kills mona wage seen ekakda tyenne? List seen kathawak Mata aranchiyi Bt nt cnfrm. Athule ekek kiuweතාම කන්ෆර්ම් නෑ බන් ආරංචිය, කන්ෆර්ම් උනොත් හරියටම කියන්නම් ... බොරු ඒව දීල මාව සුදු වෑන් වලින් අරන් යයි නැත්තන්![]()
kills mona wage seen ekakda tyenne? List seen kathawak Mata aranchiyi Bt nt cnfrm. Athule ekek kiuwe
... ලිස්ට් කේස් එකක් නෙමෙයි, මට තාම සීන් එක කන්ෆර්ම් නෑ, ඒකයි කියන්නෙ නැත්තෙ, නැත්තන් බොරු ප්රචාර ගෙන ගියා කියල මාව කුදලගෙන යයි 

... දැනට දන්න තොරතුරු අනුව ලබන සතියෙ රිසල්ට්ස් දෙනව ...
ඒත් මුන්ගෙ වැඩ රබර් වගේ නිසා තමයි ෂුවර් නැත්තෙ ... නෑ නෑ බං කස්ටම්ස් කොහොමත් ලිස්ට් නෑ... ලිස්ට් කේස් එකක් නෙමෙයි, මට තාම සීන් එක කන්ෆර්ම් නෑ, ඒකයි කියන්නෙ නැත්තෙ, නැත්තන් බොරු ප්රචාර ගෙන ගියා කියල මාව කුදලගෙන යයි
... දැනට දන්න තොරතුරු අනුව ලබන සතියෙ රිසල්ට්ස් දෙනව ...
ඒත් මුන්ගෙ වැඩ රබර් වගේ නිසා තමයි ෂුවර් නැත්තෙ ...

ow bro apith eka kiuwa godak one ASC liyapu aya.. So e exam eka Gena details meken bla ganna puluwan . Api hemoma reslts enakam inneMachan exam nam pattama lesiy. Mama 2014 liuwa. Thama result na kisima aranchiyak naha. Kauruth dannawada meka gana. Custom inspector grade II exam eka liuwe.
Thank you.
ow bro apith eka kiuwa godak one ASC liyapu aya.. So e exam eka Gena details meken bla ganna puluwan . Api hemoma reslts enakam inneMachan exam nam pattama lesiy. Mama 2014 liuwa. Thama result na kisima aranchiyak naha. Kauruth dannawada meka gana. Custom inspector grade II exam eka liuwe.
Thank you.
tarson Mata Pvt wath e mail karahanko
ow bnz �� me tarson age karanne nethuwa kiyapanko bnz.. Mkkda seen Eka kiyalaaffa muta ada rata ninda yana ekak na wage!
ow bnz �� me tarson age karanne nethuwa kiyapanko bnz.. Mkkda seen Eka kiyala
ow bnz �� me tarson age karanne nethuwa kiyapanko bnz.. Mkkda seen Eka kiyala
sirawata
උඹට නිදාගන්න පුළුවන් වෙන්න PM එකක් දාන්නම් .. 
Matath PM ekak daapiya. Matath ninda yanne naalu...අගය කිරීමක් නෙමෙයි බං .. නිකන් ආරංචි විතරයි .. උඹල එකෙක්ට වත් කිසිම දෙයක් ආවෙ නැත්තන් මට ලැබුන නිව්ස් එක බොරු වෙන්න ඇතිඋඹට නිදාගන්න පුළුවන් වෙන්න PM එකක් දාන්නම් ..
![]()

