yeah kavadawath aagakata bainne ne dekka ne meyala kohamada kiyala pansil 5 uda yanawa
![]()
ඒ උන්ගේ හැටි බන්
yeah kavadawath aagakata bainne ne dekka ne meyala kohamada kiyala pansil 5 uda yanawa
![]()
apita bannata kamak na allage walla lowanno,,
api ahapu prashna walata uttara deepanko
thambi marakkala...............renne galak udaaaaaaaaaaaa
මේ ලෝකේ මෑවුවා කියන සර්ව බලධාරී වේසිගේ පුතාට ඈය් දන්නේ නෑ ගෑනුන්ට ඕක හෑදෙන්නේ නෑති වෙන්න මවන්න තිබ්බේ නෑත්තේ..






hayyo,,එලකිරි...අපිට ඔනෙ කොහොමහරි අපෙ ආගම මෙගොලන්ට උගන්වන එක...අපි දැනටමත් ගොඩක් දුරට සාර්ථකයි...හොඳින් හෝ නරකින් ඒ ගොලෝ අපේ ආගම Net එකේ Search කරනවනෙ. "කාන්තා මාස් ශුද්ධිය (නිෆාස්)" ......අඩුම තරමෙ "නිෆාස්" කියන ආරාබි වචනය ඉගෙනගෙන තියෙනවනෙ.![]()
![]()
![]()

Monaada KIyanne 

Munla mehen anti sites walin daanawa Are kattiya islam aagama pilipadinawa

Thats allah s Plan 
ඔයාද ..![]()
මම ගොඩක් දැකල තියෙනවා උත්තර දීගන්න බැරිවෙනකොට වෙන වෙන බයිලා ගහනවා ....කාම සුත්ර කුරානේ තියන ඒවාට උබලට විතරක් නෙවෙයි බන් අපිටත් වෙලාවකට full හොල්මන් ....FAIL Again ....






බොරලුගොඩ මහතා;13859285 said:
මචාන් Siraj.. අස්සලාමු අලෛකුම්.. අපි අමුතුවෙන් අපේ ආගමේ තියන විශිෂ්ටත්වය මුන්ට ඔප්පු කරන්න ඕනේ නැ..මුන්ට රිදිලා.. ඒකය් මේ දගලන්නේ.. මේ වගේ මුන් දාන හැම ත්රෙඩ් එකටම උත්තර දුන්නොත් මුන්ට උඩ තියන හිලය් යට තියන හිලය් වහගෙන තමය් ඉන්න වෙන්නේ.. බලපන් මුං කතාකරලා තියන විදිහය් අපි කතාකරන විදිහය්.. ඒ වෙනසම ඇති මොන ආගමද ශ්රෙෂ්ටය් කියලා ඔප්පු කරන්න..
Well explained bro...I m Off from these types of threads for few days..i will join you when i fulfill by desires..
fi amanillah (අල්ලාහ් දෙවියන්ගේ පිහිටය්)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
සිරාජ් ...ප්රශ්නෙට අදාලව උත්තර දෙන්න ...මම ගොඩක් දැකල තියෙනවා උත්තර දීගන්න බැරිවෙනකොට වෙන වෙන බයිලා ගහනවා ....කාම සුත්ර කුරානේ තියන ඒවාට උබලට විතරක් නෙවෙයි බන් අපිටත් වෙලාවකට full හොල්මන් ....FAIL Again ....
kona nathi eko,,konakapaaluwo
mewata uttara deepn,,passe welawaka gihn galak uda riipan


අනේ බොරළු *යියේ මේකද ඔයාලගේ ආගමේ තියන විශිෂ්ඨත්වය
![]()
මේක බලන ඕනෙක කිරිසප්පයෙකුට උනත් තේරෙනවා මේ වේවැල්පාර කන කෙනාට නම් අල්ලාහ් දෙවියන්ගේ පිහිටයි කියල
waradak kerapu kenekuta aniwa danduwam diya uthumai........penewa ne dan Lankawe nithiya wal gahila thiyene widiya.....Dawaseka oke therene Ubelage Amma ho Nangi Dushaneya uname....thamate Nithiye saranak nathi une daweseka
අනේ බොරළු *යියේ මේකද ඔයාලගේ ආගමේ තියන විශිෂ්ඨත්වය
![]()
මේක බලන ඕනෙක කිරිසප්පයෙකුට උනත් තේරෙනවා මේ වේවැල්පාර කන කෙනාට නම් අල්ලාහ් දෙවියන්ගේ පිහිටයි කියල
waradak kerapu kenekuta aniwa danduwam diya uthumai........penewa ne dan Lankawe nithiya wal gahila thiyene widiya.....Dawaseka oke therene Ubelage Amma ho Nangi Dushaneya uname....thamate Nithiye saranak nathi une daweseka![]()
මචන් අපේ රටේ නීතිය ගැන අපි බලා ගන්නම්. උඹලා ඒ ගැන කරදර වෙන්න ඕනේ නැහැ. අපේ රටේ නීතිය වල් ගැහිලා නම් මොකටද තවත් මේකේ ලැගල ඉන්නේ. මහ ලොකුවට අනුන්ගේ රටක නීතියක් ගැන කතා කරන්න කලින් උඹලගේ රටේ ඒ කියන්නේ පකිස්ථානෙට අද මොනවද වෙලා තියෙන්නේ කියල හොයල බලපන්. අනුන්ගේ පු* ගූ හෝදන්න කලින් තමන්ගේ පු* ගූ හොදගෙන හිටපන් බන්.
![]()
![]()