Magazine eka ban ..කෙහෙල් ගෙඩියක් කඩලා ගන්නේ. ඒක මාර මානසිකත්වයක් බං.
Magazine eka ban ..කෙහෙල් ගෙඩියක් කඩලා ගන්නේ. ඒක මාර මානසිකත්වයක් බං.
as pen nadda ban magazine eka ganneකෙහෙල් ගෙඩියක් කඩලා ගන්නේ. ඒක මාර මානසිකත්වයක් බං.

අනිවාර්යෙන් ඔය වීඩියෝ එකේම වටේ ඔත්තුව දුන්නු උනුත් ඇති. ශේප් එකේ මාරු වෙලා යන උන් නොට් කරා නම් මට්ටු වෙයි ලොවෙත්ඕව කලින් බලල කරන්නෙ මචන්. වෙඩි තියන උන් එන්න කලින් ඔතනින් ඔත්තුව බලන්න උන් දෙතුන් දෙනෙක්වත් පාරෙ යනවා වසන්ත ඇතුලට ගියාද කීදෙනෙක් ආවද එහෙම බලාගන්න.
අරුන් බය නැතුව උඩට යන්නෙ යට කවුරුත් දාලා නෑ කියල කන්ෆර්ම් පිට
Mag eka bn. Thiyala syema gannawa wageමුලින් එන එකා වෙඩි තියන් නැතුව මොකක්ද බන් අර මේසේ ගාවට ගිහින් කරන්නෙ? මොකක් හරි ගන්නව නේද ඌ
නෑ බන් වීඩියෝ එක රිවස් play වෙන්නේමුලින් එන එකා වෙඩි තියන් නැතුව මොකක්ද බන් අර මේසේ ගාවට ගිහින් කරන්නෙ? මොකක් හරි ගන්නව නේද ඌ
. උන් එලියට යන්න කලින් මෙසේ තියෙන මැගසින් එකක් වගේ ගන්නේ අනිවාර්යෙන් ඔය වීඩියෝ එකේම වටේ ඔත්තුව දුන්නු උනුත් ඇති. ශේප් එකේ මාරු වෙලා යන උන් නොට් කරා නම් මට්ටු වෙයි ලොවෙත්
ඇතුලෙත් තුවක්කුවක් තිබ්බ එකෙක් හිටියනම් කතාව වෙනස් වෙනවාthuwakkuwa athe thiyana eka mokata baya wennada ban.. u inne thuwakkuwa pitipasse.
eka thamai nathnam anthime hariye saloon eke eka miniyata kathawa pawathwanawa wenna one.නෑ බන් වීඩියෝ එක රිවස් play වෙන්නේ![]()
![]()
Umba guess karapu eka hari kyla matath hithenneනිල් පාට ටීෂර්ට් කාරයා ඔත්තු බැලුවේ.උෟ ෆෝන් ඵක හංගන් වගේ හිටියේ වීඩියෝ කෝල් ඵකකින් සැලුන් ඵකේ අැතුල පෙන්න පෙන්න
Sirwata. Uda indan aniwa denna thibbaඇතුලෙත් තුවක්කුවක් තිබ්බ එකෙක් හිටියනම් කතාව වෙනස් වෙනවා
deviyonta wandala patan ganneමුලින් එන එකා වෙඩි තියන් නැතුව මොකක්ද බන් අර මේසේ ගාවට ගිහින් කරන්නෙ? මොකක් හරි ගන්නව නේද ඌ
කිරිබත් කෑල්ලකුත් කනවා නේද තියන්න ආපු එකාමුං සිරාවට කන්නවත් නොදී බේස්මන්ට් එකක අවුරුදු ගානක් හිරකරන් ඉදලා ගේමටම එලියට දාපු අමු තිරිසන්නු වගේනෙ හැසිරෙන්නෙ ?


කුඩ්ඩෙක් වගේ නේද ඌ නම්, ශේප් එකේ මාරු වෙලා යනවා නේ එක්තනින්.නිල් පාට ටීෂර්ට් කාරයා ඔත්තු බැලුවේ.උෟ ෆෝන් ඵක හංගන් වගේ හිටියේ වීඩියෝ කෝල් ඵකකින් සැලුන් ඵකේ අැතුල පෙන්න පෙන්න
![]()
https://www.facebook.com/share/v/UfFqA6JCPUUE2ghy/?mibextid=oFDknk
මේ තියෙන්නේ හරි order එක.. අරු mag එක ගලවල මේසේ තියලා ආයේ ගන්නවා.. කෙසෙල් කනවා නෙමේ ,
army ewunge athin thamai oka automa galawenne anik eka gahaganna.ow , un denna dorr step ekedima thiyagena enne. aruge mag eka empty wenakanma thiyala eka aye remove karala akama aye plug karagena yanne

army ewunge athin thamai oka automa galawenne anik eka gahaganna.![]()