result site akata danne ne macho. result gedarata awanawa ganna aun tika aragena masa 6 withara passe.
ela machan..
result site akata danne ne macho. result gedarata awanawa ganna aun tika aragena masa 6 withara passe.
pehadili irisiyawa...
Paw machanla anukampa karamu. Degree ekak nathi hindane un rep kapanne.
So api unta anukampa karamu... 
Meke puduma ewun inne ban. Me thread ekata reply kalahama rep kapanawa. Ai ban me?pehadili irisiyawa...
Paw machanla anukampa karamu. Degree ekak nathi hindane un rep kapanne.
So api unta anukampa karamu...
![]()
Ow ban anukampa karamu. Uta hondatama ridilane rep kapanne...onna ube adu wechcha rep ekata rep 9k dunna, okkunta thiyana irisiyawata ohe kapanawa,, habai ithin un kapanne eka eka, eka apata ganak wath na kiyala unta therumak na, uba owa ganan ganna epa ban, api hamogema oka kapanawa rep.



admin eka kiyanawa enna pahu wewilu. MN Ada Katha kala.ao inne lady kenek hebeyi kiyapu widiya Mata wediya elluwe nehe

Machan pass unta letters ewanne kawadda kiyala news ekak nadda ban?
machan nila nowana aranchiyak Asc pass wela tyenne. 500 ganaklu

admin eka kiyanawa enna pahu wewilu. MN Ada Katha kala.ao inne lady kenek hebeyi kiyapu widiya Mata wediya elluwe nehe

ithin ban ganna gaana wage degunayak (*2) interview set wena widiyata balala pass mark eka thiranaya karanna athi. ethakota uba oya kiyana 500 enna athi. (me mata hithena widiya)

giya para marks 139 uda kattiya okkotama job aka set wela thiyanawa.....
officer grade neethiyak tyenawa e wage 3 gunagak intrvw karala ethanin select kara na ona kiyala. And mnda bnz hena awul bnz ��
admin eka kiyanawa enna pahu wewilu. MN Ada Katha kala.ao inne lady kenek hebeyi kiyapu widiya Mata wediya elluwe nehe
එහෙමද
මං අර කිව්ව සීන් එක වෙන්නද දන්නෑ යන්නෙ 
admin eka kiyanawa enna pahu wewilu. MN Ada Katha kala.ao inne lady kenek hebeyi kiyapu widiya Mata wediya elluwe nehe
ඇඩ්මින් එකට ඇවිල්ල තියෙන්නෙ බන් රිසල්ට්ස් ...![]()
Mama ada exam ekata call kara. ethakota kiwe thama results denne naa kiyalane. anika un katha karanne ninden nagitta un wage.එහෙමද
මං අර කිව්ව සීන් එක වෙන්නද දන්නෑ යන්නෙ
![]()