Army eken pannapuwaමේ උකන්නලට මේ තරම් මෝඩර්න් වෙපන් කොහොන්ද බං?
Army eken pannapuwaමේ උකන්නලට මේ තරම් මෝඩර්න් වෙපන් කොහොන්ද බං?
රණවිරුවෝ කිය කිය වැඳවැටුනට ඒකෙන්ම පේනවනේ ආමි එකේ උන්ගේ කෙරුවාවArmy eken pannapuwa
ee gaanu kaagahana video eka kaluwoතියන එකෙක් දාපන්. මට එවපු එකා බලපු ගමන් ඩිලීට් කරා.
2009 n පස්සේ bn case. ඊට කලින් මේ වගේ නැනේරණවිරුවෝ කිය කිය වැඳවැටුනට ඒකෙන්ම පේනවනේ ආමි එකේ උන්ගේ කෙරුවාව
9 inch thiyana ayanam kiriye godak innawaaa..9mm එකක්වත් ගන්න වෙනවා සිංහලයො මේ යන විදිහටනම්. ලීගලි 9mm එකක් ගත්ත එකෙක් නැද්ද කිරියෙ?

මේක අවුරුද්දක් පරණ video ekak. පලවෙනි විනාඩි 8 බැලුවා නම් පොරට වෙඩි තියන්න හේතුව නිකන්ම තේරෙනවා.
සල්ලි case ekak wage
polisiye un okkoma elakiriye inne karunu hoyanna.මන් අව foernsic report එක හදන්න කරුණු ටික ගන්න.![]()
ඒකියන්නෙ හෙරොයින්, කොකේන්, අයිස් ගහන උන් ලක්ෂ 40ක් මේකෙ ඉන්නවද? ඇති යකෝ රට මෙහෙම හරි තියනවා. ඔය කාලකන්ණි ලක්ෂ 40ම හොයාගෙන ආමි එක දාලා බස් වලින් වෙල්ලමුල්ලි වයික්කාල් වල වගේ පාලු පැත්තකට අරං ගිහින් බැකෝ දාලා අක්කර ගානක පත වලවල් කපලා වෙඩි තියලා ඒ වලවල් වලටම දාලා වහලා ආවනම් මේ රටේ අනිත් උන් ටිකට පාඩුවෙ සැනසීමෙන් ඉන්න පුලුවන් වෙයි. ඇමතිලා නෙවෙයි මොකා කුඩු ටොන් ගනන් ගෙන්නුවත් වැඩක් නෑ විකුණන්න එකෙක් නෑLankawe drugs use karana un (ganja nathuwa ) laksha 40 innawalu . Mona boruda meh
Hiru eke un news danneth meke thread balalada mnda. Kalin athuragiriye othanama una case eka un daala tynwapolisiye un okkoma elakiriye inne karunu hoyanna.
check the behavior ofthe man who is wearing blue shirt... he is giving call before the gun men arrive...මොනවා හරි කෑවා මෙසේ උඩ තිබ්බ.
හැබැයි ඇතුලෙන් ඔත්තුව ගිහින් තියෙනවා ඌ ඔතන ඉන්නවා කියලා. උන් එතන ඉන්නවා කියල දැනගෙනම නේ එතෙන්ට එන්නේ
K. Sujeewage kakulata damage godak. Thawa 38 years old kenekutu nathi wela. Wasantha ge wife ta surgery ekakAluthma thathwe moko