කාට දොස් කිව්වත් ඇත්තටම අපි බංකොලොත් වුණේ

N A K A M U R A

Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ballek wage buranna epa ban. daduwam denawada nedda kiyapan????
    ara kanen edagena enawa kiuwe?? ewa ehema wihiluwata kiyapuwada????
    දඬුවම් දුන්නහම ටුවරිස්ට්ල ඵයිද..තොපි තම්බින්ට පුක දීල බෝම්බ ගස්සන්නයි අපි ඒව කරපු උන් අල්ලන්නයි..මරු වැඩේ.ඉතිං මාස ගාණක් තිබ්බෙ තොපිටම තිබ්බනේ උන්ව අල්ලන්න රාජපක්ෂල බලයට ඵනකන් හිටියේ මොකටද.....🤣🤣🤣
     

    eathan

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    837
    911
    93
    doha
    කොරෝ‍නා වලටත් වඩා ලංකාවේ ටුවරිසම් කඩන්ම වැටුනේ හම්බයෝ පාස්කුවට බෝම්බ ගහපු නිසා ඒ බෝම්බ වලින් ටුවරිස්ට්ල මැරුණ නිසා ඒ වගේම ඒ කාලේ තිබ්බ රජය ජන්ද පෙරේතකමට හම්බයොන්‍ට පුක දිදී ඒක සුළුවට තකල හිනා වෙවී හිටපු නිසා..
    Ammata siri. Owa hadannane Lee kwan,mahathir mohamed and පුටින් kiyala kalawam baandayek genawe ubala. Thiyala eriyane supiriyata 🤣🤣🤣
     

    chathura414

    Well-known member
  • Jan 2, 2014
    6,238
    8,251
    113
    M-Town
    කොරෝන හින්ද නේද?
    කොරෝන හින්ද ආර්ථිකේ කඩන් වැටුණ නිසා නේද?

    ගෑස් ගණන් ගියා
    හාල් ගණන් ගියා

    සල්ලි දීලවත් ගන්න බඩු නෑ...
    Dan nathi magul Katha karanna EPA bn
     

    eathan

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    837
    911
    93
    doha
    බස බස ගෑවට වැඩක් නෑ..තොපේ ජහපාලනයේ උන් හරියට රට කරානම් මිනිස්සු අායෙත් රාජපක්ෂලට ජන්දෙ දෙන්නෙ නෑනේ උන්‍ම තියාගන්නව මිසක්..බැංකුත් හොරා කාල බෝම්බත් පුපුරපු නිසා තමා රාජපක්ෂලට මිනිස්සු අායෙත් ජන්දෙ දුන්නෙ.

    දැන් shepada???
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    දඬුවම් දුන්නහම ටුවරිස්ට්ල ඵයිද..තොපි තම්බින්ට පුක දීල බෝම්බ ගස්සන්නයි අපි ඒව කරපු උන් අල්ලන්නයි..මරු වැඩේ.ඉතිං මාස ගාණක් තිබ්බෙ තොපිටම තිබ්බනේ උන්ව අල්ලන්න රාජපක්ෂල බලයට ඵනකන් හිටියේ මොකටද.....🤣🤣🤣

    ithin eka thamai ahanne? ai ehenam daduwam denawa kiyala polowe pas kala mala mini wikunala awe, kalinma kiynna tihibuna daduwam denne ne kiyala

    Dan nathi magul Katha karanna EPA bn

    paw yako , oka me wage thread ekak dapu 1st time
    ------ Post added on Nov 16, 2021 at 2:40 PM
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    කොරෝන හින්ද නේද?
    කොරෝන හින්ද ආර්ථිකේ කඩන් වැටුණ නිසා නේද?

    ගෑස් ගණන් ගියා
    හාල් ගණන් ගියා

    සල්ලි දීලවත් ගන්න බඩු නෑ...

    දේශීය ගැස් ගොයියා රැකගනිමු
     
    • Like
    Reactions: AnuradhaRa

    aquaman2020

    Well-known member
  • Dec 23, 2020
    1,400
    1,772
    113
    Bangkok
    දඬුවම් දුන්නහම ටුවරිස්ට්ල ඵයිද..තොපි තම්බින්ට පුක දීල බෝම්බ ගස්සන්නයි අපි ඒව කරපු උන් අල්ලන්නයි..මරු වැඩේ.ඉතිං මාස ගාණක් තිබ්බෙ තොපිටම තිබ්බනේ උන්ව අල්ලන්න රාජපක්ෂල බලයට ඵනකන් හිටියේ මොකටද.....🤣🤣🤣
    දැන් එතකොට පොන්න ගෝතය ටුවරිස්ලගෙන් අහලද බෝම්බ ගහපු උන්ට දඬුවම් දෙන්නෙ ?

    කෝ දැන් පුටින්? උඹේ අම්මට තමයි ගෝතය පුටින් පුටින්


    සිරාවට කියන්නෙ උඹට ලැජ්ජාවක් ගෑවිලාවත් නහෙනේ ඕයි. උඹේ පරම්පරාවම ඔහොමද?
     
    • Haha
    Reactions: Underground

    Underground

    Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    දැන් එතකොට පොන්න ගෝතය ටුවරිස්ලගෙන් අහලද බෝම්බ ගහපු උන්ට දඬුවම් දෙන්නෙ ?

    සිරාවට කියන්නෙ උඹට ලැජ්ජාවක් ගෑවිලාවත් නහෙනේ ඕයි. උඹේ පරම්පරාවම ඔහොමද?
    අරූට වහ කන්න හිතෙන්න ඇති.. විලි ලැජ්ජාව කකුල් දෙක දිගේ බේරෙන්න ඇති... :lol: :lol: :lol: :lol:
     
    • Like
    Reactions: aquaman2020

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    දැන් එතකොට පොන්න ගෝතය ටුවරිස්ලගෙන් අහලද බෝම්බ ගහපු උන්ට දඬුවම් දෙන්නෙ ?

    කෝ දැන් පුටින්? උඹේ අම්මට තමයි ගෝතය පුටින් පුටින්


    සිරාවට කියන්නෙ උඹට ලැජ්ජාවක් ගෑවිලාවත් නහෙනේ ඕයි. උඹේ පරම්පරාවම ඔහොමද?
    අනේ තෝ වගේ ගස් බල්ලෙක්..පොයින්ට් ඵකට කථා කරගන්න බැරුව දැන් ඒ පාර පුටින් කෙනෙක් උස්සන් අැවිත්..🤣🤣🤣

    අරූට වහ කන්න හිතෙන්න ඇති.. විලි ලැජ්ජාව කකුල් දෙක දිගේ බේරෙන්න ඇති... :lol: :lol: :lol: :lol:
    ඒයි මෝඩයා තම්බි පාස්කුවට බෝම්බ ගැහුවේ මොන කාලෙද කියපන්..🤣🤣
    ------ Post added on Nov 16, 2021 at 2:49 PM
     

    Silentmind_001

    Well-known member
  • Dec 20, 2020
    1,117
    2,359
    113
    කොරෝ‍නා වලටත් වඩා ලංකාවේ ටුවරිසම් කඩන්ම වැටුනේ හම්බයෝ පාස්කුවට බෝම්බ ගහපු නිසා ඒ බෝම්බ වලින් ටුවරිස්ට්ල මැරුණ නිසා ඒ වගේම ඒ කාලේ තිබ්බ රජය ජන්ද පෙරේතකමට හම්බයොන්‍ට පුක දිදී ඒක සුළුවට තකල හිනා වෙවී හිටපු නිසා..
    Wesige putha puka denawa iwarayak na.laga hithiya nam පාස්කුවේ බෝම්බේ ගැහුවෙ කොහොමද කියලා පෙන්නල දෙනවා
     
    • Like
    Reactions: aquaman2020

    Miami-Vice

    Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    මෙච්චර කාලයක් දේශපාලනේ කරපු පක්ෂ ඔක්කොම කරේ උන්ගේ බඩ පුරෝගන්න එක එකෙන් රටට සෙතක් උනේ නැ , හෙමින් හෙමින් බංකොලොත් වෙන්මින් තිබ්බේ . කොරෝනා එකෙන් බලන්කොත් වෙන එක ඉක්මන් උනා .

    :yes:
     

    RaZor_911

    Well-known member
  • Jul 14, 2011
    14,284
    1
    4,526
    113
    Unknown
    Corona thiyenathaak kal goverment eka goda
    Badu mila wadi wena eka, rate development ekak nathi eka okkoma corona pitin dagena inna puluwan
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ithin eka thamai ahanne? ai ehenam daduwam denawa kiyala polowe pas kala mala mini wikunala awe, kalinma kiynna tihibuna daduwam denne ne kiyala



    paw yako , oka me wage thread ekak dapu 1st time
    ------ Post added on Nov 16, 2021 at 2:40 PM
    තෝ මහ ගොන් හරකෙක්..ඵකම දේ අායෙ අායෙ කියනව.
    Wesige putha puka denawa iwarayak na.laga hithiya nam පාස්කුවේ බෝම්බේ ගැහුවෙ කොහොමද කියලා පෙන්නල දෙනවා

    මේකේ නැතුව තැනක් වෙලාවක් කියපං..තෝ ඵදත් මම මේක අැහුවහම මාරු වුනා..කියපිය දවසක්..වෙලාවක්..අවශ්‍ය පුද්ගලයෝ ඵතනට ඵවන්නම්..තෝ ලග තියෙන proof ඔක්කොම ඵදාට අරන් වර කාලකන්නියා..තොගේ අම්මට උණ ගන්නෙ ඵදාට..🤣🤣
     

    Heisenberg

    Well-known member
  • Jan 23, 2014
    2,080
    727
    113
    Albuquerque, New Mexico.
    දඬුවම් දුන්නහම ටුවරිස්ට්ල ඵයිද..තොපි තම්බින්ට පුක දීල බෝම්බ ගස්සන්නයි අපි ඒව කරපු උන් අල්ලන්නයි..මරු වැඩේ.ඉතිං මාස ගාණක් තිබ්බෙ තොපිටම තිබ්බනේ උන්ව අල්ලන්න රාජපක්ෂල බලයට ඵනකන් හිටියේ මොකටද.....🤣🤣🤣
    Ammata hukaganne nathuwa palayanko wesi therad eka kanne nathuwa
     
    • Haha
    Reactions: ~Pirate~

    kamatha

    Well-known member
  • Dec 22, 2008
    1,839
    948
    113
    5000 ගානේ බෙදුවම චන්දෙ සුවර් බන්
    ඔය හැම එකාම එක දන්නවා .
    JVP එකට තමයි බෙදන්න මුකුත් නෙත්තෙ. උන් ඉතින් 3% තමයි හැමදාම
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,384
    12,660
    113
    Piliyandala
    පාස්කුවෙන් කෙලවිලා යන්තම් ශේප් වීගෙන එද්දිම කොරෝනා අල්ලලා පොලවේම ගැහුවා ටුවරිසම්..

    මම දන්නා එකෙක් කාර් එකයි වැන් එකයි දෙකම විකුණුව ෆිනෑස් ගෙවා ගන්න බැරිව

    උබල අපි දෙපැත්තට බෙදිලා රන්ඩු උනාට මහපොළොවේ ඇත්ත ඔන්න ඕකයි බන් කිසිම පැත්තකින් සහන නෑ පාරටම වැටිලා ඉන්නේ උන් දැන්
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,651
    75,709
    113
    කොරෝන හින්ද නේද?
    කොරෝන හින්ද ආර්ථිකේ කඩන් වැටුණ නිසා නේද?

    ගෑස් ගණන් ගියා
    හාල් ගණන් ගියා

    සල්ලි දීලවත් ගන්න බඩු නෑ...
    Umba wage kari hinganno inna nisa tama ratata kela une

    Hama dema nikan illane. Diyaw, Diyaw tama katey tiyenne. But never think where that money should come from.

    If you don't promise free shit you will never win an election, and if you don't give free shit you will not get re-elected. Politicians know this So they go according that.

    So this is why SL is fucked.

    Summary --> Tho wage gon hinganno innakan mehemama tama
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    තෝ මහ ගොන් හරකෙක්..ඵකම දේ අායෙ අායෙ කියනව.
    eka thamai harako math kiyanne, tho hema thread ekema kiyanawa bomba gahanakan bala hitiya kiyala, ow eka aththa eth gahapu ewun allanawa kiyala apu moda nandasena alluwada???
     

    Any.key

    Well-known member
  • Jul 13, 2017
    10,524
    12,937
    113
    කොරෝ‍නා වලටත් වඩා ලංකාවේ ටුවරිසම් කඩන්ම වැටුනේ හම්බයෝ පාස්කුවට බෝම්බ ගහපු නිසා ඒ බෝම්බ වලින් ටුවරිස්ට්ල මැරුණ නිසා ඒ වගේම ඒ කාලේ තිබ්බ රජය ජන්ද පෙරේතකමට හම්බයොන්‍ට පුක දිදී ඒක සුළුවට තකල හිනා වෙවී හිටපු නිසා..
    රට හදන්න බැයිනම් බෝම්බ ගහපු උන් ටික අල්ලල පෙන්නන්න කියපන්කො.