දන්නේ නැ කුකුලෝ එකනම් ..හැබැයි අනිවා එක සුද්දෙක් එක්ක නෙමේ සුද්දෝ 10 ක් එක්ක උනත් යන්න බැරි නැ ඕකි...පට්ටම මෝලක් තියෙන්නේ ඔය කොල්ලට කලින් යාලුවෙලා හිටපු එකා මගේ යාළුවා ..උ එක්ක ඉන්න කාලේ නෙකඩ් වීඩියෝ වගයක් වෙන එකේක්ට යවල මට්ටු වෙලා පස්සේ මු සමාව දීල ඊටත් පස්සේ ෆොන් සේක්ස් කරල වෙන එකෙක් එක්ක මු එක හොරෙන් රෙකෝඩ් කරලා ගෙදර උන්ට පෙන්නලා තමයි නවත්තල තියෙන්නේ .. මම ලංකාවේ ඉන්නේ මේ දවස් වල අපහු ගියහම විස්තරේ කියන්නම් අහල ..කෙල්ල සුද්දෙක් එක්ක ගිහින් කියන එක ඇත්තද ?
අර කොල්ල පෞ නේද ... කෙල්ල දිහා බැලුවම නම් පේන්නෙ නැ ඒම එකියක් කියලදන්නේ නැ කුකුලෝ එකනම් ..හැබැයි අනිවා එක සුද්දෙක් එක්ක නෙමේ සුද්දෝ 10 ක් එක්ක උනත් යන්න බැරි නැ ඕකි...පට්ටම මෝලක් තියෙන්නේ ඔය කොල්ලට කලින් යාලුවෙලා හිටපු එකා මගේ යාළුවා ..උ එක්ක ඉන්න කාලේ නෙකඩ් වීඩියෝ වගයක් වෙන එකේක්ට යවල මට්ටු වෙලා පස්සේ මු සමාව දීල ඊටත් පස්සේ ෆොන් සේක්ස් කරල වෙන එකෙක් එක්ක මු එක හොරෙන් රෙකෝඩ් කරලා ගෙදර උන්ට පෙන්නලා තමයි නවත්තල තියෙන්නේ .. මම ලංකාවේ ඉන්නේ මේ දවස් වල අපහු ගියහම විස්තරේ කියන්නම් අහල ..
lamaiayi habaiyi wenase wena eka gana godak ayata awabodayak naමෙහෙමයි බන් ගොඩක් උන් රට යන්නේ තමන්ගේ ලමයි ගැන හිතල මිසක් ඇත්තටම ආතල් එකට නෙමෙයි. පොඩ්ඩක් හරි හිනාවෙලා ඉන්නේ ඔසී වල ඉන්න සෙට් එක. අනික් රටවල් නම්![]()
මාත් මුලින් පිලිගත්හේ නැ යකෝ මු අර වීඩියෝ එක පෙන්නුවා ...ඔය ඉන්න කොල්ල අහිංසක පොරක්අර කොල්ල පෞ නේද ... කෙල්ල දිහා බැලුවම නම් පේන්නෙ නැ ඒම එකියක් කියල
![]()
serendib KIWI youtube චැනල් එක කරපු කපල් එකේ කෙල්ල NZ සුද්දෙක් එක්ක පැනල් ගිහින් කියලා කියනවා..චැනල් එකේ ඔක්කොම වීඩියෝස් ඌ delete කරලා..nothing is permanent කියලා discription එකේ දාලා..
වෙන එකා උඹ නේද?දන්නේ නැ කුකුලෝ එකනම් ..හැබැයි අනිවා එක සුද්දෙක් එක්ක නෙමේ සුද්දෝ 10 ක් එක්ක උනත් යන්න බැරි නැ ඕකි...පට්ටම මෝලක් තියෙන්නේ ඔය කොල්ලට කලින් යාලුවෙලා හිටපු එකා මගේ යාළුවා ..උ එක්ක ඉන්න කාලේ නෙකඩ් වීඩියෝ වගයක් වෙන එකේක්ට යවල මට්ටු වෙලා පස්සේ මු සමාව දීල ඊටත් පස්සේ ෆොන් සේක්ස් කරල වෙන එකෙක් එක්ක මු එක හොරෙන් රෙකෝඩ් කරලා ගෙදර උන්ට පෙන්නලා තමයි නවත්තල තියෙන්නේ .. මම ලංකාවේ ඉන්නේ මේ දවස් වල අපහු ගියහම විස්තරේ කියන්නම් අහල ..
serendib KIWI youtube චැනල් එක කරපු කපල් එකේ කෙල්ල NZ සුද්දෙක් එක්ක පැනල් ගිහින් කියලා කියනවා..චැනල් එකේ ඔක්කොම වීඩියෝස් ඌ delete කරලා..nothing is permanent කියලා discription එකේ දාලා..
Their wedding:
උන්ගෙ වීඩියෝස් ඉස්සරම මම බැලුවා, කෙල්ලගෙ family එකම NZ වල ඉදියෙ, කපල් එක ඒ ගෙවල් වල ගිය ඒවත් videos තිබ්බා. මේකි NZ වලම grow up උන එකියක් වෙන්න ඕනෙ. වෙඩින් එක අරන් තීන්නෙත් NZ වල. කොල්ලා නම් student/work visa ආපු එකෙක් වගේ. වෙඩින් එකට කොල්ලගෙ parents ල ඇවිල්ලත් නෑ.
Hurathal kella mona unathHe will have to be her servant for the rest of his life....
