කාට දොස් කිව්වත් ඇත්තටම අපි බංකොලොත් වුණේ

Gatapolos

Well-known member
  • Apr 19, 2014
    3,205
    858
    113
    Troll-Land
    මෙන්න හේතුව..♥️👍



    මෙන්න හේතුව..♥️👍


    ඔය ඉන්ටර්විව් එකේ කියනවා මේ දවස්වල එකම වාසිය වැස්ස හින්දා ජල විදුලිය අඩු ගානකට හම්බ වෙන එක කියලා.
    එහෙම කියලා ඌ යුගදනව් ගිවිසුම ගහනවා ටේක් ඕ පේ. වැස්ස හොදට තියෙන කාලෙටත් LNG වලට නිකරුනේ ගෙවන්න වෙනවා. අයවැය කියවලා ඒකෙ විවාදය අහන්නවත් පාර්ලිමේන්තුවෙ නෑ. මේ ඇමරිකන්කාරයො නම් සාපයක්
     

    Any.key

    Well-known member
  • Jul 13, 2017
    10,524
    12,937
    113
    මෙන්න හේතුව..♥️👍


    මොන හුත්තකටද බන් අපි ඕකගේ කතා අහන්න කාලේ නාස්ති කරන්නේ? ඔය අපිට ආදරේටද කියන ඒවාද? මේකා දැක්කම වමනේ යන්න එනවා. ඔක්කොගේම කයිය විතරයි කෝ කරපු දේවල් ?
    ඒ උනාට කියන්නේනම් අපිතමයි හොඳටම කරේ, paක තමයි.
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    මතකද බල ලෝභී නාකියෙක් පුකට දෙකක් දීල ගෙදර එලෙව්වාම ආය ඇවිත් ලොකුට් ටෝක්ස් දුන්න, ඌ කිව්ව විදේශ ආයෝජකයො එන්න එපා උන් බලයට ආපු ගමන් ඔක්කොම ආන්ඩුවට ගන්නව කියල. ඒ වගේ සක්කිලි දේශපාලනයක් කරපු පොන්නයෙක් තමා බයියො ගිහින් ආය රජ පුටුවෙ ඉන්දුවෙ. පෝලිම් බය්යොන්ට ඔහොම වෙලා මදි
     
    • Love
    Reactions: Jim_Moriarty

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    76676825_759309991204609_4635872594178867200_n.jpg
     

    this_is_doge

    Well-known member
  • Oct 10, 2020
    537
    617
    93
    mekanm mtth meter una:dull:
    Mun mona widiye transport improvement ekak kalath normal private bus duwanna puluwan widiyata thamai karanne. highway kochchara haduwath wadak na ewala capacity pirila yanawa wahana walin. Rajapaksha aandu thawa awrudu 50k thibunath urban areas walata overhead/underground/light railway/mass transit oya mona deyakwath hadana ekak naha. Thawa highway nam hadai. Bus karayo ekka munge deal ekak thiyenawada koheda.
     
    • Like
    Reactions: tha123

    uttappu

    Well-known member
  • Sep 15, 2015
    932
    748
    93
    පොන්න බල්ලො අදාලව කථා කරපන්..තොට පොයින්ට් ඵකටවත් කථා කරන්න පුළුවන්ද හිඟන බැල්ලිගෙ පුතෝ..තොපි කියන්නෙ ජහපාලනයේ බල්ලො නිසා නෙමෙයිද ටුවරිසම් වලට කෙලවුනේ..කියපිය ගෙරි මූසල බල්ලා
    "බයියා - නොදියුණු ග්‍රාම්‍ය අදහස් වලින් යුත්" උපුටා ගැනීමකි 😂
     

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    රිටන් එකක් නැති ඉන්වෙස්ට්මන්ට් හින්දා
    මත්තල ගුවන්තොටුපල, සුරියවැව ක්‍රීඩාංගනය, හම්බන්තොට සම්මන්ත්‍රණ ශාලාව , පාරවල් වලින් උනත් රිටන් එකක් නෑ


    අවුල් වෙච්ච තව එක රටක් කියන්නකො UK ඇර
    PS- UK ආපු ශෝටේජස් තාවකාලික ඒවා බ්‍රෙක්සිට් හින්දා
    ඔය කොරෝනා කතාව පට්ටපල් බොරුවක්
    ------ Post added on Nov 17, 2021 at 7:49 AM
    UK omit karala mata ubata USA Ausi wage denna puluwan ona nam
    Brexit eka UK walata witharak thibba prashnayak.
    oya mama kiwwa saha nokiwwa kiyak ratawal wala minissu Furlough karada kiyala hoyala balapanko. e ai kiyala hithahanko. Covid impact ekath ekkama Furlough una ungen ahapan ethakota kiyai.

    oya ratawal kiwwe owane ithin api hama pukatama example ekata araganne.

    UK wala me iye pereda awa shortages allan natanna epa. ewa podi case kiyala ona gonekta therenna ona. mama kiyana Furlough kathawa awe mita awurudu 1.5 ta kalin... ..