කවුරු කෑගැහුවත් එට්කා අත්සන් කරනවා‘

KOTA NIHAL

Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    කවුරු කෑගැහුවත් එට්කා අත්සන් කරනවා‘

    ‘කවුරු කොයි විදියට කෑ ගැහුවත් අපි ඉන්දියාවත් එක්ක එට්කා ගිවිසුම දෙසැම්බර් මාසයට කලින් අනිවාර්යයෙන්ම අත්සන් කරනවාමයි. නැත්නම් මේ රට දැන් තියන ණය උගුලෙන් බේරෙන්න අපිට බැහැ‘ යැයි පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී එස්.එම්.මරික්කාර් පැවසීය.
    ලංකා පුත්‍ර සංවර්ධන බැංකුවේ ‘සියපත් පුබුදුව 2016‘ කුඩා කර්මාන්ත ව්‍යවසාය හිමියන් සඳහා ණය ලබාදීමේ වැඩසටහනට එක්වෙමින් ඔහු එසේ කීවේය. බැංකු සභාපති ලසන්ත ගුණවර්ධන මහතා ඇතුළු
    නිලධාරීන් පිරිසක් ද එම අවස්ථාවට එක්වූහ.


    mari.jpg
    webRDS_8928.jpg
     
    • Like
    Reactions: netlife007

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    නය උගුලෙන් බේරෙන්න
    ඕන එකෙක්ට පුක දෙයි හරක්
    උන් තමා දැන් තීරණ ගන්නේ
    ඕක නම් ගෙන්න දෙන නැති වෙයි ලංකාවේ උන් තණකොළ කන නැත්තම්
     

    GunsBlazing

    Member
    Jul 7, 2016
    316
    40
    0
    ඕකෙන් වෙන පාඩුව මොකද්ද කියලා පැහැදිලි කරපන් ටිකක්
    මොක කරන්නත් කලින් කාරණේ දැන ගන්න එපැයි හරියට
    :D
     
    Last edited:

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    නය උගුලෙන් බේරෙන්න
    ඕන එකෙක්ට පුක දෙයි හරක්
    උන් තමා දැන් තීරණ ගන්නේ
    ඕක නම් ගෙන්න දෙන නැති වෙයි ලංකාවේ උන් තණකොළ කන නැත්තම්

    පොනිල ෂුවර් නැහැ බන් හොරෙන්ම ගේම ගහන්නේ අනෙක බන් ඉන්දියාව වගේ රටක් එක්ක ගහන ගිවිසුම් වලින් මොන වාසිද ලංකාවට
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඔක නම් ටිකක් අමාරු වෙයි මොකද ඔකට 99%ක්ම කැමති නැ පක්ශ බේදයකින් තොරව, පොනිලට දුවන්ඩ පාරවල් හදන්ඩ වෙයි ඔව අස්සන් කරල.
     

    Rage Guy

    Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    ඕකෙන් වෙන පාඩුව මොකද්ද කියලා පැහැදිලි කරපන් ටිකක්
    මොක කරන්නත් කලින් කාරණේ දැන ගන්න එපැයි හරියට
    :D

    Ranil petrol IOC ekata wikke e wage thamai.rate salli okoma indiawata yanawa.indiawe mass productions okoma lankawata enawa kunu kolleta.mehe buisness okoma indian karayo run karanna gannawa.apita un ekka hapenna be.Workersla awoth IT and service company walata kelawenawa un rs 5000 ta wunath weda karana set ekak hinda.

    parata parak kala pare chu karala inna thamai wenne:cool:
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    ඔක නම් ටිකක් අමාරු වෙයි මොකද ඔකට 99%ක්ම කැමති නැ පක්ශ බේදයකින් තොරව, පොනිලට දුවන්ඩ පාරවල් හදන්ඩ වෙයි ඔව අස්සන් කරල.

    ආප්ප පාලට වත් මේවා තේරෙන්නේ නැහැනේ බන්
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    Ranil petrol IOC ekata wikke e wage thamai.rate salli okoma indiawata yanawa.indiawe mass productions okoma lankawata enawa kunu kolleta.mehe buisness okoma indian karayo run karanna gannawa.apita un ekka hapenna be.Workersla awoth IT and service company walata kelawenawa un rs 5000 ta wunath weda karana set ekak hinda.

    parata parak kala pare chu karala inna thamai wenne:cool:

    දැනටමත් ලංකාව ඉන්දියාවේම කොටසක් වෙලා ඉවරය් බන් ඕක අත්සන් කලොත් ඉන්දියන් උන් පුකත් පළල යය්
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ආප්ප පාලට වත් මේවා තේරෙන්නේ නැහැනේ බන්
    ඒ ඔලමොට්ටලයට මෙලො දෙයක් තේරෙන් නැ බන්, හැම එකටම කොරනව කොරනව කොරනව හිටo හිටo හිටo ගගා ඉන්නව. මිනිහ පොනිල කියන දේ ඇරන්ඩ වෙන කිසිම එකෙක් කියන එකක් අහන් නැ අමු පබය.

    පොනිලව තමා ටර්ගට් කරන්ඩ ඔනෙ පොනිල සෙවලය එක දවසකට රටම හිට්ටුවනම් හරි ආයෙ ජීවිත කාලෙට ඔක ඉන්දියාව දිහා බලන් නැ, දැනටමත් වෘර්තිකයන් එකතු වෙලා ඉන්නෙ මහින්දල පාද යත්‍රාව ගිහින් අලුත් මතයක් රටට දීල තියෙන්නෙ බය වෙන්ඩ දෙයක් නැ ජන බලෙන් පාන්ඩුවෙ ගොන්කන් ඇරවන්ඩ පුලුවන්,:yes: දවසෙ ස්ටයික් එකක් හොදටම ඇති.:cool::cool:
     

    jayanathek

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    9,585
    3,551
    113
    ඔක නම් ටිකක් අමාරු වෙයි මොකද ඔකට 99%ක්ම කැමති නැ පක්ශ බේදයකින් තොරව, පොනිලට දුවන්ඩ පාරවල් හදන්ඩ වෙයි ඔව අස්සන් කරල.

    අත්සන් කරාට පස්සෙ ආය ඒක ආපස්සට ගන්න බැ බන්... පොනිලා ලිදෙ පැන්නත් වැඩක් නැ ඕක අත්සන් කරායින් පස්සෙ...
     

    Rage Guy

    Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    දැනටමත් ලංකාව ඉන්දියාවේම කොටසක් වෙලා ඉවරය් බන් ඕක අත්සන් කලොත් ඉන්දියන් උන් පුකත් පළල යය්

    mata nan penne ranil oka sign karanawa mchn.mokada ratata income ekak nethi eke indian un pita dala hari shape karanna hadanne.lankawe unta kela wei but tawath indiawak wenawa.economy eka hodata hadei but sinhalayanta kela wenawa.
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    මට පෙන්නන්න බැරි පොන්න කැරියෙක් මූ
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අත්සන් කරාට පස්සෙ ආය ඒක ආපස්සට ගන්න බැ බන්... පොනිලා ලිදෙ පැන්නත් වැඩක් නැ ඕක අත්සන් කරායින් පස්සෙ...
    අනිව ඊට කලින් වද පොනිල් එලවීමේ මහින්ද සුලග හමනව සියලු වෘර්තිකයන් පිරිවරාගෙන.මහින්ද එද්දි වද පොන්ස්ට මුහුදට පනින්ඩ වෙන්නෙ.:cool:
     

    nrjayasinghe

    Well-known member
  • Mar 7, 2007
    18,128
    3,559
    113
    46
    Buttala
    නය උගුලෙන් බේරෙන්න
    ඕන එකෙක්ට පුක දෙයි හරක්
    උන් තමා දැන් තීරණ ගන්නේ
    ඕක නම් ගෙන්න දෙන නැති වෙයි ලංකාවේ උන් තණකොළ කන නැත්තම්
    :yes::yes::yes::yes::yes:
    අනිවා...
    ගිය අවුරුද්දේ තනකොළ කාපු උන් දැන් ආයෙමත් බත් කන්න පටන් අරගෙන
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    ඉතින් රටේ ණය ගෙවා ගන්න බැරි උනාම මොකද වෙන්නෙ.? :confused:

    රට ඉන්දියාවට දෙනවට වඩා ඒ වෙනදේ හොද වෙන්න පුලුවන්.:rofl:

    අනික ලන්කාවෙ ඔය කියන තරම් ණය ප්‍රශයක් තියනවද.?

    අනික ලන්කාවෙ GDP එකට Foreign Debt අනුපාතෙ 30%යි මීට වාඩා ඔය අනුපාතෙ ගොඩක් වැඩි රටවල් තියන්ව. :dull: