army thama uu eliyata yaddi anit pattat check kragena yanne gun eka dik kralaarmy ewunge athin thamai oka automa galawenne anik eka gahaganna.![]()
army thama uu eliyata yaddi anit pattat check kragena yanne gun eka dik kralaarmy ewunge athin thamai oka automa galawenne anik eka gahaganna.![]()

Porata depaththenma salli ganna thibbaකොහොමද අර නිල් පාට එක ඇඳන් ඉන්න එකා කලින්ම වසන්තට ඔත්තුව දීලා සෙට් එකක් බස්සලා හිටියනම්.. අරුන් දෙන්නව පණ පිටින් ගන්න තිබ්බ එහෙනම්![]()
මේ අතුරුගිරිය බන් ලංකාවෙ කෑල්ලක් නෙමෙයි වගේ ඕක.. ගිහින් බලපන්කො දවස් දෙකක් ඉඳලWeapons eliye dagena baya nathuwa enna tharam lankawata kela wila
aiමේ අතුරුගිරිය බන් ලංකාවෙ කෑල්ලක් නෙමෙයි වගේ ඕක.. ගිහින් බලපන්කො දවස් දෙකක් ඉඳල![]()
ow ehenam kathawa poddak wenas. eth wadi advantage eka muntamai.ඇතුලෙත් තුවක්කුවක් තිබ්බ එකෙක් හිටියනම් කතාව වෙනස් වෙනවා
Aniwa, puruddata mag eka galawanawa ,army ewunge athin thamai oka automa galawenne anik eka gahaganna.![]()
Hethuwa?මේ අතුරුගිරිය බන් ලංකාවෙ කෑල්ලක් නෙමෙයි වගේ ඕක.. ගිහින් බලපන්කො දවස් දෙකක් ඉඳල![]()
Koowhatsapp ආපු ෆොටෝස් දැක්කද ?!![]()
මට්ටක්කුලියෙ posh version එකඅතුරුගිරිය lankawe redlight area ekada?
අඩෝ දාපන්කොwhatsapp ආපු ෆොටෝස් දැක්කද ?!![]()
Ko phone eka deepan balannawhatsapp ආපු ෆොටෝස් දැක්කද ?!![]()
තියන එකෙක් දාපන්. මට එවපු එකා බලපු ගමන් ඩිලීට් කරා.මට්ටක්කුලියෙ posh version එක
අඩෝ දාපන්කො
------ Post added on Jul 8, 2024 at 2:52 PM