මම එක ගුලිය දෙකට කඩල බොන්නේ
ow ban huththa wadinne na..Vadinn3 na oi
kohoma biwath wadak na ban,.මම එක ගුලිය දෙකට කඩල බොන්නේ
පට්ට සෙම මේක
නිකන් බොන්න එපා වැඩේ කරන්න බැරිනම්
අමුවෙන් කිවුවොත් ගහන්න බලන් විතරක් බීපන්
වැඩක් නැහැ කිවුවේ? පවර් එකක් නැද්ද? අල්ලන් ඉන්න බැරිද?ow ban huththa wadinne na..
podi motor skills wala slowness ekak thiyanawa.
eth wadak na.
kohoma biwath wadak na ban,.
thawa tikakin meetiung ekak thiyanawa.
ita passe thawa tikak ganna ona
------ Post added on Nov 14, 2023 at 1:58 PM
High ekak enne naha joint ekak wage naha mata namවැඩක් නැහැ කිවුවේ? පවර් එකක් නැද්ද? අල්ලන් ඉන්න බැරිද?
ඕක ගහන්නේ හයි එකක් ගන්න නෙමේ බන්High ekak enne naha joint ekak wage naha mata nam
joint eke high eka enawa sewanagala kaha paata guli 2-3 daala choco milk ekak ekka hodata mix karala beepan. eka gulyak wedak na. kaha paata eken 2-3 wage dala beepan.High ekak enne naha joint ekak wage naha mata nam
වැඩක් නැහැ කිවුවේ? පවර් එකක් නැද්ද? අල්ලන් ඉන්න බැරිද?
High ekak enne naha joint ekak wage naha mata nam
ඕක ගහන්නේ හයි එකක් ගන්න නෙමේ බන්
ඒවාට ගංජා හරි, කුෂ් එකක් හරි ගහපන්
මේක බිල විරුද්ධ පක්ෂේ එකක් හොයන ගිහින් ප්ලග් එක ගහපන් අනේ මන්ද උඹලත්
High ekak na kiwwe wadinne na.meke thiyenne chemical eke math wenne nathi ekak ban..mekata high ekak enne na..only affect sex performance
Mehe un nil manel welala mokadda seen ekak karanawa. Eka hodaida?
කෝමද බං Mix කරන්නෙeka set wenne ban Kush ekka cigarette wenuawat mix karanna. Lotus + Kush ( Sativa /Indica / Hybrid). ethakota Wadi welawak feeling eka allagena innawa wagema power gain wenawa. thawa benefits thiyenawa ithin
sewanagala kahapata ekalu hodamaසංජීවනී එක හොඳයි නේද? සැර හොඳට තියනවා නේ