කැම්පස් වියදමට දවසට 2,000/=ක් 3,000/= වත් හොයාගන්න online ක්‍රමයක් කියපං....

elajani

Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    අම්ම තාත්තා ගාවත් සල්ලි නෑ. හරිම අමාරුවෙන් මේ දවස් ගෙවන්නේ. උඹල කරන ශුවර් එකටම දවසට 2000/= / 3000/- හොයාගන්න online ක්‍රමයක් කියලා දීපං කෝ... ගොඩාක් පිං සිද්ද වෙනවා.... 😒😒😒😒
    CMB art කෙල්ලො නම් stripe dance yanava....
     
    Last edited:
    • Wow
    Reactions: elakiriaddict

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    මචන් මම මේ site එකේ දවසට පැයක් විතර වැඩ කරලා මාසෙට 3000-4000 ක් හොයනවා .මේක ට්‍රය් කරන්න හරිම ලේසියි


    TFS
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    Stripchat එකේ account එකක් හදාගෙන වැඩ පටන් ගනින් බං. Gay සුද්දො අ‍ැති වෙන්ඩ token දානවා. මහලොකු දෙයක් කරන්ඩ නෑ බිජ්ජයි පුකයි පෙන්නන් ඉන්ඩ තියෙන්නෙ. මූණ පේන එක අවුල් නම් මාස්ක් එකක් දා ගනින්. Token එකතු කරලා USDT විදිහට දා ගෙන P2P sell කරලා සල්ලි ගනින්.

    උඹට token 20 කට USD 1 ක් හම්බෙනවා. උඹෙ Target එක 2000 නම් දවසට token 130 ක් වගේ හෙව්වාම අ‍ැතිනෙ. ගොඩක් උන් ඕක පැයෙන් දෙකෙන් හොයනවා. මෙව්වා පිරමීඩ හරි වෙන පොපිට් බම්බු හරි නෙවෙයි. උඹෙ සේවයට උන් කැමැත්තෙන් දෙන්නෙ.

    විලි ලැජ්ජා නහරෙ කපන්ඩ තමයි තියෙන්නෙ. 😁
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    අම්ම තාත්තා ගාවත් සල්ලි නෑ. හරිම අමාරුවෙන් මේ දවස් ගෙවන්නේ. උඹල කරන ශුවර් එකටම දවසට 2000/= / 3000/- හොයාගන්න online ක්‍රමයක් කියලා දීපං කෝ... ගොඩාක් පිං සිද්ද වෙනවා.... 😒😒😒😒

    Mokadda karana degree eka ?
     

    sumane20

    Well-known member
  • May 28, 2016
    3,403
    2,750
    113
    34
    Kandy
    Ubalage campus wala inna lassana kello deal dapan.Hoda ganak hoya ganna puluwan
    ubath goda kelloth goda
    Moko ithin igana gaththa kiyalath ubalata kawda ban rassa denne
     
    • Haha
    Reactions: Psiko

    Nu1Dnk

    Well-known member
  • Jan 23, 2010
    10,216
    2,433
    113
    43
    In our own place.....
    කැම්පස් එක කොහෙද කියල දාල නෑ
    කරන ෆීල්ඩ් එක ගැන පොඩ්ඩ්ක හරිවත් දාල නෑ

    ඔන්ලයින් වැඩ එක පාරට කරන්න බෑ
    කාගිල්ස් කීල්ස් වගේ ඒවගේ පාට් ටයිම් කරපං
    මැක්ඩොනල්ඩ් වගේ ඒවගේත් තියෙනවා ජොබ්
    නැත්නම් ක්ලාස් කරපං ඕවා තමා අපේ උන් කරේ
    --------------
    අපි යන කාලේ මොරටුවේ
    බෝඩිමට 1500-2000
    දවල් කෑම එකක් 20
    ප්ලේන්ටි ය 5
    එළියේ කඩේකින් කෑවොත් 60-80
    හොදම කඩේකින් කෑවොත් 150
    සිගරට් එක 15
    ගල් බෝතලේ 400
    ස්පෙෂල් බෲ බියර් එක 80
    වැඩි ඇතක නෙමේ මේ 2010
    රුපියල් 6000 කින් වගේ ඔක්කොම ශේප් ඒ කාලේ..

    අපි යන කාලේ මොරටුවේ
    බෝඩිමට 750 (පස්සෙ හයක් සෙට් වෙලා ගෙයක්ම ගත්ත රෙන්ට් එකට 5000/=)
    දවල් කෑම එකක් 10-15
    ප්ලේන්ටි ය 1-2
    එළියේ කඩේකින් කෑවොත් 30-50
    හොදම කඩේකින් කෑවොත් <100
    සිගරට් එක මම බොන්නෙ නෑ
    ගල් බෝතලේ ඒකාලෙ බිව්වෙ නෑ
    ස්පෙෂල් බෲ බියර් එක නෑනෙ
    වැඩි ළඟක නෙමේ මේ 2002-2008
    රුපියල් 3500 කින් වගේ ඔක්කොම ශේප් ඒ කාලේ..

    කටුබැද්ද කොටුව බස් එකට 10.50 හෝ 11.00
    ------ Post added on Aug 16, 2023 at 3:56 PM
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Asmodeus

    ubba91

    Active member
  • Apr 24, 2022
    150
    121
    43
    ඔන්ලයින් වැඩ එක පාරට කරන්න බෑ
    කාගිල්ස් කීල්ස් වගේ ඒවගේ පාට් ටයිම් කරපං
    මැක්ඩොනල්ඩ් වගේ ඒවගේත් තියෙනවා ජොබ්
    නැත්නම් ක්ලාස් කරපං ඕවා තමා අපේ උන් කරේ
    --------------
    අපි යන කාලේ මොරටුවේ
    බෝඩිමට 1500-2000
    දවල් කෑම එකක් 20
    ප්ලේන්ටි ය 5
    එළියේ කඩේකින් කෑවොත් 60-80
    හොදම කඩේකින් කෑවොත් 150
    සිගරට් එක 15
    ගල් බෝතලේ 400
    ස්පෙෂල් බෲ බියර් එක 80
    වැඩි ඇතක නෙමේ මේ 2010
    රුපියල් 6000 කින් වගේ ඔක්කොම ශේප් ඒ කාලේ..
    uba mona faculty ekeda ?
     

    gamerlk

    Well-known member
  • Dec 23, 2023
    4,799
    6,566
    113
    Stripchat එකේ account එකක් හදාගෙන වැඩ පටන් ගනින් බං. Gay සුද්දො අ‍ැති වෙන්ඩ token දානවා. මහලොකු දෙයක් කරන්ඩ නෑ බිජ්ජයි පුකයි පෙන්නන් ඉන්ඩ තියෙන්නෙ. මූණ පේන එක අවුල් නම් මාස්ක් එකක් දා ගනින්. Token එකතු කරලා USDT විදිහට දා ගෙන P2P sell කරලා සල්ලි ගනින්.

    උඹට token 20 කට USD 1 ක් හම්බෙනවා. උඹෙ Target එක 2000 නම් දවසට token 130 ක් වගේ හෙව්වාම අ‍ැතිනෙ. ගොඩක් උන් ඕක පැයෙන් දෙකෙන් හොයනවා. මෙව්වා පිරමීඩ හරි වෙන පොපිට් බම්බු හරි නෙවෙයි. උඹෙ සේවයට උන් කැමැත්තෙන් දෙන්නෙ.

    විලි ලැජ්ජා නහරෙ කපන්ඩ තමයි තියෙන්නෙ. 😁
    මේව කරන එකෙක් ඉන්නව නම් රිප්ලයි එකක්‌ දාන්න
     

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,903
    11,414
    113
    දවසට 3000ක් ඔන්ල

    දවසට 3000ක් ඔන්ලයින් හොයන්ඩ ක්‍රමයක් දැම්මොත් මාවත් මෙන්සන් කොරන්න
    ------ Post added on Jan 4, 2024 at 6:25 PM
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    අම්ම තාත්තා ගාවත් සල්ලි නෑ. හරිම අමාරුවෙන් මේ දවස් ගෙවන්නේ. උඹල කරන ශුවර් එකටම දවසට 2000/= / 3000/- හොයාගන්න online ක්‍රමයක් කියලා දීපං කෝ... ගොඩාක් පිං සිද්ද වෙනවා.... 😒😒😒😒
    https://elakiri.com/threads/colombo-night-life.2137079/unread

    මහපොල ගනින්
    කැම්පස් හුම්ත නලලෙන් අයින් කරලා ෆ්‍රැන්චයිස් වල වැඩ කරපන්
    හොටෙල් වල කිචන් හෙල්පර් පලයන්
    ඔව් බං මුන් බස් වල යන්නෙත් හෙන ගැට්ටෙන්.... ටිකට් ගන්න හෙහෙන සද්දෙ...
    ------ Post added on Jan 4, 2024 at 6:32 PM
     
    යන යන ආදායම් හරි ජොබ්ස්ගැන හරි තියෙන නූල් වල බම්ප් එකනං වරදින්නෙ නෑ
    බම්ප් කරන්නෙ වෙන මොකුත් නිසා නෙමෙයි දාපු කෙනාට හරි තව කෙනෙක්ට හරි උදව්වක් වෙන්න.. ත්‍රෙඩ් එක උඩින් තියෙනකොට තව අයට පේන නිසා.
     
    • Love
    Reactions: wissnshaftler

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,903
    11,414
    113
    බම්ප් කරන්නෙ වෙන මොකුත් නිසා නෙමෙයි දාපු කෙනාට හරි තව කෙනෙක්ට හරි උදව්වක් වෙන්න.. ත්‍රෙඩ් එක උඩින් තියෙනකොට තව අයට පේන නිසා.
    ඉතින් මන් නෑ කීවද මහත්මිය :( :( :(
     
    • Like
    Reactions: Geshi95