මේක ලස්සනයි බන් කොහොමත් රතු පාටට වඩා..
man mechcherekal ape andum walin kamathima anduma thamai meka...habai 2009 t20 welin passe meka andema na...


aparade...dan tiyana eka chaterrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!
මේක ලස්සනයි බන් කොහොමත් රතු පාටට වඩා..


man mechcherekal ape andum walin kamathima anduma thamai meka...habai 2009 t20 welin passe meka andema na...
aparade...dan tiyana eka chaterrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!
ow chaaaaaaaaaa,habai kiyanna ba,api thama dakke nahane color eka
dan tiyana ekanam hena chater!!
![]()
කුරහන් පාට විතරක් නෙමෙ , සාටකෙත් දැම්මනම් තමයි හොද ? පස්සෙ සරමක් අදින්න බැරියැ....




පට්ට කතාව... හූඌඌ..........කුරහන් පාට විතරක් නෙමෙ , සාටකෙත් දැම්මනම් තමයි හොද ? පස්සෙ සරමක් අදින්න බැරියැ....

Lankawata giya kalak 
කුරහන් පාට විතරක් නෙමෙ , සාටකෙත් දැම්මනම් තමයි හොද ? පස්සෙ සරමක් අදින්න බැරියැ....




math kiyanna hitiye,ape andume pata hariyanne na...kathai,man kiyanne 2009t20 world cupekata andapu ekama andanam hari kiyala,dan tiyana eka galawala...
![]()
![]()