akkai nangi ekathu wela umbawa test karanwa. ara condom ad eke wage![]()
mata hithunet okamai bn









akkai nangi ekathu wela umbawa test karanwa. ara condom ad eke wage![]()









අක්කා හු****ත උඹේ මූණෙ ඇතිල්ලුවත්, උඹ අර කෙල්ලට ඇත්තටම ආදරේ කරන මනුස්සයෙක් නම් ජීවිතේට ඕකට කෙළ හලන්නෙ නෑ. පව් ඉතින් අර කෙල්ල. මෙච්චර විශ්වාස කරලා එතන ඉන්න සෙට් කළාම මූ යනවා අනුන්ගෙ ගුල් හාරන්න. ඒකිට මෝල තද වෙලා නම් වම්බොට්ටක් ගහගෙන හරි මෝල සනීප කර ගනියි. උඹ කුපාඩියා වෙන්නෙ නැතිව හිටහන්. මොනා වුණත් ඒ උඹේ කෙල්ලගෙ අක්කා කියලා මතක තියා ගනින්. පිරිමිකම පෞර්ශයක් කර ගනින් එතකොට උඹට හැදාම හිතේ බයක් සැකක් නැතිව කොන්ද කෙළින් තියන් සමාජෙට මූණ දෙන්න පුළුවන්.


මචන්ලා මම දැන් පදිංචි වෙලා ඉන්නේ මගේ කෑල්ලගේ අක්කා ගේ ඇනෙක්ස් එකක .මේකයි සීන් එක දැන් මම ඇවිත් මාස තුනක් විතර වෙනවා මට දැන් කෑල්ලගේ අක්කා ගැන හිතක් පහල වෙලා තියෙන්නේ හිතක් කිව්වේ ලව් කරන්න නෙමෙයි වෙන දේකට .අක්කාගේ හස්බන්ඩ් චැඩ කරන්නේ දුර පලාතක මාසයකට දවස් දෙකක් තුනක් වගේ තමයි එන්නේත් අක්කගේ තනියට කවුරැත් නැති හින්දමයි මටම ඇනෙක්ස් එක සෙට් කරලා දුන්නේත් . දැන් නම් මට ඉවසන්න බැරි සයිස් එකක් තියෙන්නේ අක්කත් ලස්සනයි ගොඩක් .මමත් නිවාඩු දවස්වලට අක්කගේ ගෙදරමයි ඉන්නෙත් කැල්ලත් ඇවිත් ටිකක් වෙලා ඉදලා යනවා .අක්කත් මාර ෆිටි මාත් එක්ක දැන් ලගකදි ඉදලත් එයා මගේ අත එහෙම අල්ලනවා නිකම් හිතලා වගේ .මමත් ලොකු වෙනසක් පෙන්වන්නේ නෑ රෑට ටිවි බලන්න ගියාම එහෙම නියිට් ඩෙර්ස් එකක් ඇදන් ඉන්නේ උබල දන්නවනේ එහෙම දැක්කම මොන කොල්ලටද හැගිමක් ඇති වෙන්නේ නැත්තේ .ඉස්සර මෙහෙම ඉන්නේ නෑ. මම හිතන්නේ එයත් මගෙන් මොනව හරි ඉල්ලනවා වගේ දැන් ඊයේ රෑ කන්න ගියාම මගේ ලගින් වාඩි වුනා එකි ගේ කකුල මගේ කකුලේ ගෑවෙන විදියට ඉන්දලා හෙමිට කකුලෙන් අත ගෑව මට නිකම් මොනවද වුනා වගේ .මට තම හිතා ගන්න බෑ මොකද වුනේ කියලා මට තේරෙන විදියට නම් අක්කා මොල තද වෙලා ඉන්නේ මට ගේමට එන්ටර් වෙනන බයෙන් ඉන්නේ මෙකිගේ හිතේ එහෙම අදහස් නැතිද දන්නෙත් නෑ එහෙම වුනොත් මගේ ලව් එකටත් කෙලවෙනවා කුපාඩි කම් කරන්න ගියා කියලා .අනේ මන්ද මොනවා කරන්නද කියලා උබල හිතන්නේ මොකද්ද ? මේකිට මොනවා හරි ඔනේ වෙලාද මේ වගේ හැසිරෙන්නේ .


අක්කා හු****ත උඹේ මූණෙ ඇතිල්ලුවත්, උඹ අර කෙල්ලට ඇත්තටම ආදරේ කරන මනුස්සයෙක් නම් ජීවිතේට ඕකට කෙළ හලන්නෙ නෑ. පව් ඉතින් අර කෙල්ල. මෙච්චර විශ්වාස කරලා එතන ඉන්න සෙට් කළාම මූ යනවා අනුන්ගෙ ගුල් හාරන්න. ඒකිට මෝල තද වෙලා නම් වම්බොට්ටක් ගහගෙන හරි මෝල සනීප කර ගනියි. උඹ කුපාඩියා වෙන්නෙ නැතිව හිටහන්. මොනා වුණත් ඒ උඹේ කෙල්ලගෙ අක්කා කියලා මතක තියා ගනින්. පිරිමිකම පෞර්ශයක් කර ගනින් එතකොට උඹට හැදාම හිතේ බයක් සැකක් නැතිව කොන්ද කෙළින් තියන් සමාජෙට මූණ දෙන්න පුළුවන්.









