kella aththatama uta adare kara nam aru affair eka nawattanna hadaddi ekita tibuna u ekka inna..... eth ada kale kello kohoma hari balanne kawuru hari honda kollekwa set karagena tamange anaagathe lassana karaganna witaray machanla.... ADARE kiala deyak un anduranne na banz.... matat oya jaraa jathiya thiththa wela inne ban ... thu witarak ... he he man nam boot kawe dan sahena kaalekata kalin... eda indan me wenakam hariatama kello , akka seen , aunty la , nangila athulu okkoma 21k set karagena hitia... ammapalla ..... boru nemey ... et antimeta terum gatta deyak tamay ... auntylata magen ona une sex ... akkalata magen ona une time pass .... nangilata ona uan salli .... he he wedak na ban gane gena kata karala... hema ekaaama ekay wenasak ne ban ... kohoma hari tamange anaagate lassana karaganna balanne... api badata noka nidimaragena un gena hithaagena innawa... un habay welawata kaala beela tv eke yanna hu*** naatti tikat okkoma balala exam ekat pass wela campus yanawa..... un lassanata gema gahagannawa.... api hemadama ath*** gahanawa..... edakin.... onna okay ada eththa katawa ban ..