කාන්තා මාස් ශුද්ධිය (නිෆාස්) හා ඉස්ලාම්

don03

Well-known member
  • Mar 31, 2010
    1,829
    460
    83
    සිදාදියේ
    මේ ලෝකේ මෑවුවා කියන සර්ව බලධාරී වේසිගේ පුතාට ඈය් දන්නේ නෑ ගෑනුන්ට ඕක හෑදෙන්නේ නෑති වෙන්න මවන්න තිබ්බේ නෑත්තේ..
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    එලකිරි...අපිට ඔනෙ කොහොමහරි අපෙ ආගම මෙගොලන්ට උගන්වන එක...අපි දැනටමත් ගොඩක් දුරට සාර්ථකයි...හොඳින් හෝ නරකින් ඒ ගොලෝ අපේ ආගම Net එකේ Search කරනවනෙ. "කාන්තා මාස් ශුද්ධිය (නිෆාස්)" ......අඩුම තරමෙ "නිෆාස්" කියන ආරාබි වචනය ඉගෙනගෙන තියෙනවනෙ. :) :) :)

    :):)Monaada KIyanne :cool::cool::cool:Munla mehen anti sites walin daanawa Are kattiya islam aagama pilipadinawa:rofl::rofl::rofl:Thats allah s Plan :D
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    ඔයාද ..:rofl::rofl:


    සිරාජ් ...ප්‍රශ්නෙට අදාලව උත්තර දෙන්න ...:(මම ගොඩක් දැකල තියෙනවා උත්තර දීගන්න බැරිවෙනකොට වෙන වෙන බයිලා ගහනවා ....කාම සුත්‍ර කුරානේ තියන ඒවාට උබලට විතරක් නෙවෙයි බන් අපිටත් වෙලාවකට full හොල්මන් ....FAIL Again ....:lol::lol:


    kona nathi eko,,konakapaaluwo
    mewata uttara deepn,,passe welawaka gihn galak uda riipan
    :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    rasaduna

    Well-known member
  • Mar 31, 2008
    1,956
    649
    113
    39
    මහනුවර
    බොරලුගොඩ මහතා;13859285 said:










    මචාන් Siraj.. අස්සලාමු අලෛකුම්.. අපි අමුතුවෙන් අපේ ආගමේ තියන විශිෂ්ටත්වය මුන්ට ඔප්පු කරන්න ඕනේ නැ..මුන්ට රිදිලා.. ඒකය් මේ දගලන්නේ.. මේ වගේ මුන් දාන හැම ත්‍රෙඩ් එකටම උත්තර දුන්නොත් මුන්ට උඩ තියන හිලය් යට තියන හිලය් වහගෙන තමය් ඉන්න වෙන්නේ.. බලපන් මුං කතාකරලා තියන විදිහය් අපි කතාකරන විදිහය්.. ඒ වෙනසම ඇති මොන ආගමද ශ්‍රෙෂ්ටය් කියලා ඔප්පු කරන්න..

    Well explained bro...I m Off from these types of threads for few days..i will join you when i fulfill by desires..
    fi amanillah (අල්ලාහ් දෙවියන්ගේ පිහිටය්) :):)

    smiley-02.gif
    smiley-02.gif
    smiley-02.gif
    smiley-02.gif
    smiley-02.gif
    smiley-02.gif
    smiley-02.gif



    අනේ බොරළු *යියේ මේකද ඔයාලගේ ආගමේ තියන විශිෂ්ඨත්වය

    lashing.jpg


    මේක බලන ඕනෙක කිරිසප්පයෙකුට උනත් තේරෙනවා මේ වේවැල්පාර කන කෙනාට නම් අල්ලාහ් දෙවියන්ගේ පිහිටයි කියල

     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    සිරාජ් ...ප්‍රශ්නෙට අදාලව උත්තර දෙන්න ...:(මම ගොඩක් දැකල තියෙනවා උත්තර දීගන්න බැරිවෙනකොට වෙන වෙන බයිලා ගහනවා ....කාම සුත්‍ර කුරානේ තියන ඒවාට උබලට විතරක් නෙවෙයි බන් අපිටත් වෙලාවකට full හොල්මන් ....FAIL Again ....:lol::lol:



    kona nathi eko,,konakapaaluwo
    mewata uttara deepn,,passe welawaka gihn galak uda riipan
    :lol::lol::lol::lol::lol:


    itin ekata hariyanna tamai answer kare...:rofl::rofl:
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne


    අනේ බොරළු *යියේ මේකද ඔයාලගේ ආගමේ තියන විශිෂ්ඨත්වය

    lashing.jpg


    මේක බලන ඕනෙක කිරිසප්පයෙකුට උනත් තේරෙනවා මේ වේවැල්පාර කන කෙනාට නම් අල්ලාහ් දෙවියන්ගේ පිහිටයි කියල





    huuhuuu
    waren ko online wara kona nati Uro tika
     

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    ලින්ගිකත්වය කියන්නෙ බන් ආගමකින් කියල දෙන්න ඔනෙ දෙයක් නෙමේ...

    එක ඔනෙම සතෙකුට පොදු basic instinct එකක්....

    සිරවටම ඇයි මේ ආගමික පොතකින් ලින්ගිකත්වය ගැන කියල දෙන්න යන්නෙ??... :dull::dull::dull:

     

    mzee

    Active member
  • Sep 20, 2008
    570
    30
    28
    ~Jupiter~


    අනේ බොරළු *යියේ මේකද ඔයාලගේ ආගමේ තියන විශිෂ්ඨත්වය

    lashing.jpg


    මේක බලන ඕනෙක කිරිසප්පයෙකුට උනත් තේරෙනවා මේ වේවැල්පාර කන කෙනාට නම් අල්ලාහ් දෙවියන්ගේ පිහිටයි කියල

    waradak kerapu kenekuta aniwa danduwam diya uthumai........penewa ne dan Lankawe nithiya wal gahila thiyene widiya.....Dawaseka oke therene Ubelage Amma ho Nangi Dushaneya uname....thamate Nithiye saranak nathi une daweseka :)
     

    rasaduna

    Well-known member
  • Mar 31, 2008
    1,956
    649
    113
    39
    මහනුවර
    waradak kerapu kenekuta aniwa danduwam diya uthumai........penewa ne dan Lankawe nithiya wal gahila thiyene widiya.....Dawaseka oke therene Ubelage Amma ho Nangi Dushaneya uname....thamate Nithiye saranak nathi une daweseka :)


    මචන් අපේ රටේ නීතිය ගැන අපි බලා ගන්නම්. උඹලා ඒ ගැන කරදර වෙන්න ඕනේ නැහැ. අපේ රටේ නීතිය වල් ගැහිලා නම් මොකටද තවත් මේකේ ලැගල ඉන්නේ. මහ ලොකුවට අනුන්ගේ රටක නීතියක් ගැන කතා කරන්න කලින් උඹලගේ රටේ ඒ කියන්නේ පකිස්ථානෙට අද මොනවද වෙලා තියෙන්නේ කියල හොයල බලපන්. අනුන්ගේ පු* ගූ හෝදන්න කලින් තමන්ගේ පු* ගූ හොදගෙන හිටපන් බන්.

    Mohammad.jpg




    4339295_f520.jpg

     
    Last edited:

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne



    මචන් අපේ රටේ නීතිය ගැන අපි බලා ගන්නම්. උඹලා ඒ ගැන කරදර වෙන්න ඕනේ නැහැ. අපේ රටේ නීතිය වල් ගැහිලා නම් මොකටද තවත් මේකේ ලැගල ඉන්නේ. මහ ලොකුවට අනුන්ගේ රටක නීතියක් ගැන කතා කරන්න කලින් උඹලගේ රටේ ඒ කියන්නේ පකිස්ථානෙට අද මොනවද වෙලා තියෙන්නේ කියල හොයල බලපන්. අනුන්ගේ පු* ගූ හෝදන්න කලින් තමන්ගේ පු* ගූ හොදගෙන හිටපන් බන්.

    Mohammad.jpg




    4339295_f520.jpg





    ane amaricawen kapan puke palu yanna,,denna ona oya hamba hatta inna hama ratakatama,,wesige putalata amma ganenna dunnama kata puka wahan innwa anit hikanallu tika