කාමෙස්වරි මෙහෙම අවුලක් නැද්ද

helplesser

Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,247
    27,952
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    වෙරළු ගෙඩියක් විතර සයිස් එකක් කෑවා

    IMG_0174.jpg
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    වෙරළු ගෙඩියක් විතර සයිස් එකක් කෑවා

    View attachment 218985
    මම එක ගුලිය දෙකට කඩල බොන්නේ
    පට්ට සෙම මේක
    නිකන් බොන්න එපා වැඩේ කරන්න බැරිනම්
    අමුවෙන් කිවුවොත් ගහන්න බලන් විතරක් බීපන්
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,247
    27,952
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    Vadinn3 na oi
    ow ban huththa wadinne na..
    podi motor skills wala slowness ekak thiyanawa.
    eth wadak na.

    මම එක ගුලිය දෙකට කඩල බොන්නේ
    පට්ට සෙම මේක
    නිකන් බොන්න එපා වැඩේ කරන්න බැරිනම්
    අමුවෙන් කිවුවොත් ගහන්න බලන් විතරක් බීපන්
    kohoma biwath wadak na ban,.
    thawa tikakin meetiung ekak thiyanawa.
    ita passe thawa tikak ganna ona
    ------ Post added on Nov 14, 2023 at 1:58 PM
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    ow ban huththa wadinne na..
    podi motor skills wala slowness ekak thiyanawa.
    eth wadak na.


    kohoma biwath wadak na ban,.
    thawa tikakin meetiung ekak thiyanawa.
    ita passe thawa tikak ganna ona
    ------ Post added on Nov 14, 2023 at 1:58 PM
    වැඩක් නැහැ කිවුවේ? පවර් එකක් නැද්ද? අල්ලන් ඉන්න බැරිද?
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    High ekak enne naha joint ekak wage naha mata nam
    ඕක ගහන්නේ හයි එකක් ගන්න නෙමේ බන්
    ඒවාට ගංජා හරි, කුෂ් එකක් හරි ගහපන්
    මේක බිල විරුද්ධ පක්ෂේ එකක් හොයන ගිහින් ප්ලග් එක ගහපන් අනේ මන්ද උඹලත්
     
    • Like
    Reactions: Don GasCan

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,586
    4,001
    113
    Lanka
    kaameshwari eka wadinne na bn guli eka taram. sewanagala kaha paata eken guli 2k aran dekama mix karala beepan. wadinwa

    High ekak enne naha joint ekak wage naha mata nam
    joint eke high eka enawa sewanagala kaha paata guli 2-3 daala choco milk ekak ekka hodata mix karala beepan. eka gulyak wedak na. kaha paata eken 2-3 wage dala beepan.
    ------ Post added on Nov 14, 2023 at 2:32 PM
     
    • Like
    Reactions: kochchimiris

    androlanka

    Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,181
    1,416
    113
    meke thiyenne chemical eke math wenne nathi ekak ban..mekata high ekak enne na..only affect sex performance
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,247
    27,952
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    වැඩක් නැහැ කිවුවේ? පවර් එකක් නැද්ද? අල්ලන් ඉන්න බැරිද?

    High ekak enne naha joint ekak wage naha mata nam

    ඕක ගහන්නේ හයි එකක් ගන්න නෙමේ බන්
    ඒවාට ගංජා හරි, කුෂ් එකක් හරි ගහපන්
    මේක බිල විරුද්ධ පක්ෂේ එකක් හොයන ගිහින් ප්ලග් එක ගහපන් අනේ මන්ද උඹලත්

    meke thiyenne chemical eke math wenne nathi ekak ban..mekata high ekak enne na..only affect sex performance
    High ekak na kiwwe wadinne na.
    Dan nam mola tikak thada wegena enawa wage hutta.
    Gani tharaha wela hinda mala huttak wenne.
    athe parak wath gahanna ona.
    me welawe baduwak gahanna yanna widiyakuth na.
     

    Ulti

    Well-known member
  • Jan 25, 2023
    1,180
    2,417
    113
    eka set wenne ban Kush ekka cigarette wenuawat mix karanna. Lotus + Kush ( Sativa /Indica / Hybrid). ethakota Wadi welawak feeling eka allagena innawa wagema power gain wenawa. thawa benefits thiyenawa ithin
    කෝමද බං Mix කරන්නෙ