කැටපත් පවුර කුරුටු ගෑ තරුණිය නිදහස්

Mr. Shan

Well-known member
  • Dec 15, 2013
    2,124
    452
    83
    In your mind
    Ochchara ridune ube nangita mehema wela thiyenawada? Yako mama kiwe ratee neethiyak kiyala deyak thiyenawa nam eeka hemotama podu wenna ona. Uba kiyanne ethakota ubage nangi hari amma hari kavuruhari wereddak kalama mehema nidahas karanna ona, neethiya mokak unath kiyala? Thawa kagehari nangi hari amma hari wereddak kalama eyawath nidahas karanna ona neethiya mokak unath? Ehemada?

    Ubala wage aathmarthakami weradi deta weradi kiyanna kondak nethi un nisa thamai neethiyak kiyala deyak ratee hariyata neththe. Mage nangita mehema deyak unoth mama karanneth beraganna balana eka thamai. Eeth weredda wereddamai. Mama eeka hari kiyanne na. Uba nikan kanna ona unama kabarayath thala goya karaganna dial ekak ban. Lejjai ubala wage un gena. Wereddakata weredda nokiya hariya daana kondak nethi un.. Ube wattata penala polayak keduwath maraaganna yai. Ee unata rataka podu dekata haaniyak weddi sudano wage weradikarayage peththa aran uuwa sudda karanna hadanawa. Lejja weyan yako lankawe upan ekek nam.

    ane machan uba methana natta pagagaththata man pali na..anika rep kapanna tharam ridila thiyenne mata nemei ban ubatane...:lol::lol:danwath natta udin bahapan..ubata dan hariyata ridunane e kellawa nidahas kala kiyala..man ahanne ube nangi kenek ohoma deyak karala ahuwela aurudu dekak hire giyoth uba katai pu**i wahan innawada kiyala..ubath full try karanawane nangiwa nidahas karaganna..itapasse ehema nidahas karagaththa kiyahanko uba, ethakota ubata mehema kagahuwwoth kawru hari..???? ehew eke uba methana boruwata ragala wadak nane ban..dan uba kiyanna hadanna epa ammo na na man nam ehema kagahanne na kiyala..ethakota uba thamage amma nangi ganawath hithanne nathi kuhakayek wenawa..uba ehema ekek nemeine ban neda..man me waradi karayawa sudda karanawa nemei ban..manussayek widiyata hithuna de kiwwe..mokada uba unath man unath me rate onama ekek unath mona waradda kalath thamange ammawa thaththawa sahodarayawa sahodariyawa beraganna karanna puluwan okkoma karanawa..ehema deyak karala ara kellage gedara minisu e kellawa beragaththama uba methana kagahanawa..anika e kellawa neethiyen nidahas kara nam uba methana kagahuwata wadak nane..mokada moka methana kagahuwath neethiyata udin yanna api katawath ba...anika machan nikan lankikayek wenna epa..manussakama thiyena lankikayek weyan..rep kapuwa kiyala tharaha na..ubata jaya wewa....!!;)
     
    Last edited:

    Mr. Shan

    Well-known member
  • Dec 15, 2013
    2,124
    452
    83
    In your mind
    හැබැයි Mr. Shanට අනුව නම් මේවට කතා කරන එකත් බොරු සෝබන. :( ගෑණු කිචෙක් වෙන්න ඕන අනිවා. :sorry: කෙල්ලෙක් මොන වරද කලත් සුද්ද කරන්න එන ජාතියේ.

    na machan uba waradi..kollek danne nathi kamata ohoma kalath man me tikama kiyanawa..:yes::yes:kawru kohoma kagahuwath thamange kenek hire giyoth methana ekekwath me pora talk denne na..wade kiyanne e aththa ubala piliganna kamathi na..
     

    sarika406

    Well-known member
  • Jun 15, 2008
    2,404
    2,002
    113
    සීගිරිය කියන්නේ අපේ ඉතිහාසය, එහෙම තැනකට මේ කරපු අපරාධයට අවුරුදු 10 කට හිරේ යවන්න තිබ්බේ බරපතල වැඩ සහිතව. නැත්නම් මේවා වැරදි ආදර්ශ වෙනවා :yes:
    :yes::yes:
     
    Mar 11, 2011
    7,061
    359
    0
    Planet Cybertron
    ane machan uba methana natta pagagaththata man pali na..anika rep kapanna tharam ridila thiyenne mata nemei ban ubatane...:lol::lol:danwath natta udin bahapan..ubata dan hariyata ridunane e kellawa nidahas kala kiyala..man ahanne ube nangi kenek ohoma deyak karala ahuwela aurudu dekak hire giyoth uba katai pu**i wahan innawada kiyala..ubath full try karanawane nangiwa nidahas karaganna..itapasse ehema nidahas karagaththa kiyahanko uba, ethakota ubata mehema kagahuwwoth kawru hari..???? ehew eke uba methana boruwata ragala wadak nane ban..dan uba kiyanna hadanna epa ammo na na man nam ehema kagahanne na kiyala..ethakota uba thamage amma nangi ganawath hithanne nathi kuhakayek wenawa..uba ehema ekek nemeine ban neda..man me waradi karayawa sudda karanawa nemei ban..manussayek widiyata hithuna de kiwwe..mokada uba unath man unath me rate onama ekek unath mona waradda kalath thamange ammawa thaththawa sahodarayawa sahodariyawa beraganna karanna puluwan okkoma karanawa..ehema deyak karala ara kellage gedara minisu e kellawa beragaththama uba methana kagahanawa..anika e kellawa neethiyen nidahas kara nam uba methana kagahuwata wadak nane..mokada moka methana kagahuwath neethiyata udin yanna api katawath ba...anika machan nikan lankikayek wenna epa..manussakama thiyena lankikayek weyan..rep kapuwa kiyala tharaha na..ubata jaya wewa....!!;)

    na machan uba waradi..kollek danne nathi kamata ohoma kalath man me tikama kiyanawa..:yes::yes:kawru kohoma kagahuwath thamange kenek hire giyoth methana ekekwath me pora talk denne na..wade kiyanne e aththa ubala piliganna kamathi na..


    අයිති නැති ගහක කොලයක් කඩන එකේ ඉඳලා සිය දාස් ගාණක් මරණ එකා දක්වා උන් ඔක්කොම වැරදිකාරයො මචන්. ඒ හැම එකෙක්ම ඕපපාතිකයෙක් නෙවෙයි. ගැහැණු කෙනෙක් අම්ම කෙනෙක් වීමෙන් උපන් එකෙක්. ඒ හැමෝටම අම්මල ඉන්නව, තාත්තල ඉන්නව. සහෝදර සහෝදරියො ඉන්න පුළුවන්. නෑදෑයො ඉන්න පුළුවන්. උඹට උඹේ අම්ම අම්ම වුනාට මට එහෙම නෑ නෙ.

    රටේ ලෝකෙ කොහෙ හෝ වේවා හොරෙක් තක්කඩියෙක් හොර වැඩක් වැරදි වැඩක් කලාම ඒක වැරදියි කියන්නෙ උගත් උසස් සමාජෙම ඒක වරදක් හැටියට පිලි අරන් තියෙන නිසා. ඒ නිසා වරදට හරිය දාන්න එපා. මගෙ නංගි කලත් වරද වරදම තමයි මචන්. එහෙමයි කියලා මම ඒකිව හිරේ යවන්නෙ නෑ ඕනකමින්. බේරගන්න හදනව මිසක්. නමුත් මගෙ නංගි කල පලියට ඒක වරදක් නෙවෙයි කියන්නෙ නෑ මම. රටේ හැමෝම මට බාල ගෑණු ළමයි මගෙ නංගිලා නෙවෙයි. මගෙ සහෝදර සහෝදරියොත් නීතියෙන් දඬුවම් විඳලා තියෙනව. එදත් මම ඒ වරදට හරි කීවෙ නෑ, අද කියන්නෙත් නෑ, මතුවටත් කියන්නෙ නෑ. එහෙම කීව නම් ඌ අද ඊට වඩා නරක දෙයක් කරනව. උඹේ ඔය තියරිය මිනීමරුවන්ට, මංකොල්ලකාරයන්ට ගලපලා බලපන්. උන්ගේ අම්මලා, සහෝදරියෝ, තාත්තා උඹ කියල විදියට කීවම හරිද කියලා.

    වෙන මේ ගැන කතා කරන්න අවශ්‍ය නෑ මට. රටක නීතියක් තියෙනව නම් ඒක ගෑණු පිරිමි කියල භේදයක් නැතුව හැමෝටම සමානව ක්‍රියාත්මක වෙන්න ඕන. අදාල වරදට අදාල දඬුවම තරාතිරම නොබලා දෙන්න ඕන.

    :D උඹේ රෙප් කපන්න තරම් සිඟිති මානසිකත්වයක් මට නෑ. ඔප්පු කරන්න ඕන නම් අවශ්‍ය ඕනෙම දෙයක් කියපන් ඒක ලියලා රෙප් +/- 6ක් දෙන්නම්. ඉන් පස්සෙ ඕන නම් GTRZ ට කියලා රෙප් හම්බුනේ කාගෙන්ද ඕන නම් අහපන්.