා නෙ ? ඩොමිනියන් නිදහස පූර්ණ නදහ්සක් උනෙ ඊට පස්සෙེ 1972 දි ද කොහෙද ?
    එතන ඉඳන් ගැන්නත් අවුරුදු 40+ ක් වත් වෙනවා නෙ ?
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,033
    35,978
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    යූ.ඇන්.පී එකේ මාස්ටර් ප්ලෑන් එක තමා 2020 දි රනිල් ජනාධිපති කරවන එක.

    මුන් හොඳටම දන්නවා. මුන් මොන වැරද්ද කරත් උන්ට චන්දේ දෙන සෙට් එකක් ඉන්නවා කියලා. ඉතින් පොනිලට අභියෝගේ තියෙන්නෙ අනිත් ප්‍රධාන පක්ෂ දෙක.

    එතකොට. චන්ද වැඩි කරගන්න ඕන කමක් නෑ. අනිත් පක්ෂවල චන්ද කඩන එක තමා කරන්න පුළුවන් එකම දේ. දැන් ඔය සිරා එහෙම වැඳගෙන හිටියට ඌව 2020 මැතිවරනෙදි පුකට ගහලා එළවනවා.

    2015 මැතිවරනෙදි නිදහස් පක්ෂේ එකට ඉල්ලුවට පුංචි චන්දෙදි වෙනම ඉල්ලන්නේ සිරාට ඔය ටික තේරෙන්නේ නැති හින්දා තමා.

    උබ කියන හැටියට අපෙ රටට ගොඩ එමක් නැ
     
    Sep 4, 2015
    3,212
    269
    0
    සිරාවට. ලංකාව කියන රට කවදාවත් හදන්න බෑ කියන එකට උදා හරණයක් තමයි මේක. අර ශනුද්‍රි කියන පට්ට කේප්ප වැස්සි දවසක් නිදහස 1964 ද මොකේද මන්දා කියලා කිව්වා. ඒක මුන්ට ගානක් නෑ. ඒකිට මෙන්සස් උන දවසට ඒකිගේ පෑඩ් එකත් ලෙවකන්න බලන් ඉන්න සුක්‍රාණ ශුනකයෝ ඉන්න ෆෝරුම් එකක රටේ ජනාධිපතිට වරදිනකන් බලන් ඉන්නේ හිනා වෙන්න.

    තූ නොදකින්.

    ඉතින් පොන්නයො ශනුද්‍රි කව්ද මේ පොන්න ජනපති කව්ද ? ජනපති කියන්නෙ රටේ වගකිවයුතු නායකයා. අර හුත්ති කොහොමත් පොන්න හුත්තියෙක් කියල කියන්න ඕන නෑනේ. :rolleyes:
     

    Janadipathi

    Banned
    Mar 29, 2016
    5,119
    285
    0
    මැයි 18 යි පෙබරවාරි 4 යි පැටලෙන්න පුළුවන් ද බන් එහෙම ?
    මූ ගංජා ගහල වෙන්න ඇති ඉන්නෙ..
    කොලේ බලාගෙන දුන්න දුන්න එක කියෝනව මීහරකෙක් වගේ..
    මූට මොලයක් කියල එකක් නැද්ද ?
    පොළොන්නරුවේ ගංජා නැ බන්. මිනිහා ටිකක් එක්සයිට් වෙලා ආදිපාද තුමියගේ කකුල දැකලා.. මඩු වල්ගෙන් ගහන්න ඕනා සොපිට.
     

    Alexb

    Well-known member
  • Jan 22, 2016
    6,361
    4,638
    113
    එක්සයිට් වෙලා බන් පව්..කොලේත් බලන් නෙවෙ ඒක කිව්වෙ
    ඔහොම ඒවනම් අපිටත් වෙනවා...
    හැබැයි ලොකු දෙයක් ඔතනදින් එතුමට නොකියවුන එක " මහින්දලට වැඩක් සෙට් කරලයි මම මේ මීටිමට ආවෙ..ඔන්න මම මිහින් ඒයා ගැසට් එක්ක අස්සන් කොලා කියල කිය උනානම් සොරි
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?

    Horen bala kiyaa paana deta wadaa.... :rofl::rofl:
    Mekata issara kochchara nam dewal karada ban. Dawal re balan nathiwa nidimaragena Novel liyala ekale pattama fun ekak gatta set ekama. Dan ekek enne na post ekak danna :yes::yes: E tharam chaw wela thiyenne meka dan. Api unath ohe awith balala karala yanawa ban. Meke maha ewunta one nattam ban site eka hariyata duwawanna apita ahawal amaruwak wai :lol::lol:

    :yes::yes: mama nam thawama enawa ban. Campus kale idanma mama mage stress yawagaththe meke unwa allan tharaha gassolane. :rofl: dena deyak kala wena deyak balan innawa ithin. Thawama mathakai uba liyapu novel tika meke.
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?

    ඉතින් පොන්නයො ශනුද්‍රි කව්ද මේ පොන්න ජනපති කව්ද ? ජනපති කියන්නෙ රටේ වගකිවයුතු නායකයා. අර හුත්ති කොහොමත් පොන්න හුත්තියෙක් කියල කියන්න ඕන නෑනේ. :rolleyes:

    Human errors one thanaka one weleka wenna puluwan ban. President unath Sakkara uncle unath one kenekta wenna puouwan.
     

    pdshan

    Well-known member
  • Nov 1, 2016
    850
    367
    63
    LK
    සිරාවට. ලංකාව කියන රට කවදාවත් හදන්න බෑ කියන එකට උදා හරණයක් තමයි මේක. අර ශනුද්‍රි කියන පට්ට කේප්ප වැස්සි දවසක් නිදහස 1964 ද මොකේද මන්දා කියලා කිව්වා. ඒක මුන්ට ගානක් නෑ. ඒකිට මෙන්සස් උන දවසට ඒකිගේ පෑඩ් එකත් ලෙවකන්න බලන් ඉන්න සුක්‍රාණ ශුනකයෝ ඉන්න ෆෝරුම් එකක රටේ ජනාධිපතිට වරදිනකන් බලන් ඉන්නේ හිනා වෙන්න.

    තූ නොදකින්.

    චන්දයක් දාමුද......

    Code:
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1836254


    Aav398y.png
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    පොළොන්නරුවේ ගංජා නැ බන්. මිනිහා ටිකක් එක්සයිට් වෙලා ආදිපාද තුමියගේ කකුල දැකලා.. මඩු වල්ගෙන් ගහන්න ඕනා සොපිට.

    .......

    Human errors one thanaka one weleka wenna puluwan ban. President unath Sakkara uncle unath one kenekta wenna puouwan.

    උබ මොකෝ සිරි පොන්ස් ගෙ ලොවන්න ගත්තෙ හිටපු ගමන්..
    වාසියක් වත් උනාද
    පත් උන දවසෙ ඉදල මිස්ටෙක්ස් නෙ ඉතින්
    කැ* මිස්ටේක් විල්ලක් නෙ ඒක
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    .......



    උබ මොකෝ සිරි පොන්ස් ගෙ ලොවන්න ගත්තෙ හිටපු ගමන්..
    වාසියක් වත් උනාද
    පත් උන දවසෙ ඉදල මිස්ටෙක්ස් නෙ ඉතින්
    කැ* මිස්ටේක් විල්ලක් නෙ ඒක
    :angry::angry: Siri pons ge lowanne mokatei ban. Mamama thaniyama igenagena thaniyama duk vidala ada yantham polawe kakul gahala nagitan inne mage hayiyen. Politics nam kohomath mama interested ne. But ithin one ekekta waradinna puluwan ne ban.
     

    Capital_M

    Well-known member
  • Jul 7, 2016
    1,976
    298
    83
    Malambe
    සිරා පහුගිය ටිකේම හිටියේ තිස් වසරක යුධ මානසිකත්වේ :D:rolleyes::rofl::baffled: