ක්රෙඩිට් කාඩ් හොරු-අපිට මෙහෙම වෙන්නෙ නෑ ?
ක්රෙඩිට් කාඩ් හොරු
අලුතෙන් ක්රෙඩිට් කාඩ් එකක් ගන්නද ඉන්නෙ ?
දැනටමත් ක්රෙඩිට් කාඩ් එකක් තියෙනවද ?
එහෙනම් මේ පහලින් දාල තියෙන වීඩියෝ ටික බලන්නකො.
ලෝකෙ තාක්ශනය බොහොම වේගෙන් වෙනස් වෙනවා.
මේ පුංචි රටේ, කොතැනකදී හෝ.. මතු කවදා හෝ .. මේ වගේ දෙවල් සිද්ද වෙන්නෙ නෑ කියල නම් හිතන් ඉන්නෙ.. එහෙනම් උඹට වැරදිලා පුතී.
Blockchain කියන නව ප්රවණතාවයෙ ඉතාම ප්රකටව අපිට පෙන දෙයක් තමයි මේ බිට්කොයින් වගේ අන්තර්ජලයෙන් මුදල් සංසරණය වෙන එක.
ඉතින් අමාරුවෙන් මාසෙ අන්තිමට පඩිය එනකල් බලන් ඉන්නෙ සිංහළුන්ට කියන්නෙ.. උඹලගෙ ක්රෙඩිට් කාඩ් එකේ තියෙන සොච්චමෙන් කොහෙවත් ඉන්න නිග්ග (ma nigaa
) කෙනෙක් සැප ගන්නවට කැමතිද ?
කොහොමටත් මොකටද බන් ක්රෙඩිට් කාඩ් අරන් හිඟන්නො වගේ ණයට කන්නෙ.. ??
කාලයට අනුව අවශ්යතා වෙනස් වෙනවළු.
අනේ පුප තමයි..
ඔන්න බලපන්:
පයින් කොටන කාලෙ FZ එකක් දැක්කම හිතුනා අනේ මේකක ගන්න තිබනම් කියල.
කොහොම හරි දහ අතේ ණය වෙලා / ලීසින් දාල එකක් ගත්ත කියමුකො.
ඔන්න දැන් හිතෙන්නෙ නැද්ද "අහෝ.. වැගන් ආර් එකක තියෙන සැප" කියල.
දැන් එතකොට FZ එකේද ප්රශ්නෙ ?
අපේ හිතේ නේද ප්රශ්නෙ තියෙන්නෙ..
ක්රෙඩිට් කාඩ් එක ගැනත් ඕකම තමයි කතාව. හිතේ තියෙන්නෙ ප්රශ්නෙ.
කොහොම උණත් උඹලට කැමති දෙයක් කරපල්ල.
උඹලගෙ හොඳටයි මම කිව්වෙ
සිංහළුන්ට ආයෙ මතක් කරන්නම්.. උඹල ගෙ මුස්ලින් යාලුවන්ගෙන් අහපල්ල උන් ක්රෙඩිට් කාඩ් පාවිච්චි කරනවද .. කරනව නම් උන්ගෙ spending behavior එක කියන්න කියල.
උන් ට ණය හිර උනොත් බේර ගන්න යාළුවෝ, ඤාතීන් පෙලගැහිල ඒවි.
උඹල ම දන්නව ඇතිනෙ උඹලට බඩු පැකට් වෙච්චි දාට බේර ගන්න බස් ලෝඩ් කීයක් පෝලිමේ ඒවිද කියල නේද ?

ඔන්න අපි ගියා
උඹලට තෙරුවන් සරණයි
මූ උඹලගෙ අසරණ ක්රෙඩිට් කාඩ් එකේ සොච්චමෙන් බිට් කොයින් ගන්න එකෙක්
මූ සිංහලුන්ගෙ අසරණ ක්රෙඩිට් කාඩ් එකෙන් අයි පෑඩ් අරන් black market එකේ විකුණල දවසට ඩොලර් 500-1000 හොයන එකෙක්
මේ ලංකාවෙ කොහෙද බන් ඕවා වෙන්නෙ කියල හිතෙනව නම් අනේ උඹලගෙ කාලෙ නාස්ති කලාට සොරි හොඳේ

ක්රෙඩිට් කාඩ් හොරු
අලුතෙන් ක්රෙඩිට් කාඩ් එකක් ගන්නද ඉන්නෙ ?
දැනටමත් ක්රෙඩිට් කාඩ් එකක් තියෙනවද ?
එහෙනම් මේ පහලින් දාල තියෙන වීඩියෝ ටික බලන්නකො.
ලෝකෙ තාක්ශනය බොහොම වේගෙන් වෙනස් වෙනවා.
මේ පුංචි රටේ, කොතැනකදී හෝ.. මතු කවදා හෝ .. මේ වගේ දෙවල් සිද්ද වෙන්නෙ නෑ කියල නම් හිතන් ඉන්නෙ.. එහෙනම් උඹට වැරදිලා පුතී.
Blockchain කියන නව ප්රවණතාවයෙ ඉතාම ප්රකටව අපිට පෙන දෙයක් තමයි මේ බිට්කොයින් වගේ අන්තර්ජලයෙන් මුදල් සංසරණය වෙන එක.
ඉතින් අමාරුවෙන් මාසෙ අන්තිමට පඩිය එනකල් බලන් ඉන්නෙ සිංහළුන්ට කියන්නෙ.. උඹලගෙ ක්රෙඩිට් කාඩ් එකේ තියෙන සොච්චමෙන් කොහෙවත් ඉන්න නිග්ග (ma nigaa
) කෙනෙක් සැප ගන්නවට කැමතිද ?කොහොමටත් මොකටද බන් ක්රෙඩිට් කාඩ් අරන් හිඟන්නො වගේ ණයට කන්නෙ.. ??
කාලයට අනුව අවශ්යතා වෙනස් වෙනවළු.
අනේ පුප තමයි..
ඔන්න බලපන්:
පයින් කොටන කාලෙ FZ එකක් දැක්කම හිතුනා අනේ මේකක ගන්න තිබනම් කියල.
කොහොම හරි දහ අතේ ණය වෙලා / ලීසින් දාල එකක් ගත්ත කියමුකො.
ඔන්න දැන් හිතෙන්නෙ නැද්ද "අහෝ.. වැගන් ආර් එකක තියෙන සැප" කියල.
දැන් එතකොට FZ එකේද ප්රශ්නෙ ?
අපේ හිතේ නේද ප්රශ්නෙ තියෙන්නෙ..
ක්රෙඩිට් කාඩ් එක ගැනත් ඕකම තමයි කතාව. හිතේ තියෙන්නෙ ප්රශ්නෙ.
කොහොම උණත් උඹලට කැමති දෙයක් කරපල්ල.
උඹලගෙ හොඳටයි මම කිව්වෙ
සිංහළුන්ට ආයෙ මතක් කරන්නම්.. උඹල ගෙ මුස්ලින් යාලුවන්ගෙන් අහපල්ල උන් ක්රෙඩිට් කාඩ් පාවිච්චි කරනවද .. කරනව නම් උන්ගෙ spending behavior එක කියන්න කියල.
උන් ට ණය හිර උනොත් බේර ගන්න යාළුවෝ, ඤාතීන් පෙලගැහිල ඒවි.
උඹල ම දන්නව ඇතිනෙ උඹලට බඩු පැකට් වෙච්චි දාට බේර ගන්න බස් ලෝඩ් කීයක් පෝලිමේ ඒවිද කියල නේද ?


ඔන්න අපි ගියා
උඹලට තෙරුවන් සරණයි
මූ උඹලගෙ අසරණ ක්රෙඩිට් කාඩ් එකේ සොච්චමෙන් බිට් කොයින් ගන්න එකෙක්
මූ සිංහලුන්ගෙ අසරණ ක්රෙඩිට් කාඩ් එකෙන් අයි පෑඩ් අරන් black market එකේ විකුණල දවසට ඩොලර් 500-1000 හොයන එකෙක්
මේ ලංකාවෙ කොහෙද බන් ඕවා වෙන්නෙ කියල හිතෙනව නම් අනේ උඹලගෙ කාලෙ නාස්ති කලාට සොරි හොඳේ



