කැනඩාවට එන්න එපාලු ගුපියනේ

firerix

Well-known member
  • Jan 29, 2018
    3,179
    4,437
    113
    කෙල්ල සුද්දෙක් එක්ක ගිහින් කියන එක ඇත්තද ?
    දන්නේ නැ කුකුලෝ එකනම් ..හැබැයි අනිවා එක සුද්දෙක් එක්ක නෙමේ සුද්දෝ 10 ක් එක්ක උනත් යන්න බැරි නැ ඕකි...පට්ටම මෝලක් තියෙන්නේ ඔය කොල්ලට කලින් යාලුවෙලා හිටපු එකා මගේ යාළුවා ..උ එක්ක ඉන්න කාලේ නෙකඩ් වීඩියෝ වගයක් වෙන එකේක්ට යවල මට්ටු වෙලා පස්සේ මු සමාව දීල ඊටත් පස්සේ ෆොන් සේක්ස් කරල වෙන එකෙක් එක්ක මු එක හොරෙන් රෙකෝඩ් කරලා ගෙදර උන්ට පෙන්නලා තමයි නවත්තල තියෙන්නේ .. මම ලංකාවේ ඉන්නේ මේ දවස් වල අපහු ගියහම විස්තරේ කියන්නම් අහල ..
     

    Yeezus

    Well-known member
  • Nov 20, 2024
    4,942
    1
    6,816
    113
    දන්නේ නැ කුකුලෝ එකනම් ..හැබැයි අනිවා එක සුද්දෙක් එක්ක නෙමේ සුද්දෝ 10 ක් එක්ක උනත් යන්න බැරි නැ ඕකි...පට්ටම මෝලක් තියෙන්නේ ඔය කොල්ලට කලින් යාලුවෙලා හිටපු එකා මගේ යාළුවා ..උ එක්ක ඉන්න කාලේ නෙකඩ් වීඩියෝ වගයක් වෙන එකේක්ට යවල මට්ටු වෙලා පස්සේ මු සමාව දීල ඊටත් පස්සේ ෆොන් සේක්ස් කරල වෙන එකෙක් එක්ක මු එක හොරෙන් රෙකෝඩ් කරලා ගෙදර උන්ට පෙන්නලා තමයි නවත්තල තියෙන්නේ .. මම ලංකාවේ ඉන්නේ මේ දවස් වල අපහු ගියහම විස්තරේ කියන්නම් අහල ..
    අර කොල්ල පෞ නේද ... කෙල්ල දිහා බැලුවම නම් පේන්නෙ නැ ඒම එකියක් කියල
    😪
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    මෙහෙමයි බන් ගොඩක් උන් රට යන්නේ තමන්ගේ ලමයි ගැන හිතල මිසක් ඇත්තටම ආතල් එකට නෙමෙයි. පොඩ්ඩක් හරි හිනාවෙලා ඉන්නේ ඔසී වල ඉන්න සෙට් එක. අනික් රටවල් නම් 🥴
    lamaiayi habaiyi wenase wena eka gana godak ayata awabodayak na

    Lamaya suddak wenawa kiyana eka therum yanne 18+ pannama

    Godak first generation parents la ready na lamaya foreginer kanake wenawata

    lamaya wenuwan giyata oya part eka therum yanne min lamayata 16 wage awama thama

    eka therum gena yana aya nathima tharam
     

    firerix

    Well-known member
  • Jan 29, 2018
    3,179
    4,437
    113
    අර කොල්ල පෞ නේද ... කෙල්ල දිහා බැලුවම නම් පේන්නෙ නැ ඒම එකියක් කියල
    😪
    මාත් මුලින් පිලිගත්හේ නැ යකෝ මු අර වීඩියෝ එක පෙන්නුවා ...ඔය ඉන්න කොල්ල අහිංසක පොරක්
     
    • Like
    Reactions: Yeezus

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,157
    113
    Panadura
    serendib KIWI youtube චැනල් එක කරපු කපල් එකේ කෙල්ල NZ සුද්දෙක් එක්ක පැනල් ගිහින් කියලා කියනවා..චැනල් එකේ ඔක්කොම වීඩියෝස් ඌ delete කරලා..nothing is permanent කියලා discription එකේ දාලා..:(


    පව්
     

    Sen-lu

    Well-known member
  • දන්නේ නැ කුකුලෝ එකනම් ..හැබැයි අනිවා එක සුද්දෙක් එක්ක නෙමේ සුද්දෝ 10 ක් එක්ක උනත් යන්න බැරි නැ ඕකි...පට්ටම මෝලක් තියෙන්නේ ඔය කොල්ලට කලින් යාලුවෙලා හිටපු එකා මගේ යාළුවා ..උ එක්ක ඉන්න කාලේ නෙකඩ් වීඩියෝ වගයක් වෙන එකේක්ට යවල මට්ටු වෙලා පස්සේ මු සමාව දීල ඊටත් පස්සේ ෆොන් සේක්ස් කරල වෙන එකෙක් එක්ක මු එක හොරෙන් රෙකෝඩ් කරලා ගෙදර උන්ට පෙන්නලා තමයි නවත්තල තියෙන්නේ .. මම ලංකාවේ ඉන්නේ මේ දවස් වල අපහු ගියහම විස්තරේ කියන්නම් අහල ..
    වෙන එකා උඹ නේද? 🤨
     
    • Haha
    Reactions: firerix

    Hankook

    Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,287
    8,185
    113
    serendib KIWI youtube චැනල් එක කරපු කපල් එකේ කෙල්ල NZ සුද්දෙක් එක්ක පැනල් ගිහින් කියලා කියනවා..චැනල් එකේ ඔක්කොම වීඩියෝස් ඌ delete කරලා..nothing is permanent කියලා discription එකේ දාලා..:(


    Dammn Yako සුදු කොක් එකෙන් කනවා ඇති වේශ සිංහල ශුට්ටි
     
    • Haha
    Reactions: redux

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,072
    4,630
    113
    Their wedding:


    උන්ගෙ වීඩියෝස් ඉස්සරම මම බැලුවා, කෙල්ලගෙ family එකම NZ වල ඉදියෙ, කපල් එක ඒ ගෙවල් වල ගිය ඒවත් videos තිබ්බා. මේකි NZ වලම grow up උන එකියක් වෙන්න ඕනෙ. වෙඩින් එක අරන් තීන්නෙත් NZ වල. කොල්ලා නම් student/work visa ආපු එකෙක් වගේ. වෙඩින් එකට කොල්ලගෙ parents ල ඇවිල්ලත් නෑ.

    He will have to be her servant for the rest of his life....