කිරියෙ එවුන්ට එපා වෙන හින්දා මම...(EX සම්බන්ධ)

Himazharin

Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,339
    4,786
    113
    Mind Palace
    මම exට දෙන්න ඕන පණිවිඩ මේකෙ දැම්මම උබලට කිරියත් එක්ක එපාවෙනවනේ,ඒ හින්දා මම කෙල්ලගෙ නමින් private telegram group එකක් හැදුවා,කෙල්ලට යවන්න ඕන හැම මගුලම ඒකට දානවා,unblock කරපු දවසක group link එක එයාට යවනවා එතකොට එයා දකීවිනෙ:rolleyes:
     

    ElaBaba

    Well-known member
  • Jun 8, 2018
    7,225
    10,889
    113
    NWP
    282377786_3408687422750887_2431970759416549548_n.jpg
     

    EKGuest

    Well-known member
  • Nov 16, 2022
    3,206
    5,704
    113
    දැන් ඔය දෙන්නා වෙන් වෙලා ඉවරනේ හිත හදාගන්න බලන්න

     
    • Sad
    Reactions: Himazharin

    rawatenna nam epa

    Well-known member
  • Feb 3, 2023
    4,288
    9,641
    113
    Joburg
    ඊයා හුත්ටෝ මොන පොන්න කමක්ද මේ? පොන්නයටත් අවනම්බුයි තොට පොන්නයා කියන එක. තෝව සත පහකට මායින් නොකර කෙල්ලෙක් හින්දා ගෘප් හදාගෙන පුක දෙන්නේ. ඔය මොන මොන කෙල්ලත් අන්තිමට වයසට ගිහිං කනත්තට යනවා.
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,623
    100,874
    113
    ඊයා හුත්ටෝ මොන පොන්න කමක්ද මේ? පොන්නයටත් අවනම්බුයි තොට පොන්නයා කියන එක. තෝව සත පහකට මායින් නොකර කෙල්ලෙක් හින්දා ගෘප් හදාගෙන පුක දෙන්නේ. ඔය මොන මොන කෙල්ලත් අන්තිමට වයසට ගිහිං කනත්තට යනවා.
    වචන භාවිතාවට එකග නොවුනත් අදහසට නන් එකගයි (y)
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • නිදහස් දවස නිසාද ?
    ඉස්සර හිටියෙ කෙල්ලෙක්නං ඕන ගූ ගොඩක් කරගහනව වගේ නෙ
    දැන්නං එහෙම අමාරුවක් නෑ මට...
    මට මෙහෙම හිටියැකි මැරෙනකං
     

    Galvatron

    Well-known member
  • Jan 1, 2023
    1,952
    2,835
    113
    ඊයා හුත්ටෝ මොන පොන්න කමක්ද මේ? පොන්නයටත් අවනම්බුයි තොට පොන්නයා කියන එක. තෝව සත පහකට මායින් නොකර කෙල්ලෙක් හින්දා ගෘප් හදාගෙන පුක දෙන්නේ. ඔය මොන මොන කෙල්ලත් අන්තිමට වයසට ගිහිං කනත්තට යනවා.
    එකගයි
     
    • Sad
    Reactions: Himazharin

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • මම exට දෙන්න ඕන පණිවිඩ මේකෙ දැම්මම උබලට කිරියත් එක්ක එපාවෙනවනේ,ඒ හින්දා මම කෙල්ලගෙ නමින් private telegram group එකක් හැදුවා,කෙල්ලට යවන්න ඕන හැම මගුලම ඒකට දානවා,unblock කරපු දවසක group link එක එයාට යවනවා එතකොට එයා දකීවිනෙ:rolleyes:
    ඕව බොරු වැඩ මල්ලි :)
     
    • Sad
    Reactions: Himazharin

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • ඔව්. ඉස්සරහටත් කෙල්ලෝ එපා. Single life is so better but somtimes expect the unexpect
    මං ඒ තීරණේ ගත්තෙ මට ගැලපෙන නිසා
    නැතුව සෝබනේට සිංගල් කියන්න නෙමේ
     
    • Sad
    Reactions: Himazharin

    AhhhCapaCapa

    Well-known member
  • Oct 16, 2022
    3,048
    3,922
    113
    ඇඩ්රස් නෑ
    මං ඒ තීරණේ ගත්තෙ මට ගැලපෙන නිසා
    නැතුව සෝබනේට සිංගල් කියන්න නෙමේ
    එහෙම තමා මාත් දැන් ඉන්නේ. කෙල්ලෝ කියන්නේ දුකක්. කෙල්ලෝ නෙමෙයි අල්ල ගන්න හැමමගුලම දුකක්..... ඒක අල්ලන් ඉද්දිත් දුකක්. අත ඇරියමත් දුකක්.
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    ඊයා හුත්ටෝ මොන පොන්න කමක්ද මේ? පොන්නයටත් අවනම්බුයි තොට පොන්නයා කියන එක. තෝව සත පහකට මායින් නොකර කෙල්ලෙක් හින්දා ගෘප් හදාගෙන පුක දෙන්නේ. ඔය මොන මොන කෙල්ලත් අන්තිමට වයසට ගිහිං කනත්තට යනවා.
    මචන් වෙලාවක මේ හෑල්ලම කෙල්ල වෙනුවට මයිනා කියල දාගෙන ආපහු කියවපන්
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,019
    153,078
    113
    සීයට 51 විතර වෙච්ච කාන්තා ජනගහනයක් ඉන්න රටක කොහෙවත් යන එක ගෑණු පරාණයක් වෙනුවෙන් ඔහොම නැහෙන්න ලැජ්ජා නැද්ද මහත්තයො. :angry:
     
    Last edited:

    ElaBaba

    Well-known member
  • Jun 8, 2018
    7,225
    10,889
    113
    NWP

    මොනවා ද මේ හැට හතර මායම්?​

    1. නෙතඟින් බැලීම
    2. ඇස්‌ කරකැවීම/ ඇස්‌ නැටවීම
    3. ඇස්‌ පියවීම.
    4. ඇස්‌ නෙරා බැලීම.
    5. ඇස්‌ සම්පූර්ණයෙන් වැසීම.
    6. ඇස්‌ අඩක්‌ වැසීම.
    7. වරින් වර බැලීම.
    8. වෙනතක්‌ බලා සිටීම.