කාර් වර්ග හා සෙට් වෙන කෙල්ලන් ගනන

bolt

Member
Mar 9, 2010
6,764
198
0
king dutugamunus area
viking800x600.jpg



3 per day...;););)

Uraj gen ahuwanan hari
 

smith500

Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    එහෙම කෙල්ලෝ සෙට් කරන් වැඩක් තියෙනවද බන්?
    ඒවගේ එවුන් බදින්න නම් හරියන්නේ නෑ, පැදලා විසිකරන්න හොදයි :sorry:

    ඔව් බන්.ඒක හරි..මේකේ කෙල්ලො සෙට් වෙන් නැ කියලා නාහෙත් අඩන.ජීවිතේට කෙල්ලෙකුගේ අතින්වත් අල්ලලා නැති උන්ට හොදයි නෙ බන්.
     

    Rosantha

    Well-known member
  • Aug 10, 2008
    5,922
    430
    113
    Tuscany
    නුබ කොහෙද බන් ඉන්නේ?ගාමන්ට් එකක් ගවට ගියොත් ද උබ කියන්නෙ:lol: ටොයොටා කටු වලට ඔහොම නම් audi එකක් වගෙ අරන් ගියොත් ටහිකෙයි නෙ බන්.:baffled:
     

    Thuzanga

    Well-known member
  • Sep 19, 2008
    9,310
    552
    113
    C:\WINDOWS\system32
    1099682_0_original.jpg


    මම ගත්තු කාලේ 2.53ක් වගේ උනේ
    කැලි මාසේට 1ක් වාගේ ඩේෆා. :cool:


    ______________________________________

    b647af770724916d9990e17afbfd090d.jpg


    nissan D21


    41-1-135831.jpg


    toyata LN107
    18/25

    off road අමතරව බඩු බැසිමට/ගැසිමටම හදපු වාහන :lol:
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    නුබ කොහෙද බන් ඉන්නේ?ගාමන්ට් එකක් ගවට ගියොත් ද උබ කියන්නෙ:lol: ටොයොටා කටු වලට ඔහොම නම් audi එකක් වගෙ අරන් ගියොත් ටහිකෙයි නෙ බන්.:baffled:

    kello polime eyi :lol:
     

    .::J@S::.

    Well-known member
  • Dec 4, 2011
    9,999
    6,682
    113
    ගග අද්දර
    fb 15 ගැන අත්දැකීම් ඇත. ටින්ටඩ් කල එකක් නම් අගනේය. ඉදිරිපස අසුනේ සිට පසුපස අසුනට යාමේදී බාධා මතුවිය හැක. uraj මාමාටද fb15 අත්දැකීම් ඇතිබවක් කීබව ලාවට මතකය.:cool::cool:
     

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    fb 15 ගැන අත්දැකීම් ඇත. ටින්ටඩ් කල එකක් නම් අගනේය. ඉදිරිපස අසුනේ සිට පසුපස අසුනට යාමේදී බාධා මතුවිය හැක. uraj මාමාටද fb15 අත්දැකීම් ඇතිබවක් කීබව ලාවට මතකය.:cool::cool:

    uraj මාමා fb 15...කෙල්ලෙක් එක්ක....අම්මෝ.හෙන වල් නෙහ්හ් බන්:lol::lol::lol:
     

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    නුබ කොහෙද බන් ඉන්නේ?ගාමන්ට් එකක් ගවට ගියොත් ද උබ කියන්නෙ:lol: ටොයොටා කටු වලට ඔහොම නම් audi එකක් වගෙ අරන් ගියොත් ටහිකෙයි නෙ බන්.:baffled:

    මම මාතලේ මචන්.audi ඕන් නැ බන්.මරුටිත් හොදයි.
     

    MNV

    Member
    Nov 1, 2012
    4,237
    327
    0
    192.168.1.15
    සරල ප්‍රශ්නයක් මචං.. මේ උඹ කියලා තියෙන විදියට උඹේ අම්මත් පාරේ යනකොට සෙට් වෙච්ච කෑල්ලක් වෙන්න ඇති මයේ හිතේ.. DON'T SHOW OFF. DO NOT DISRESPECT AND PUT EACH AND EVERY WOMAN INTO THE SAME CATEGORY SAME AS YOUR MOM.. GO FU%K YOURSELF..
    P.S.- PLEASE GIVE ME NEGATIVE REP OR BAN ME TO PROVE THAT YOUR MOTHER IS A WH*RE..;)

    50% agree.

    e wunata u me thread eka dala thiyenne kellek ne kiyala meke adana choo kollo wenuwen.

     

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    සරල ප්‍රශ්නයක් මචං.. මේ උඹ කියලා තියෙන විදියට උඹේ අම්මත් පාරේ යනකොට සෙට් වෙච්ච කෑල්ලක් වෙන්න ඇති මයේ හිතේ.. DON'T SHOW OFF. DO NOT DISRESPECT AND PUT EACH AND EVERY WOMAN INTO THE SAME CATEGORY SAME AS YOUR MOM.. GO FU%K YOURSELF..
    P.S.- PLEASE GIVE ME NEGATIVE REP OR BAN ME TO PROVE THAT YOUR MOTHER IS A WH*RE..;)

    මුන්ට කියන එක තේරෙන් නැති ප්‍රශ්නයක් තියෙන්නේ.මම කියලා තියෙන්නේ මොකද්ද මූ තේරුම් අරන් තියෙන්නේ මොකද්ද බලපන්කො.ඉදකින් විතරක්.