Yakow, pothe ayithiya kathru sathuyi kiyala mul pituwaka athi balapan. Gaana wenas karala daapan. (nathanam Custom ekata kalin Court ekata yanna puluwan.)
mama class yanawa ban anna eken liya gena awa ekak...
gana athi tute eke but hoya ganna beha...pothe answer eka witarai liyala thiyena. so mama ekata galapenna ganak liyala meke damma 

යකෝ එහෙනම් අනිවා ටිකක් වෙනස් කරල දාපං, අඩුම ගානෙ අංක ටික වත්.. කතෘ අයිතිය රැකපන්
.. නැත්තන් ගානෙ අයිතිකාරය එයි හැඳිවත උස්සන්
![]()

මම ක්ලාස් යන එක නැවැත්තුව , එළකිරි එකේම කව්රුහරි මට නම්බර් එකක් දීල මම කෝල් කරල ගියා බලන්න .. දවස් දෙක තුනක් ගියා .. ශෝට් කට් කිසි දෙයක් කියල දෙන්නෙ නෑ .. උදේ ගියාම පේපර් එකක් දෙනව .. අපි ඒක හදන්න ඕනෙ .. ඊට පස්සෙ උගන්නන පොර උත්තර ටික කියන් යනව .. සල්ලි ගරාගන්න කරන වැඩ .. කොහොමත් ෂෝට්කට් කියල දෙන්නෙ නැත්තන් ක්ලාස් යන එකේ කිසිම තේරුමක් නෑ .... ඊට වඩා හොඳයි පොතක් අරන් පාඩම් කරනව![]()

මම ක්ලාස් යන එක නැවැත්තුව , එළකිරි එකේම කව්රුහරි මට නම්බර් එකක් දීල මම කෝල් කරල ගියා බලන්න .. දවස් දෙක තුනක් ගියා .. ශෝට් කට් කිසි දෙයක් කියල දෙන්නෙ නෑ .. උදේ ගියාම පේපර් එකක් දෙනව .. අපි ඒක හදන්න ඕනෙ .. ඊට පස්සෙ උගන්නන පොර උත්තර ටික කියන් යනව .. සල්ලි ගරාගන්න කරන වැඩ .. කොහොමත් ෂෝට්කට් කියල දෙන්නෙ නැත්තන් ක්ලාස් යන එකේ කිසිම තේරුමක් නෑ .... ඊට වඩා හොඳයි පොතක් අරන් පාඩම් කරනව![]()
ah potha kiwe mage exercise book eka...mama class yanawa ban anna eken liya gena awa ekak...
gana athi tute eke but hoya ganna beha...pothe answer eka witarai liyala thiyena. so mama ekata galapenna ganak liyala meke damma
kokatath meeta passe numbers ehema wenas karala dannamko![]()
මම ක්ලාස් යන එක නැවැත්තුව , එළකිරි එකේම කව්රුහරි මට නම්බර් එකක් දීල මම කෝල් කරල ගියා බලන්න .. දවස් දෙක තුනක් ගියා .. ශෝට් කට් කිසි දෙයක් කියල දෙන්නෙ නෑ .. උදේ ගියාම පේපර් එකක් දෙනව .. අපි ඒක හදන්න ඕනෙ .. ඊට පස්සෙ උගන්නන පොර උත්තර ටික කියන් යනව .. සල්ලි ගරාගන්න කරන වැඩ .. කොහොමත් ෂෝට්කට් කියල දෙන්නෙ නැත්තන් ක්ලාස් යන එකේ කිසිම තේරුමක් නෑ .... ඊට වඩා හොඳයි පොතක් අරන් පාඩම් කරනව![]()
ah potha kiwe mage exercise book eka...mama class yanawa ban anna eken liya gena awa ekak...
gana athi tute eke but hoya ganna beha...pothe answer eka witarai liyala thiyena. so mama ekata galapenna ganak liyala meke damma
kokatath meeta passe numbers ehema wenas karala dannamko![]()
kohomath oke wachana tika mama dapu ewa![]()
![]()

එල එල, තව ගණන් දාමු .. මාත් දාන්නම් .. 
පොඩ්ඩා;16872408 said:uba kohetada class giye ban
machan uba class giye koheda?
machan uba class giye koheda?

machan mekata deshapalanenda wedipura ganne? try karana eke therumak tyeda? math damma. regu parikshaka ekata dawas 26 k wayasa wediyi adhikari nam damma![]()
ඩිග්රියක් තිබේද ? කොළඹ ..දවසකට රු 500ක් ගන්නව, මම අපරාදෙ රුපි: 1500 වත් දවස් තුනට දීල ඇති ... බෝතලයක් අරන් ගැහුවනම් දුක නෑ ...
Boralle nihal sir ge da?

මෙතන මම ගිය තැන දාන එක එච්චර හරි නැති නිසා මම කියන්නෙ නෑ මම ගියෙ කොහෙටද කියල ... සමහර අයට ඒ විදිහ හරි ඇති, ශෝර්ට් කට් කියල දෙන්නෙ නැතුව නිකන් උත්තර කියන් යන නිසා සහ සමහර ඒවා අනවශ්ය විදිහට ඉතාමත් දීර්ග විදිහට හදන්න පුරුදු කරන නිසයි මම යන එක නැවැත්තුවෙ ...![]()
oya nihal sir kiyana kenath hoda nadda banBoralle nihal sir ge da?
මේකයි දැන් අපි පුක උඩ දාගෙන පාඩම් කරට වැඩක් නෑ exam එකේ stucture එක දන්නේ නැතුව..
අහ්හ් නැද්ද මන් අහන්නේ?
අපි o/l a/l කරෙ paper එකේ ප්රශ්න ගාන හරියටම ඔලුවේ තියාගෙන...

පැයයි තියෙන්නෙත්...මේකේ ප්රශ්න කියක් තියනවද?
දන්න එකෙක් කිව්වොත් මොකද...නොදන්නා අපි වගේ කට්ටියට ගොඩක් මේක ගොඩක් වැදගත් වෙයි...ගනං එකේ එහෙම ඉරි ගහන්න තිබුනොත් ලගින් යන උත්තරෙකට කෙලලා ඇරියකිනේ....
onna gazette ekenmai gaththe..............මේ වැල් බයිලා වලින් වැඩක් නැ....කට්ටය විභාගෙට සෙට් වෙනවට වැඩිය කයියනේ ගහන්නේ.....මේකයි දැන් අපි පුක උඩ දාගෙන පාඩම් කරට වැඩක් නෑ exam එකේ stucture එක දන්නේ නැතුව..
අහ්හ් නැද්ද මන් අහන්නේ?
අපි o/l a/l කරෙ paper එකේ ප්රශ්න ගාන හරියටම ඔලුවේ තියාගෙන...
දැන් exam එකට ලියන අයියලා දන්නවද IQ paper එකට ප්රශ්න කියක් තියනවද, උත්තර ලියන්නද ඉරි ගහන්නද තියෙන්නේ කියල?
ඊට පස්සේ ගණන්.....ඒ මගුලත් මේකේ තියනවා... මගුල කියල නොකර ඉන්නද? බැනේ?පැයයි තියෙන්නෙත්...මේකේ ප්රශ්න කියක් තියනවද?
දන්න එකෙක් කිව්වොත් මොකද...නොදන්නා අපි වගේ කට්ටියට ගොඩක් මේක ගොඩක් වැදගත් වෙයි...ගනං එකේ එහෙම ඉරි ගහන්න තිබුනොත් ලගින් යන උත්තරෙකට කෙලලා ඇරියකිනේ....
මේ වැල් බයිලා වලින් වැඩක් නැ....කට්ටය විභාගෙට සෙට් වෙනවට වැඩිය කයියනේ ගහන්නේ.....![]()

මේකයි දැන් අපි පුක උඩ දාගෙන පාඩම් කරට වැඩක් නෑ exam එකේ stucture එක දන්නේ නැතුව..අහ්හ් නැද්ද මන් අහන්නේ?
අපි o/l a/l කරෙ paper එකේ ප්රශ්න ගාන හරියටම ඔලුවේ තියාගෙන...
දැන් exam එකට ලියන අයියලා දන්නවද IQ paper එකට ප්රශ්න කියක් තියනවද, උත්තර ලියන්නද ඉරි ගහන්නද තියෙන්නේ කියල?![]()

ගණන් paper අපිට නැත, ගණන් පේපර් එක ගැන වැඩි යමක් දන්නේද නැත. මේ ත්රෙඩ් එකේ සාකච්චා කෙරෙන්නේත් නැත ... ගැසට් එක පොඩ්ඩක් බැලුවනම් සීන් එක අල්ලගන්න තිබුන. මේක IQ ගැන ත්රෙඩ් එකක්ඊට පස්සේ ගණන්.....ඒ මගුලත් මේකේ තියනවා... මගුල කියල නොකර ඉන්නද? බැනේ?පැයයි තියෙන්නෙත්...මේකේ ප්රශ්න කියක් තියනවද?
දන්න එකෙක් කිව්වොත් මොකද...නොදන්නා අපි වගේ කට්ටියට ගොඩක් මේක ගොඩක් වැදගත් වෙයි...ගනං එකේ එහෙම ඉරි ගහන්න තිබුනොත් ලගින් යන උත්තරෙකට කෙලලා ඇරියකිනේ....
![]()