මෙන්න හේතුව..
මෙන්න හේතුව..
mekanm mtth meter unaරාජපක්ෂ ආණ්ඩු වලින් public transport හදන්නෙත් නැහැ ඒක නම් ෂුවර්.

මෙන්න හේතුව..
Mun mona widiye transport improvement ekak kalath normal private bus duwanna puluwan widiyata thamai karanne. highway kochchara haduwath wadak na ewala capacity pirila yanawa wahana walin. Rajapaksha aandu thawa awrudu 50k thibunath urban areas walata overhead/underground/light railway/mass transit oya mona deyakwath hadana ekak naha. Thawa highway nam hadai. Bus karayo ekka munge deal ekak thiyenawada koheda.mekanm mtth meter una![]()
"බයියා - නොදියුණු ග්රාම්ය අදහස් වලින් යුත්" උපුටා ගැනීමකිපොන්න බල්ලො අදාලව කථා කරපන්..තොට පොයින්ට් ඵකටවත් කථා කරන්න පුළුවන්ද හිඟන බැල්ලිගෙ පුතෝ..තොපි කියන්නෙ ජහපාලනයේ බල්ලො නිසා නෙමෙයිද ටුවරිසම් වලට කෙලවුනේ..කියපිය ගෙරි මූසල බල්ලා
UK omit karala mata ubata USA Ausi wage denna puluwan ona namරිටන් එකක් නැති ඉන්වෙස්ට්මන්ට් හින්දා
මත්තල ගුවන්තොටුපල, සුරියවැව ක්රීඩාංගනය, හම්බන්තොට සම්මන්ත්රණ ශාලාව , පාරවල් වලින් උනත් රිටන් එකක් නෑ
අවුල් වෙච්ච තව එක රටක් කියන්නකො UK ඇර
PS- UK ආපු ශෝටේජස් තාවකාලික ඒවා බ්රෙක්සිට් හින්දා
ඔය කොරෝනා කතාව පට්ටපල් බොරුවක්
------ Post added on Nov 17, 2021 at 7:49 AM
මෙන්න හේතුව..