කස්ටම්ස් එක්සෑම් පාඩම් සමග උදව් - එක්සෑම් #

Warrior-FX

Member
Dec 31, 2011
2,341
167
0
Meke puduma ewun inne ban. Me thread ekata reply kalahama rep kapanawa. Ai ban me? :P pehadili irisiyawa... :lol: Paw machanla anukampa karamu. Degree ekak nathi hindane un rep kapanne. :lol: So api unta anukampa karamu... :lol:
 
  • Like
Reactions: madushankads

madushankads

Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    Meke puduma ewun inne ban. Me thread ekata reply kalahama rep kapanawa. Ai ban me? :P pehadili irisiyawa... :lol: Paw machanla anukampa karamu. Degree ekak nathi hindane un rep kapanne. :lol: So api unta anukampa karamu... :lol:

    onna ube adu wechcha rep ekata rep 9k dunna, okkunta thiyana irisiyawata ohe kapanawa,, habai ithin un kapanne eka eka, eka apata ganak wath na kiyala unta therumak na, uba owa ganan ganna epa ban, api hamogema oka kapanawa rep.
     
    • Like
    Reactions: Warrior-FX

    Warrior-FX

    Member
    Dec 31, 2011
    2,341
    167
    0
    onna ube adu wechcha rep ekata rep 9k dunna, okkunta thiyana irisiyawata ohe kapanawa,, habai ithin un kapanne eka eka, eka apata ganak wath na kiyala unta therumak na, uba owa ganan ganna epa ban, api hamogema oka kapanawa rep.
    Ow ban anukampa karamu. Uta hondatama ridilane rep kapanne... :P
    Thanks macho... Umbatath rep dunna... :):love:
     

    rusht

    Member
    Mar 5, 2014
    169
    8
    0
    admin eka kiyanawa enna pahu wewilu. MN Ada Katha kala.ao inne lady kenek hebeyi kiyapu widiya Mata wediya elluwe nehe
     

    awantha1993

    Well-known member
  • Jan 12, 2015
    685
    139
    63
    machanla mokakda sinhala sahithya eka? mama ehema ekak liuwe nahane . mama kadda medium kale. IQ, Maths, English.
    Thawath subject tibunada?
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,148
    113
    admin eka kiyanawa enna pahu wewilu. MN Ada Katha kala.ao inne lady kenek hebeyi kiyapu widiya Mata wediya elluwe nehe

    ඇඩ්මින් එකට ඇවිල්ල තියෙන්නෙ බන් රිසල්ට්ස් ... :yes:
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,148
    113
    ithin ban ganna gaana wage degunayak (*2) interview set wena widiyata balala pass mark eka thiranaya karanna athi. ethakota uba oya kiyana 500 enna athi. (me mata hithena widiya)

    අනේ මන්ද බන් .. :baffled:
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,148
    113
    :D giya para marks 139 uda kattiya okkotama job aka set wela thiyanawa.....

    ගිය පාර අවශ්‍ය වෙලා තිබ්බ ගානම විභාග එකෙන් ගෙන්නගෙන, එයාලට ජොබ් එක දුන්නයි කියලත් ආරංචියි ..
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,148
    113
    officer grade neethiyak tyenawa e wage 3 gunagak intrvw karala ethanin select kara na ona kiyala. And mnda bnz hena awul bnz ��

    නීතියක් නම් නෙමෙයිද කොහෙද ... සාමාන්‍යයෙන් ගන්න විදිහ ...
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,148
    113
    admin eka kiyanawa enna pahu wewilu. MN Ada Katha kala.ao inne lady kenek hebeyi kiyapu widiya Mata wediya elluwe nehe

    :eek: එහෙමද :shocked: මං අර කිව්ව සීන් එක වෙන්නද දන්නෑ යන්නෙ :sorry:
     
    Last edited:

    Tarzon

    Active member
  • Oct 10, 2014
    338
    135
    43
    admin eka kiyanawa enna pahu wewilu. MN Ada Katha kala.ao inne lady kenek hebeyi kiyapu widiya Mata wediya elluwe nehe

    ඇඩ්මින් එකට ඇවිල්ල තියෙන්නෙ බන් රිසල්ට්ස් ... :yes:

    Admin kiyanne Custom eke admin da ban?? :confused: Mama ada exam ekata call kara. ethakota kiwe thama results denne naa kiyalane. anika un katha karanne ninden nagitta un wage.