පොඩි එවුන් දෙන්නට Youtube යන්න බහින බහින තැන් වල ෆෝන් එක තියලා යන්න වෙනවා.
G gnilukshi Well-known member Oct 9, 2008 25,056 48,440 113 Nov 9, 2024 #61 sasi1017 said: පොඩි එවුන් දෙන්නට Youtube යන්න බහින බහින තැන් වල ෆෝන් එක තියලා යන්න වෙනවා. Click to expand... Reactions: sasi1017
sasi1017 said: පොඩි එවුන් දෙන්නට Youtube යන්න බහින බහින තැන් වල ෆෝන් එක තියලා යන්න වෙනවා. Click to expand...
chirantha19890821 Well-known member Apr 21, 2009 10,465 14,258 113 Dubai, UAE Nov 9, 2024 #62 යන තැනක වයිෆ් ව අරන් පලයන් බං... ආයේ ඉතින් රවුටරයක් ගැහුවා වගේ තමයි... Reactions: sasi1017
lpwicrama Well-known member Mar 29, 2015 17,969 1,494 113 Nawalapitiya Nov 9, 2024 #63 Man nam use karanawa s10 router eka. Usb cable eken power denne. Reactions: sasi1017