mama minissunge charitha gathanaya karanne naha
saththu wage hasirena minissu gana nam kiyanawa
ehenum issarala ube charithaya gathanaya kara ganiing
haffoi ekata ubata charithayak tiyena ekak ya

mama minissunge charitha gathanaya karanne naha
saththu wage hasirena minissu gana nam kiyanawa

mama ehema pahath wada karanne naha
boru chodana karanna epa




















































mama minissunge charitha gathanaya karanne naha
saththu wage hasirena minissu gana nam kiyanawa




mama ehema pahath wada karanne naha
boru chodana karanna epa




mata REP+ dila hahahaha oiii uba honda sihinyenda inneh .. ??
aah mata meh namak nathiva REP- dunna eka oiiii mama thambiyek nemei PonnaoOootuwoOo!!!
ubalage thaththa venna athiii kona kapagena dagalanna aththe ..!!! and whoOo is this Old member aneh ubeh REP- 4 eka ubeh ammatada danneh na giyeh mokoOo mage 1- uneh 

... hahahahaha mage eka REP- weddii ekata hariiyanna EK eke Elakiri membersla 10+ denava
eka hinda kisima problem ekak na.... aneh manda .... oiii win8 gon aathal nodii hitapan!!!


ahh mata REP+++ dunna hemoOotama bohoma sthuthiii 
![]()
Windows 8 ubeh wire maru vela yakoOoo lol!!mata REP+ dila hahahaha oiii uba honda sihinyenda inneh .. ??
aah mata meh namak nathiva REP- dunna eka oiiii mama thambiyek nemei PonnaoOootuwoOo!!!
ubalage thaththa venna athiii kona kapagena dagalanna aththe ..!!! and whoOo is this Old member aneh ubeh REP- 4 eka ubeh ammatada danneh na giyeh mokoOo mage 1- uneh
... hahahahaha mage eka REP- weddii ekata hariiyanna EK eke Elakiri membersla 10+ denava
eka hinda kisima problem ekak na.... aneh manda .... oiii win8 gon aathal nodii hitapan!!!
ahh mata REP+++ dunna hemoOotama bohoma sthuthiii
![]()




hiki hiki hiki![]()
Windows 8 ubeh wire maru vela yakoOoo lol!!mata REP+ dila hahahaha oiii uba honda sihinyenda inneh .. ??
aah mata meh namak nathiva REP- dunna eka oiiii mama thambiyek nemei PonnaoOootuwoOo!!!
ubalage thaththa venna athiii kona kapagena dagalanna aththe ..!!! and whoOo is this Old member aneh ubeh REP- 4 eka ubeh ammatada danneh na giyeh mokoOo mage 1- uneh
... hahahahaha mage eka REP- weddii ekata hariiyanna EK eke Elakiri membersla 10+ denava
eka hinda kisima problem ekak na.... aneh manda .... oiii win8 gon aathal nodii hitapan!!!
ahh mata REP+++ dunna hemoOotama bohoma sthuthiii
![]()
ෆොන්සිට කඩේ ගිය අර්ජුනයාව දැන් බල්ලෙක්වත් ගණන් ගන්නේ නැහැ![]()

matath rep power ekak nathi ekek rep ekak deela.. win8 ge napunsaka set eke ekek..![]()



rep walata mun tika adana adillak dukath hithenawa![]()
uba avada harii eken adoOo byt unama ohoma thamaii sadda nathuwa REP- harii deepan!!! 


rep walata mun tika adana adillak dukath hithenawa![]()












ෆොන්සිට කඩේ ගිය අර්ජුනයාව දැන් බල්ලෙක්වත් ගණන් ගන්නේ නැහැ![]()







)
