කාන්තාවන්ට අවුරුදු 70 දිත් ලිංගිකව හැසිරීමට

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    @SLK_sri @Sandy_Fdo තමයි දන්නේ … මුන් දෙන්න කියන්නෙම අනිත් උන්ගේ මව සමග ලිංගික අත්දැකීමක් ගන්න ඕනේ කියල


    mama hithuwa tho dan thread ekata ei kiyala.

    uba thamai ube ammawa nugegoda handiye thiyan apita hukanna purudu kare,
     
    • Haha
    Reactions: Sandy_Fdo

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    අවුරුදු 60, 70 පැනලත් ලිංගිකව සක්‍රිය කාන්තාවන් සිටිනවද? ඔයාල මේ ගැන දන්න දේවල්, අත්දැකීම් එහෙම තියෙනව නම් විස්තර කියාගෙන යන්න.
    ලංකාවේ නම් හිතන්න අමාරුයි. ඒත් පිටරට නම් ඕනේ තරම්. මේ සයිට් එකේ බලපං - 60 පැනපු අයගේ වැඩ. ලංකාවේ කෙල්ලොන්ට වඩා ඇක්ටිව් බං සමහරු .
    60plusmilfs .com


    මම දැනට දැකලා තියෙන සෙක්ස් ඇක්ටිව්ම ගෑනි තමා මේ- Rita Daniels

    a5e29ac2b12534295e757b095989a61e.jpg


    අවුරුදු 72යි මේ මාසෙට. මේ ළගදිත් අවුරුදු 20 ක කොල්ලෙක් එක්ක ඔන්ලිෆැන්ස් විඩියෝ එකක් තිබ්බා. ඒ මදිවට ගිය අවුරුද්දේ GILFED සයිට් එකට විඩියෝ එකක් කරල තිබ්බ 2000 ඉපදුනු එකෙක් එක්ක. හිතපංකෝ. මේකිට අවුරුදු 40 පැනපු ළමයි 4ක් ඉන්නවා. ඒ ළමයින්ට ළමයිත් ඉන්නවා. ඒ ළමයින්ගේ ළමයෙකුත් ඉන්නව
     
    • Like
    Reactions: Sam2022

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    අවුරුදු 60, 70 පැනලත් ලිංගිකව සක්‍රිය කාන්තාවන් සිටිනවද? ඔයාල මේ ගැන දන්න දේවල්, අත්දැකීම් එහෙම තියෙනව නම් විස්තර කියාගෙන යන්න.
    මේක සිරාම සිද්දියක් .
    මොරටුව කැම්පස් එකේ 60+ lecturess කෙනෙකුට මම දන්නා එකෙක් කැම්පස් යන කාලේ ගැහුවා . සැහෙන කාලයක් affair එක තිබ්බ . ගෑණි ලස්සනයි
     
    • Like
    Reactions: Sam2022

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,817
    17,040
    113
    ඒ අනුව ක්‍රියාත්මක වූ පොලිසිය සැකකරු සමග මෝටර් රථය අත්අඩංගුවට ගත්තේය. එය සැලවූ විගස ඇයද තරුණියක මෙන් හැඳ පැළඳ පොලිසියට පැමිණ මෝටර් රථය වටේ කැරකී බලා හුස්මක් හෙළා යන්න ගියාය.

    Ai apahu giye? Trasfer papers tikawath sign karala nadda?
     
    • Like
    Reactions: Sam2022

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    මේක සිරාම සිද්දියක් .
    මොරටුව කැම්පස් එකේ 60+ lecturess කෙනෙකුට මම දන්නා එකෙක් කැම්පස් යන කාලේ ගැහුවා . සැහෙන කාලයක් affair එක තිබ්බ . ගෑණි ලස්සනයි
    name?
     
    • Like
    Reactions: Sam2022

    Gayan7774

    Well-known member
  • Nov 4, 2020
    2,030
    1,923
    113
    Okun ge 50 di වගේ Menopause නවතිනවා එතැනින් passe උන්ට feelings නම් නෑ, තියනවා වගේ බොරුවට ඉන්නවා වෙන්න පුළුවන්.
     
    • Like
    Reactions: Sam2022

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    Age 47 ka ekak gahuwa.. hamma patta active. Eka parak dance ekakata gya,, eki natano etana idapu anit young kellanta wada wedi welawak eka digata.
    Ekama de orgasm wenna goda welawak gahanna one. And wet wenna wela yano..
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: Sam2022 and elektro

    Mancheter

    Active member
  • Oct 1, 2019
    310
    230
    43
    පිස්සුද බන් වයසට යද්දි ගෑනු බ්‍රහ්මචාරි වෙන්න දගලනවා
    Mama Danna seen ekak thiyenawa. Mama kalin weda karapu office eke -financial consultancy firm ekak.
    Client ekkenk awa 60 years eyage apartment eke mama Danna colloegue kenek hitiya uuta e kale 29 wage .eki thiyagena hitiye.
    Denna drinks Aran sex karanawa.
     
    • Like
    Reactions: Sam2022

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    වයස අදාල නැ. කරනවානම් හොදයි. ගොඩක් ගැනු අය මොනොපෝස් එකෙන් පස්සේම නවත්තනවා වැඩේ. මිනිහා ජිවතුන් අතර හිටියත් නවත්තනවා. මේක මානසික සෞඛ්‍යයටත් ගුණ නැ.
    ගොඩක් නවත්තන්න හේතුව ලෙඩ හා හොමෝන වෙනස්කම නිසා යෝනිය තෙත්විම අඩුවෙලා වේලෙන එක. ගහන්න අමාරුයි රිදෙනවා. ලූබ්ස් පාවිච්චි කරන අය නැනේ වැඩිහිටියන් අතර ලංකාවේ. තෙල් ටිකක් ගායි වැඩිම උනොත්.
    එනිවේ උබලා 70 80 නෙවෙයි මරණ මංචකේ හිටියත් ගැනි ඕකේ නම් ගහපං. තොපි දෙන්නටම හොදයි.
    :rofl::rofl:
     
    • Like
    Reactions: Sam2022

    husa

    Well-known member
  • Mar 22, 2008
    1,422
    476
    83
    70 num danne naa..habay 60 wage wena salli tiyena ganu innawa sex addict aya...oya colombo girls school wala godak age eka wadi ganunge old girls party walath male strippers la ehema natawala thibuna...e kiyanne unta eken athal ekak labenawa athine
     
    • Wow
    • Like
    Reactions: Sam2022 and Hankook

    Hankook

    Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,287
    8,187
    113
    ..habay 60 wage wena salli tiyena ganu innawa sex a.oya colombo girls school wala godak age eka wadi ganunge old girls party walath male strippers la ehema natawala thibuna...e ki
    Uba danee kohomada dakkada aranchiwela
     
    • Like
    Reactions: Sam2022

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,046
    6,970
    113
    Nawala
    අවුරුදු 60, 70 පැනලත් ලිංගිකව සක්‍රිය කාන්තාවන් සිටිනවද? ඔයාල මේ ගැන දන්න දේවල්, අත්දැකීම් එහෙම තියෙනව නම් විස්තර කියාගෙන යන්න.
    තව අ. 30කින් reply කරන්නම්
     
    • Like
    Reactions: Sam2022

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    Okun ge 50 di වගේ Menopause නවතිනවා එතැනින් passe උන්ට feelings නම් නෑ, තියනවා වගේ බොරුවට ඉන්නවා වෙන්න පුළුවන්.
    rita daniels porn කියලා ගහල බලපංකෝ. අවුරුදු 72ක් බං. හිතාගන්න බැ දගලන දැගලිල්ල. පිටරට නම් ඉන්නවා ඕන තරම්
    Mama Danna seen ekak thiyenawa. Mama kalin weda karapu office eke -financial consultancy firm ekak.
    Client ekkenk awa 60 years eyage apartment eke mama Danna colloegue kenek hitiya uuta e kale 29 wage .eki thiyagena hitiye.
    Denna drinks Aran sex karanawa.
    fb ලින්ක් එකක් නැද්ද ගැනිගේ?
     
    • Like
    Reactions: Sam2022