කැනඩාවට එන්න එපාලු ගුපියනේ

gevin.456

Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    ඔව් මේවගේ අනාත මිට්ටන්ට නම් තැනක් නැ ..හොද ඉගනගත්ත උන්ටනම් මෙහෙ පට්ට සැප..
    mehe kiwwe koibada ?
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    @2osama Aththada ban me kiyanne?
    ඔව් මෙයා කියන කථාව 100% ක් ඇත්ත බන්
    Student Visa වලින් ආවත් දැන් ගොඩක් අයට PR Pathway එකක් නැහැ පොඩි පොඩි කෝස් වලට
    Student Visa , Work Visa වලින් නම් මෙහෙ එන්න එපා අවාත් Visa තියෙන කාලේ දුක් විඳලා ආපහු ලංකාවට යන්න වෙනවා

    Jobs Visa සහ Student Visa වලින් ආපු අය දැන් මෙහේ ඉන්නේ Asylum Seeker ( Refugee Visa) එක දානවා .

    ඉතිං එහෙම බැලුවහම Visit Visa එකකින් ඇවිත් ඉන්න ඕනේ නම් මෙහේ Asylum ඉල්ලන්න පුළුවන්

    බොරුවට Agent ලට ලක්ෂ 80 ගණන් දෙන්න එපා

    // ආ අනිත් එක මෙහේ Jobs අඩු කමක් නැහැ වෙලා තියෙන්නේ දැන් හැමතැනම වැඩ කරන්නේ ඉන්දියන් එවුන් උන් වැඩ කරන තැනක වෙන කිසිම රටක එකෙක් ට ජොබ්ස් දෙන්නේ නැහැ එකයි වෙලා තියෙන්නේ
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,478
    23,744
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    YT Comment :(

    අපි ඉන්නේ නවසීලන්ත යේ. මෙහෙ කියලත් වෙනසක් නැ. රස්සා නෑ. කාමර දෙකේ පොඩි ගෙදරකට සතියකට ලක්ෂයකට වඩා ගෙවන්න ඕනෑ. කුලී වැඩ කරලා ගෙවල් කුලිගෙව්වට පස්සේ ඉතුරුවක් නෑ.. මෙහෙ එන්න වියදම් කරපු සල්ලි කාන්දරාව හින්දා ආයේ ලංකාවට ගිහිල්ලත් බෑ. මෙහෙ ඉන්නේ සැපසේ දුක් විදින කණ්ඩායමක්. මේ රට වලට එනකන් මේවා තේරෙන්නේ නෑ.. අවම තමයි ඒ උණ හොද වෙන්නේ...
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,708
    113
    ඔව් මෙයා කියන කථාව 100% ක් ඇත්ත බන්
    Student Visa වලින් ආවත් දැන් ගොඩක් අයට PR Pathway එකක් නැහැ පොඩි පොඩි කෝස් වලට
    Student Visa , Work Visa වලින් නම් මෙහෙ එන්න එපා අවාත් Visa තියෙන කාලේ දුක් විඳලා ආපහු ලංකාවට යන්න වෙනවා

    Jobs Visa සහ Student Visa වලින් ආපු අය දැන් මෙහේ ඉන්නේ Asylum Seeker ( Refugee Visa) එක දානවා .

    ඉතිං එහෙම බැලුවහම Visit Visa එකකින් ඇවිත් ඉන්න ඕනේ නම් මෙහේ Asylum ඉල්ලන්න පුළුවන්

    බොරුවට Agent ලට ලක්ෂ 80 ගණන් දෙන්න එපා

    // ආ අනිත් එක මෙහේ Jobs අඩු කමක් නැහැ වෙලා තියෙන්නේ දැන් හැමතැනම වැඩ කරන්නේ ඉන්දියන් එවුන් උන් වැඩ කරන තැනක වෙන කිසිම රටක එකෙක් ට ජොබ්ස් දෙන්නේ නැහැ එකයි වෙලා තියෙන්නේ
    YT Comment :(

    අපි ඉන්නේ නවසීලන්ත යේ. මෙහෙ කියලත් වෙනසක් නැ. රස්සා නෑ. කාමර දෙකේ පොඩි ගෙදරකට සතියකට ලක්ෂයකට වඩා ගෙවන්න ඕනෑ. කුලී වැඩ කරලා ගෙවල් කුලිගෙව්වට පස්සේ ඉතුරුවක් නෑ.. මෙහෙ එන්න වියදම් කරපු සල්ලි කාන්දරාව හින්දා ආයේ ලංකාවට ගිහිල්ලත් බෑ. මෙහෙ ඉන්නේ සැපසේ දුක් විදින කණ්ඩායමක්. මේ රට වලට එනකන් මේවා තේරෙන්නේ නෑ.. අවම තමයි ඒ උණ හොද වෙන්නේ...

    ඒත් කිරියේ උන් ටික 🤭 🤭 👇 👇

     

    VimangaLK

    Well-known member
  • Sep 26, 2024
    3,130
    2,141
    113
    මේකෙත් ඉන්නවා නේද පවුල් පිටින් ඉතාලි ගිහින් කෙලවගත්ත එකෙක්
     
    • Sad
    Reactions: netnet

    Bam

    Well-known member
  • Apr 6, 2025
    5,014
    11
    3,561
    113
    එලකිරි නෙගටිව් මයිග්‍රේෂන් කියලා සබ් එකක් අරින්න කාලෙ හරි 🤪
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,449
    47,496
    113
    YT Comment :(

    අපි ඉන්නේ නවසීලන්ත යේ. මෙහෙ කියලත් වෙනසක් නැ. රස්සා නෑ. කාමර දෙකේ පොඩි ගෙදරකට සතියකට ලක්ෂයකට වඩා ගෙවන්න ඕනෑ. කුලී වැඩ කරලා ගෙවල් කුලිගෙව්වට පස්සේ ඉතුරුවක් නෑ.. මෙහෙ එන්න වියදම් කරපු සල්ලි කාන්දරාව හින්දා ආයේ ලංකාවට ගිහිල්ලත් බෑ. මෙහෙ ඉන්නේ සැපසේ දුක් විදින කණ්ඩායමක්. මේ රට වලට එනකන් මේවා තේරෙන්නේ නෑ.. අවම තමයි ඒ උණ හොද වෙන්නේ...

    serendib KIWI youtube චැනල් එක කරපු කපල් එකේ කෙල්ල NZ සුද්දෙක් එක්ක පැනල් ගිහින් කියලා කියනවා..චැනල් එකේ ඔක්කොම වීඩියෝස් ඌ delete කරලා..nothing is permanent කියලා discription එකේ දාලා..:(

     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,152
    54,908
    113
    Colombo
    serendib KIWI youtube චැනල් එක කරපු කපල් එකේ කෙල්ල NZ සුද්දෙක් එක්ක පැනල් ගිහින් කියලා කියනවා..චැනල් එකේ ඔක්කොම වීඩියෝස් ඌ delete කරලා..nothing is permanent කියලා discription එකේ දාලා..:(



    ෂුදු බාවට රහ වැටිලද ?? :(
     

    holman khan

    Well-known member
  • Oct 19, 2021
    846
    563
    93
    serendib KIWI youtube චැනල් එක කරපු කපල් එකේ කෙල්ල NZ සුද්දෙක් එක්ක පැනල් ගිහින් කියලා කියනවා..චැනල් එකේ ඔක්කොම වීඩියෝස් ඌ delete කරලා..nothing is permanent කියලා discription එකේ දාලා..:(


    ganu wiswasama karanna ba ne ban , rata inna un kohomthma ba ne
     

    chathura414

    Well-known member
  • Jan 2, 2014
    6,234
    8,251
    113
    M-Town
    serendib KIWI youtube චැනල් එක කරපු කපල් එකේ කෙල්ල NZ සුද්දෙක් එක්ක පැනල් ගිහින් කියලා කියනවා..චැනල් එකේ ඔක්කොම වීඩියෝස් ඌ delete කරලා..nothing is permanent කියලා discription එකේ දාලා..:(


    cari wade
     
    • Sad
    Reactions: Bitter Truth