
ai bn mage rep kapuwe?inda mage rep kepuwata thota




ai bn mage rep kapuwe?
mn kagewath rep kapuwe nahne bn...![]()

එහෙ නෑ බන් දැන් කොට්ටාවේ ඉන්නෙbalan yanakota api center wela watema innawane hena set ekak. jaela, ekala, kadawatha gampaha ape dana adurana mal babath inne ragamane...
mama Genemulle... visheshama dewal nam kiyanna ne... namuth ape pradeshayeth perani viharasthana nam tiyenawa keepayakma.. visheshaya thamai pradana dumriya margaya, Negombo Rd ekatai Kandy road ekatai less than 10 km. airport ekata 20km vitara. gampahata 6km. lagadi ape gewal laginma kandy highway eka yanawa (entrance ne)
owa thamai...
අම්බලන්ගොඩ කොහෙදAMBALANGODA
sea bath
Mama dan inne Africa, Malawi kiyana rate Limbe kiyana town eke..
Mehe Elawalu harima laabai, no chemicals
Anik hema dema ganan.
Vehicles VAT 0% nisa ganan adui.
Temperature 6'C - 30'c wage range ekaka tyenne..
Winter ekata patta seethalai.. Meheth Muslim janathawa godak dan pathirila innawa.
![]()
Lagama thiyena lokuma town eka Blantyre, 10km wage durin thiyenne.
Malawi wala aga nagaraya 'Lilongwe' town eka. Blantyre awilla dewani town eka.
Limbe Market eka
![]()
Limbe Mosque eka
![]()
parawal echcharama awulak na
![]()
Godak lassana, Duppath ahinsaka minissu inna ratak.


AMBALANGODA
sea bath
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ඉපදුනේ හැදුනේ වැඩුනේ බණ්ඩාරවෙල. නමුත් 2010 ඉදන් පදිංචිය බෙලිහුල් ඔය. ගෙදර උන්දැගේ ගම මෙහෙ. ලස්සන පළාත නිසා නැවතුනා




AMBALANGODA
sea bath



දේශීය හොර නිෂ්පාදන වලට ප%සිද්ධියක් නම් තිබුනා. ඒත් පොලෝසියෙන් අල්ලලා අල්ලලා දැන් එහෙම තැන් නැති ගානයි.දිපන්කො උත්තර..![]()

කසිප්පු නම් ඔය කොහෙත් තියෙන්නෙ....
දේශීය හොර නිෂ්පාදන වලට ප%සිද්ධියක් නම් තිබුනා. ඒත් පොලෝසියෙන් අල්ලලා අල්ලලා දැන් එහෙම තැන් නැති ගානයි.කසිප්පු නම් ඔය කොහෙත් තියෙන්නෙ....
![]()
vihiluwata ban ahuwe..
ela ela..
ඩයනා තාම ඉන්නවා ...කුඩ කෑල්ලත් ඉහලන් වටේ යනව...
කුරුණෑගල අවට පොඩි ටවුන් වලත් බලන්න දේවල් තියෙනවා... පොල්ගහවෙල මහමෙව්නාව,රිදී විහාරය වගේ ඒවට මහා දුරක් නැහැ.. වැව රවුම පාක් එක දැන් ලස්සනට හදලා තියෙනව. KFC,Pizza Hut තියෙනවා ..![]()
math battaramulle![]()