oya vage pahara ballo nisaa thmi varaga vaadi aragala athi venne .... oya ballo balanne sinhala mionissunva usi gannnala sinhala chanda tika kadaa ganna .... ma vage evunta thamange ammava unath pavala dena eka maha loku vadak nemei... ma vage ballo nisaa thmi lankave varaga vaadi aragala okkoma athi une....... mun methana avilla thavath eka ekava aussala chanda g8undu vala yedenava.... ap okkoma sri lanka vasiyooo bolata eka theren nadda... hamotama sama aithi vaaasi kam himi.. anika ma goa moda haraka dala thiyena prashana okkoma boru eva ... munta one kohoma harii chande dinananna boruva hariii dala rata pavala denna...
Munta henama gahapiya !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mulin balapiyav bola la rathu patad kiyala val ballane...... Sinahhla lethiyena ekek innavanam mevata uttara deepalla
no answers
මම හැමදාම කියනව වගේ ජෙනරාල් තුමා යුද්ධෙ හින්ද රට වෙනුවෙන් කට්ට කාපු මනුස්සයෙක්
යුද හමුදා පති උනේ අහසින් කඩා පාත් වෙලා නෙවෙයි අවුරුදු 40 ක පුරා කැඩෙට් ඔෆිසර් ඉදන් අමු කට්ටක් කාලා
එතුමාගෙ එහා පැත්තෙ ඉදන් එකට සටන් කරපු සොල්දාදුව කොටි වෙඩි පාරකින් අමු අමුවෙ මැරෙන හැටි දැක දැක
තමුන් 3 පාරක් බොම්බ වලට අහුවෙලා තුවාල වෙලා තියෙද්දිත් සටන පාවා නොදුන් මේ ශ්රෙෂ්ඨ වීරයාව සැක කරන එවුන් ගෙ මොල ගෙඩි ටික පරිකෂා කරගන්න වෙනවා
දෙමළ ජනතාව ගත්තම ඒ මිනිස්සුන්ට අයිතියක් තියෙනව දැන්වත් සැනසිල්ලෙ ජීවත් වෙන්න නැත්නම් වෙන්නෙ ඔය කියන 5 වන ඊලාම් යුද්දෙ ඇතිවෙන එක් තමා ඒක වළක්වන්න කරන්න තියෙන්නෙ ඒ මිනිස්සුන්ට සිංහල මිනිස්සුන් ගැන විශ්වාසයක් ඇති වෙන විදිහට වැඩ කරන එක . අපි එයාලගෙ සිතුම් පැතුම් හා සමාජ රටාවන්ට ගරු කරන එක. අපි එයාලට විශ්වාසයක් ඇත් වෙන විදිහට වැඩ කරොත් විදේශ බලපැම් වලට ලක්වෙලා ආයිත් මේ රට යුද්දෙකට ඇදගෙන යන්න දෙමළ ජනතාව සහයොගය දෙන්නෙ නෑ.
යුද්දෙ ඉවර වෙලා මාස 7ක් උනා යුද්දෙන් අනාත උන ඒ මිනිස්සුන්ට තාම හරියට ඉන්න හිටින්න තැනක් නෑ , මීට අවුරුදු 30 කට කලින් නැතිවෙච්ච නිදහසේ අරුනලු තාම ඒ මිනිස්සුන්ට වැටිල නෑ.
සරණාගත කදවුරු වලට පහුගිය මාස 6 පුරාම යන්න එන්න අවසර තිබුනෙ ආණ්ඩුව හා ඒ අදාළ පාර්ෂව වලට විතරයි ඒ මිනිස්සු එක්ක විපක්ෂෙ අයට කතා කරන්න තියා ඒ මිනිස්සුන්ට ලංකාවෙ විපකෂයක් තියෙනවද කියල දැන ගන්න වත් අවස්ථාවක් දුන්නද?
ඒ මිනිස්සුන්ට පහුගිය මාස 6දී දකින්න ලැබුනු ආස්රේ කරන්න ලැබුනු ආණ්ඩුවෙ ගොයියො ටික දෙමළ මිනිහගෙ හිතේ සිංහල මිනිහ ගැන පහුගිය දශක තුන පුරා තිබ්බ වෛරී හැගීම වෙනස් කරලද නැද්ද කියන එක තේරුම් ගන්න පුලුවන් ලක්ෂ දෙකක් ඉන්න සරණාගත කදවුරු වල වැසියන්ගෙන් ජනාධිපතිවරණයට ඡන්ද ප්රකාශ කරන්න ලියා පදිංචි වෙලා ඉන්න 25000ක් පමණක් කියන කරුණ අධ්යයනය කළාම !!!!
+ඔයා නං අවු15ක ළමයෙක් වෙන්න බෑ.කොහොමවුනත් කතාව මසුරංඔයා එයාලගෙ පැත්තෙන් ටිකක් හිතන්න..... එහෙ ඉස්කොල/ගෙවල්/ඉස්පිරිතාල හැම තැනම ආම් එකෙ බOකර්.... ඉතින් ඒව ඔහොමම තිබ්බොත් එහෙ ලමයි සිOහල මිනිස්සුන්ට තවත් වෙර කරව්....ඒක නිසා 70%ක් වගේ අයින් කලාට කමක් නැහැ....

100%මේකේ තියෙන රිප්ලයිස් කියවලා බැලුවම තේරෙන්නේ ලංකාවේ
බහුතරයක් ජාති වාදය හේළාදකින සිංහල, දෙමල හා අනිත් ජනවාර්ගිකයන්
එක්ක සහජීවනයෙන් ජිවත් වෙන්න කැමති පිරිසක් ඉන්නේ කියලා
නමුත් ඒ අතර තමන්ගේ දේශපාලන පැවැත්ම සදහා පිළිකුල් සහගහතව
නිර්ලජ්ජිතව ජාතිවාදය අවුස්සමින් එයින් බොරදියේ මාලු බාන්න උත්සහා
දරන කුහක මිනිසුන් කොටසක් ද ඉන්න බවයි. ඔවුන් එසේ කැ මොර දෙන්නේ
තමන්ට අහිමිවී යෑමට ආසන්න බලය, මුදල හා අනෙකුත් වරප්රසාද
එකින් එක තමන් ඉදිරිපිට කඩා වැටෙන බව පේන නිසාද???

මේකේ තියෙන රිප්ලයිස් කියවලා බැලුවම තේරෙන්නේ ලංකාවේ
බහුතරයක් ජාති වාදය හේළාදකින සිංහල, දෙමල හා අනිත් ජනවාර්ගිකයන්
එක්ක සහජීවනයෙන් ජිවත් වෙන්න කැමති පිරිසක් ඉන්නේ කියලා
නමුත් ඒ අතර තමන්ගේ දේශපාලන පැවැත්ම සදහා පිළිකුල් සහගහතව
නිර්ලජ්ජිතව ජාතිවාදය අවුස්සමින් එයින් බොරදියේ මාලු බාන්න උත්සහා
දරන කුහක මිනිසුන් කොටසක් ද ඉන්න බවයි. ඔවුන් එසේ කැ මොර දෙන්නේ
තමන්ට අහිමිවී යෑමට ආසන්න බලය, මුදල හා අනෙකුත් වරප්රසාද
එකින් එක තමන් ඉදිරිපිට කඩා වැටෙන බව පේන නිසාද???




oya vage pahara ballo nisaa thmi varaga vaadi aragala athi venne .... oya ballo balanne sinhala mionissunva usi gannnala sinhala chanda tika kadaa ganna .... ma vage evunta thamange ammava unath pavala dena eka maha loku vadak nemei... ma vage ballo nisaa thmi lankave varaga vaadi aragala okkoma athi une....... mun methana avilla thavath eka ekava aussala chanda g8undu vala yedenava.... ap okkoma sri lanka vasiyooo bolata eka theren nadda... hamotama sama aithi vaaasi kam himi.. anika ma goa moda haraka dala thiyena prashana okkoma boru eva ... munta one kohoma harii chande dinananna boruva hariii dala rata pavala denna...
Munta henama gahapiya !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mulin balapiyav bola la rathu patad kiyala val ballane...... Sinahhla lethiyena ekek innavanam mevata uttara deepalla
no answers
මේකේ තියෙන රිප්ලයිස් කියවලා බැලුවම තේරෙන්නේ ලංකාවේ
බහුතරයක් ජාති වාදය හේළාදකින සිංහල, දෙමල හා අනිත් ජනවාර්ගිකයන්
එක්ක සහජීවනයෙන් ජිවත් වෙන්න කැමති පිරිසක් ඉන්නේ කියලා
නමුත් ඒ අතර තමන්ගේ දේශපාලන පැවැත්ම සදහා පිළිකුල් සහගහතව
නිර්ලජ්ජිතව ජාතිවාදය අවුස්සමින් එයින් බොරදියේ මාලු බාන්න උත්සහා
දරන කුහක මිනිසුන් කොටසක් ද ඉන්න බවයි. ඔවුන් එසේ කැ මොර දෙන්නේ
තමන්ට අහිමිවී යෑමට ආසන්න බලය, මුදල හා අනෙකුත් වරප්රසාද
එකින් එක තමන් ඉදිරිපිට කඩා වැටෙන බව පේන නිසාද???
![]()
ඉතින් දැන්වත් ඔය කරදරේ ඉවරවෙන්න ඕනෙ නේද? යුද්ධෙ ඉවරනම් රටයි ජනතාවයි තවදුරටත් බංකර්වල ජීවත්වෙන්නේ මොකටද?



ko dan MR ta kade giya ekevath mekata uttara denna en naha neda.. desha drohiyoooooooo
