යොහානිව දැක්ක කියල වැඩක් නෑනෙ බන්. ඔච්චර කනෙක්ෂන් තියන එකෙක්, මොනව හරි උදව්වක් ඕනෙද කියල අහල කරන්න තිබ්බනෙ.
අඩුගානෙ ඒ වගේ පොඩිඋන් ටිකක් හොයල උන්ගෙ වැඩකරගෙන යන්න විදියක් හදල දෙන්න තිබ්බා.
දැකලා විතරක් වැඩක් නෑ. කරපු වැඩක් නැත්නම්.
ඔව් මට මතකයි චන්ද්රිකාගෙ කාලෙ ඉඳන්ම හොඳටම කොරාඋබ වගේ Keyboard එක උඩ ඉඳගෙන කයිවාරු ගහන උන්ට වඩා සිය දහස් ගුණයකින් මේ මනුස්සයා සමාජෙට කරලා තියනවා
Mu karapu pakak na. Chandrika ekka ekatu wela tibba okkoma tika wikunala dapu eka tamai kale. Kiyapanko karapu deyakඋබ වගේ Keyboard එක උඩ ඉඳගෙන කයිවාරු ගහන උන්ට වඩා සිය දහස් ගුණයකින් මේ මනුස්සයා සමාජෙට කරලා තියනවා
චන්ද්රිකාගේ කාලේ මාතරටනම් මිනිහ ගොඩක් වැඩ කළා...Mu karapu pakak na. Chandrika ekka ekatu wela tibba okkoma tika wikunala dapu eka tamai kale. Kiyapanko karapu deyak