කිරිපිටි ,පාන් පිටි,පාන් = මිල ඉහලට ,හෙට සීනි

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
Bro,

Don't talk like an idiot ... at least do not show it to other people ..

How many members you have in your family ?? DO you earn money to feed them or still depending on your parents ??

I am father of two and I know how difficult it is to survive with this price hike .. for me (and the others like me), it's not important whether the price of the vehicles go down .. for me what matters is the price of the milk powder for my kids..

I live in one of the crowded city in Colombo and I do have enough traffic in our horrible roads .. Do you think adding more vehicles to our roads going to make the economy better ??

At least think logically ... have our living conditions improved ???

mata thama 24i thama love karana wayase :D. ubata prices wadi nam thawa mahansi wela salli hoyapan. ganan wadi wadi kiyala thread wala aduwata bada pirenne naha. :angry:
nikan kanna balan inna ubala hinda thama ratata hena wadila thiyenne

mama thama kanne bonne inne gedara ammagenui thathagenui eth mata ona nam eyalata unath kanna bonna denna puluwan mokada mama masekata 53500 k kelinma pothata danawa. mage wiyadamata wadima unoth 5000 k wage thama use karanne. mama nam anith un wage ada ada salli naha kiya kiya inne naha mahansi wela igena gena hoda jobak karagena salli ithuru karanawa anagathayata.

ubata lamayta kiri ganna amarunam ewa hithanna thibbe badala lamay hadanna kalin issella hoda jobak hoyagena salli ithuru karann inna ona. ube kala kanni kamata lamay thama duk widinne :angry: dan meke aduwata wadak naha ru 30-40k wadi pura wiyadam karanna barinam uba karana job ekenuth wadak naha

math inne colombo mata nam echchara loku traffic ekak naha
parawal okkama hadanakan iwasala hitapan
ubalage bada wal purawannai parawal eka para hadannai anduwakata baha ewata kal yanwa
vehicles wala ganan adu kare hoda ewa parawal walata danna, parana katu ayn karanna. economy ekata tax wadi wenna. eken rata diunu wenne,

rate parawal warayawal air port ehema hadila minissu hoda car van wala yanakota Living condition eka wadi wenawa.
 

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
samahara aya innawa demawpiyange aga hinga kam nodanna ho aga higakamin thorawa mudhal hoyana ;) demawpiyangey lamai..wiwidaakara mosthara walata jeewithey nasthy karagena kaaalakanni (kaalaya kana pudhagalaya kaalakanniaya we:P) widhihata hadhena lamai.eyalata mewwagey aseerutha therennaha.eyalata ooney hodin ho narakin hamba karala life ekama fun kiyagena uda paninna..eyalata tharaka karanna tharam wath dhanumak naha.:no::dull:

uba uba ganama kiyanawa :lol:

dan wath hadiyan ratata barak nowi inna
 
Jun 26, 2010
24
2
0
mata thama 24i thama love karana wayase :D. ubata prices wadi nam thawa mahansi wela salli hoyapan. ganan wadi wadi kiyala thread wala aduwata bada pirenne naha. :angry:
nikan kanna balan inna ubala hinda thama ratata hena wadila thiyenne

mama thama kanne bonne inne gedara ammagenui thathagenui eth mata ona nam eyalata unath kanna bonna denna puluwan mokada mama masekata 53500 k kelinma pothata danawa. mage wiyadamata wadima unoth 5000 k wage thama use karanne. mama nam anith un wage ada ada salli naha kiya kiya inne naha mahansi wela igena gena hoda jobak karagena salli ithuru karanawa anagathayata.

ubata lamayta kiri ganna amarunam ewa hithanna thibbe badala lamay hadanna kalin issella hoda jobak hoyagena salli ithuru karann inna ona. ube kala kanni kamata lamay thama duk widinne :angry: dan meke aduwata wadak naha ru 30-40k wadi pura wiyadam karanna barinam uba karana job ekenuth wadak naha

math inne colombo mata nam echchara loku traffic ekak naha
parawal okkama hadanakan iwasala hitapan
ubalage bada wal purawannai parawal eka para hadannai anduwakata baha ewata kal yanwa
vehicles wala ganan adu kare hoda ewa parawal walata danna, parana katu ayn karanna. economy ekata tax wadi wenna. eken rata diunu wenne,

rate parawal warayawal air port ehema hadila minissu hoda car van wala yanakota Living condition eka wadi wenawa.

uba kiyanne maha gonma gon kathane. yako uba hithuwada lankawe inna hama ekatama ubata wage salli thiyanawa kiyala. uba otuwekda?? paraka bahala gihin nadda kawadawathma?? buru katha nokiya hitapan. yako podi ekekta kiri denna masekata samanyen 400g kiri packet 1kata wada yanawa ithin kiri piti me widiyata wadi unahama ewata salli denne thoda??? anika maseta Rs.8000-10000 padi ganna un bonne mona kirida?? gona unata kamanna methana thappulanna epa
 

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
uba kiyanne maha gonma gon kathane. yako uba hithuwada lankawe inna hama ekatama ubata wage salli thiyanawa kiyala. uba otuwekda?? paraka bahala gihin nadda kawadawathma?? buru katha nokiya hitapan. yako podi ekekta kiri denna masekata samanyen 400g kiri packet 1kata wada yanawa ithin kiri piti me widiyata wadi unahama ewata salli denne thoda??? anika maseta Rs.8000-10000 padi ganna un bonne mona kirida?? gona unata kamanna methana thappulanna epa

dan kale 8-10 padi ganna aya naha
ape gedara kuli wadata ena ekath dawasakata 1000k gannawa
8-10k hoyana un innawanam un kohomath pinata kanna hadichcha harak tikak

podima ayatanam maw kiri denne. tikak loku ayata kiri pakat sathiyakata 2ka 3k yanawa athi eth ewata lamay hadanna kalin thamange economy eka hada gena inna ona. job ekak karana minihek unama ewata salli hoyanna puluwan wenna ona. gobbayo wage lamaytath pinata kiri powanna balan inne nathuwa
 

thilina91

Member
May 28, 2008
18,560
858
0
New World, Grand Line
dan kale 8-10 padi ganna aya naha
ape gedara kuli wadata ena ekath dawasakata 1000k gannawa
8-10k hoyana un innawanam un kohomath pinata kanna hadichcha harak tikak

podima ayatanam maw kiri denne. tikak loku ayata kiri pakat sathiyakata 2ka 3k yanawa athi eth ewata lamay hadanna kalin thamange economy eka hada gena inna ona. job ekak karana minihek unama ewata salli hoyanna puluwan wenna ona. gobbayo wage lamaytath pinata kiri powanna balan inne nathuwa

gon katha kiyanna epa. ape ape paththe inna garment walata yana samahara ayata 10kwath hambawenne naha. ube oya tharka maha gon ewa. ubata general knowledge kiyala ekak nadda??? pawlakata Rs.20000ka withara padiyak thiyanawanam jeewath wenna puluwan. eth prashne ehema nathi ekane
 

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
gon katha kiyanna epa. ape ape paththe inna garment walata yana samahara ayata 10kwath hambawenne naha. ube oya tharka maha gon ewa. ubata general knowledge kiyala ekak nadda??? pawlakata Rs.20000ka withara padiyak thiyanawanam jeewath wenna puluwan. eth prashne ehema nathi ekane

dan mokakda gon kathawa
puluwannam kiyapan 10kata aduwen padi dena eka garment ekaka namak :angry:
hodata igena gaththe nathi kalakanni tikak athi adu padiyata wada karana ewata ithin anduwata karanna deyaka naha
free education ekath dila eken value ekak aran igena gena hoda job ekak karanna bari nam un kala kanni tikak. eka anduwe waraddak newei
 

3.5G

Well-known member
  • Jan 4, 2009
    1,653
    162
    63
    404 - Not Found
    dan mokakda gon kathawa
    puluwannam kiyapan 10kata aduwen padi dena eka garment ekaka namak :angry:
    hodata igena gaththe nathi kalakanni tikak athi adu padiyata wada karana ewata ithin anduwata karanna deyaka naha
    free education ekath dila eken value ekak aran igena gena hoda job ekak karanna bari nam un kala kanni tikak. eka anduwe waraddak newei

    machan cool bro...!

    lankaweaa godaak kastiyak innawa 10ta aduwen ganna aya

    mehema cha widiyata insult karandaa epa bang ! :(
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    mata thama 24i thama love karana wayase :D. ubata prices wadi nam thawa mahansi wela salli hoyapan. ganan wadi wadi kiyala thread wala aduwata bada pirenne naha. :angry:
    nikan kanna balan inna ubala hinda thama ratata hena wadila thiyenne

    mama thama kanne bonne inne gedara ammagenui thathagenui eth mata ona nam eyalata unath kanna bonna denna puluwan mokada mama masekata 53500 k kelinma pothata danawa. mage wiyadamata wadima unoth 5000 k wage thama use karanne. mama nam anith un wage ada ada salli naha kiya kiya inne naha mahansi wela igena gena hoda jobak karagena salli ithuru karanawa anagathayata.

    ubata lamayta kiri ganna amarunam ewa hithanna thibbe badala lamay hadanna kalin issella hoda jobak hoyagena salli ithuru karann inna ona. ube kala kanni kamata lamay thama duk widinne :angry: dan meke aduwata wadak naha ru 30-40k wadi pura wiyadam karanna barinam uba karana job ekenuth wadak naha

    math inne colombo mata nam echchara loku traffic ekak naha
    parawal okkama hadanakan iwasala hitapan
    ubalage bada wal purawannai parawal eka para hadannai anduwakata baha ewata kal yanwa
    vehicles wala ganan adu kare hoda ewa parawal walata danna, parana katu ayn karanna. economy ekata tax wadi wenna. eken rata diunu wenne,

    rate parawal warayawal air port ehema hadila minissu hoda car van wala yanakota Living condition eka wadi wenawa.
    Dawase Gon kathawa kiwwey uba malli! (hoda welawata uba wayasa kiwwey podi ekekney uba) :eek::eek:
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    Dawase Gon kathawa kiwwey uba malli! (hoda welawata uba wayasa kiwwey podi ekekney uba) :eek::eek:


    uba kohomada mama podi ekek kiyanne
    mama 1st Degree ekath aran dan wada karanne lankawe usama place ekaka
    ubala wage chaa kollo newei
    Ubala nikan mokuth nodana rata kana kariyonta kade yanawa
    mama kiyapu gon kathawa mokakda kiyapan
    hariyata OL wath pass nathi ubala wage gonnu thama pinata kanna illanne :D
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    dan mokakda gon kathawa
    puluwannam kiyapan 10kata aduwen padi dena eka garment ekaka namak :angry:
    hodata igena gaththe nathi kalakanni tikak athi adu padiyata wada karana ewata ithin anduwata karanna deyaka naha
    free education ekath dila eken value ekak aran igena gena hoda job ekak karanna bari nam un kala kanni tikak. eka anduwe waraddak newei
    eey kiyanney mey rate igena gatthey aya kaala kanni ..ethakota dhan ubagey wata piltawen ganan hadhapan kalakanni keedenk innwadha kiyala.:rolleyes::rolleyes:dhan malli uba mona companyeda inney.:oo:.hoda eduvated wagey ??:shocked::shocked: moda tharka wimaanayay !!:P:lol::lol::lol:

    issella balapan GOVT ekey inney igena gatthu ewunda kiyala..okkoma hiregiyawun,bus condutorla,polisiyen guty kaapu ewun,chanda meetingwala baloon wikunapu ewun,horen maatiya gahapu ewun ,baas wada karapu ewun,paara athugaapu ewun,boru upadi kaarayin,three wheel kaaryo, thawa godaak ewun aah putthalme bara addha ewun tikakuth innawa..:lol::lol: mun wasskatawath iskole giye nathy ewun ..mun ethakota egenagenada hamba karanney..parasiddha forum wala nathy unaata eka eka manthreewrunge hora jaawaram minissu dhannawa..uba podi eka owwa dhannaha malli.
     
    Last edited:

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    uba kohomada mama podi ekek kiyanne
    mama 1st Degree ekath aran dan wada karanne lankawe usama place ekaka
    ubala wage chaa kollo newei
    Ubala nikan mokuth nodana rata kana kariyonta kade yanawa
    mama kiyapu gon kathawa mokakda kiyapan
    hariyata OL wath pass nathi ubala wage gonnu thama pinata kanna illanne :D
    World trade centre eka uda paint karanawaaawathda? :oo::oo:ubalagey gedara ara kiri dena eladenath OL karanwa wagey ..aaseyawe aascharyaya..:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    eey kiyanney mey rate igena gatthey aya kaala kanni ..ethakota dhan ubagey wata piltawen ganan hadhapan kalakanni keedenk innwadha kiyala.:rolleyes::rolleyes:dhan malli uba mona companyeda inney.:oo:.hoda eduvated wagey ??:shocked::shocked: moda tharka wimaanayay !!:P:lol::lol::lol:

    issella balapan GOVT ekey inney igena gatthu ewunda kiyala..okkoma hiregiyawun,bus condutorla,polisiyen guty kaapu ewun,chanda meetingwala baloon wikunapu ewun,horen maatiya gahapu ewun ,baas wada karapu ewun,paara athugaapu ewun,boru upadi kaarayin,three wheel kaaryo, thawa godaak ewun aah putthalme bara addha ewun tikakuth innawa..:lol::lol: mun wasskatawath iskole giye nathy ewun ..mun ethakota egenagenada hamaba karanney..parasiddha forum wala nathy unaata eka eka manthreewrunge hora jaawaram minissu dhannawa..uba podi eka owwa dhannaha malli.

    mama kiwwe padi madi kiyala adana higana kalakanni gana
    niyama miniheknam igenagena hoda job ekak karala thamange wiyadamen kanna bonna ona
    anduwen pinata denakan inne nathuwa

    manthreewaru gana uba mata kiyanna epa Mama president apu stage eketh wadi wela idala thiyana minihek
     

    sitharaJAYA

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    1,072
    178
    63
    මචන් අපේ අම්මලා තාත්තලා තරුණ කලේ පාන් ගෙඩියක් සත 05 ට, සපත්තු දෙකක් රු 1.50, ෂර්ට් එකක් රුපියලයි......

    මචන් මේවා කවදත් ඉහල යනවා තමයි.... උබලා නිකන් කෑගහන්නේ පලවෙනි පාරට බඩු මිල වැඩි උනා වගේනේ.....

    උබලා දන්නවද මේ ගනන් මම කිව්වේ 1960-1970 වගේ කාළවල..... ඊට පස්සේ වැඩිම කාළයක් රට පාලනය කරලා තියෙන්නේ එක්සත් ජාතික පක්ෂය.....

    මචන් නිකන් බොරුවට කෑගහන්නේ නැතුව පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බලමු නේද????

    Mr Surabada oya kage uwamanawak karannada EK eke reg. wela inne?Namalgeda?Basilgeda?Gota geda?natnam sanwedi tattageda?metana anit hamoma matanam penne lankawe amaruwen jiwat wena hati danna aya,oya witarak alien kenek ,natnam oyat anduwen katu lewakana hodata commis gahaganna kenek......et natnam itin angodin penapu kenek ......
     

    dhanu1978shka14

    Junior member
  • Jan 31, 2007
    59
    7
    8
    Again you proved !!

    mata thama 24i thama love karana wayase :D. ubata prices wadi nam thawa mahansi wela salli hoyapan. ganan wadi wadi kiyala thread wala aduwata bada pirenne naha. :angry:
    nikan kanna balan inna ubala hinda thama ratata hena wadila thiyenne

    mama thama kanne bonne inne gedara ammagenui thathagenui eth mata ona nam eyalata unath kanna bonna denna puluwan mokada mama masekata 53500 k kelinma pothata danawa. mage wiyadamata wadima unoth 5000 k wage thama use karanne. mama nam anith un wage ada ada salli naha kiya kiya inne naha mahansi wela igena gena hoda jobak karagena salli ithuru karanawa anagathayata.

    ubata lamayta kiri ganna amarunam ewa hithanna thibbe badala lamay hadanna kalin issella hoda jobak hoyagena salli ithuru karann inna ona. ube kala kanni kamata lamay thama duk widinne :angry: dan meke aduwata wadak naha ru 30-40k wadi pura wiyadam karanna barinam uba karana job ekenuth wadak naha

    math inne colombo mata nam echchara loku traffic ekak naha
    parawal okkama hadanakan iwasala hitapan
    ubalage bada wal purawannai parawal eka para hadannai anduwakata baha ewata kal yanwa
    vehicles wala ganan adu kare hoda ewa parawal walata danna, parana katu ayn karanna. economy ekata tax wadi wenna. eken rata diunu wenne,

    rate parawal warayawal air port ehema hadila minissu hoda car van wala yanakota Living condition eka wadi wenawa.

    Bro,

    I am not going to talk about my salary here .. anyway for your information it's a 6 figure salary and sooner it's will be 7 figures.. I am well educated and I don't have to show or prove anything to anybody .. specially for people like you .. I drive a very expensive car and I am proud of it .. Tell me if you want to argue anything on the salary and my qualification and specially my hard work.. and one more thing, I am not very old either ..

    When I started my carrier there were times where I couldn't afford a 3 wheeler, even when I was sick .. I know how hard my parents worked to give me a good education ..and for your information my father was in armed forces ..

    You proved the level of education you have brother.... talking about salary and the education .. you showed how uneducated you are .. It doesn't matter how much you earn brother what matters is how many people you helped ...

    I am not talking about myself bro ..I have seen how people struggle to survive ... people in my age with kids..

    YOU HAVEN'T SEEN THE REAL WORLD MY FRIEND ... AND OF COURSE YOU THINK YOU ARE WORKING HARD AND GETTING A GOOD SALARY ...MAY I ASK WHAT JOB YOU DO ??

    Think about the people who come to collect your garbage .. think about the people who sell "KADALA" and "WADE" in the road ... talk to people who walk miles and miles a day to sell lotteries ... They do hard work but can they earn a 5 figure salary ??

    I have spoken to these people and helped them the way I can which I don't want to publish ...

    Don't worry about my kids bro .. I planned all even before I get married .. I don't have a problem of getting milk powder for them (or anything for that matter) but my co-workers , yes they do have problems...most of them don't have their own house ..they live on rent .. I don't think you even know all these stuff ..

    Your language and the way you show off/talk shows how educated and immature you are my friend.


    dan kale 8-10 padi ganna aya naha
    ape gedara kuli wadata ena ekath dawasakata 1000k gannawa
    8-10k hoyana un innawanam un kohomath pinata kanna hadichcha harak tikak

    podima ayatanam maw kiri denne. tikak loku ayata kiri pakat sathiyakata 2ka 3k yanawa athi eth ewata lamay hadanna kalin thamange economy eka hada gena inna ona. job ekak karana minihek unama ewata salli hoyanna puluwan wenna ona. gobbayo wage lamaytath pinata kiri powanna balan inne nathuwa

    May be the person who work for you is very lucky to get that much money but not everybody ... not everybody is lucky as you are my friend.. and don't insult people without having a good understanding.

    Think of a "mason" who works his ass out to earn some good money on daily basis ... What will happened to him on a rainy day ... All the people cannot sit in a A/C room and work .. If it's so,who is going to clean your garbage .. who is going to build your house extension ...respect their jobs mate .. I know people who hardly make Rs.5000/= per month even after hard working. If they get sick they don't go to any private hospitals. not that they don't like it but cannot afford ... How many times you have taken medicine from a government hospital ?? or how many times you helped a poor guy to go a private hospital ??

    Not everybody is born with a silver spoon .. education is ruined and expensive .. Daily needs are expensive and the quality sucks .. not everybody goes to supermarkets to get quality stuff bro ... In reality , life sucks for most of the people .. some people live because of their kids..they may be poor and they might not planned about having kids, but still they are happy after all ...

    Don't show your stupidity by saying things you don't understand .. specially raising kids bro ...

    Anyway since you have showed your level, I don't see the point of continuing this whole conversation ...

    Good luck with your ideas bro ...
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    Bro,

    I am not going to talk about my salary here .. anyway for your information it's a 6 figure salary and sooner it's will be 7 figures.. I am well educated and I don't have to show or prove anything to anybody .. specially for people like you .. I drive a very expensive car and I am proud of it .. Tell me if you want to argue anything on the salary and my qualification and specially my hard work.. and one more thing, I am not very old either ..

    When I started my carrier there were times where I couldn't afford a 3 wheeler, even when I was sick .. I know how hard my parents worked to give me a good education ..and for your information my father was in armed forces ..

    You proved the level of education you have brother.... talking about salary and the education .. you showed how uneducated you are .. It doesn't matter how much you earn brother what matters is how many people you helped ...

    I am not talking about myself bro ..I have seen how people struggle to survive ... people in my age with kids..

    YOU HAVEN'T SEEN THE REAL WORLD MY FRIEND ... AND OF COURSE YOU THINK YOU ARE WORKING HARD AND GETTING A GOOD SALARY ...MAY I ASK WHAT JOB YOU DO ??

    Think about the people who come to collect your garbage .. think about the people who sell "KADALA" and "WADE" in the road ... talk to people who walk miles and miles a day to sell lotteries ... They do hard work but can they earn a 5 figure salary ??

    I have spoken to these people and helped them the way I can which I don't want to publish ...

    Don't worry about my kids bro .. I planned all even before I get married .. I don't have a problem of getting milk powder for them (or anything for that matter) but my co-workers , yes they do have problems...most of them don't have their own house ..they live on rent .. I don't think you even know all these stuff ..

    Your language and the way you show off/talk shows how educated and immature you are my friend.




    May be the person who work for you is very lucky to get that much money but not everybody ... not everybody is lucky as you are my friend.. and don't insult people without having a good understanding.

    Think of a "mason" who works his ass out to earn some good money on daily basis ... What will happened to him on a rainy day ... All the people cannot sit in a A/C room and work .. If it's so,who is going to clean your garbage .. who is going to build your house extension ...respect their jobs mate .. I know people who hardly make Rs.5000/= per month even after hard working. If they get sick they don't go to any private hospitals. not that they don't like it but cannot afford ... How many times you have taken medicine from a government hospital ?? or how many times you helped a poor guy to go a private hospital ??

    Not everybody is born with a silver spoon .. education is ruined and expensive .. Daily needs are expensive and the quality sucks .. not everybody goes to supermarkets to get quality stuff bro ... In reality , life sucks for most of the people .. some people live because of their kids..they may be poor and they might not planned about having kids, but still they are happy after all ...

    Don't show your stupidity by saying things you don't understand .. specially raising kids bro ...

    Anyway since you have showed your level, I don't see the point of continuing this whole conversation ...

    Good luck with your ideas bro ...

    uba mara ekekne kalin kiyanawa mata salli naha lamayta kiri aran dennawath
    dan kiyanwa mata newei anith ayata kiyala :P
    kamak naha ubath api wage companyka work karana dial ekak wenna athi
    sorry if i hurt you.

    salli amaru kam thiyana aya innawa eka hari eth mama meke baninne boruwata meke kade yana ayata
    salli naha kiyala bana bana inna eka newe karanna ona
    mahansi wela salli hoyana eka
    ekata government ekata banala wadak naha
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    mama kiwwe padi madi kiyala adana higana kalakanni gana
    niyama miniheknam igenagena hoda job ekak karala thamange wiyadamen kanna bonna ona
    anduwen pinata denakan inne nathuwa

    manthreewaru gana uba mata kiyanna epa Mama president apu stage eketh wadi wela idala thiyana minihek
    Sounds supply kaley oyadha mandha??:oo::oo: Comedy waatuwakney ban uba..