මම exට දෙන්න ඕන පණිවිඩ මේකෙ දැම්මම උබලට කිරියත් එක්ක එපාවෙනවනේ,ඒ හින්දා මම කෙල්ලගෙ නමින් private telegram group එකක් හැදුවා,කෙල්ලට යවන්න ඕන හැම මගුලම ඒකට දානවා,unblock කරපු දවසක group link එක එයාට යවනවා එතකොට එයා දකීවිනෙ


වචන භාවිතාවට එකග නොවුනත් අදහසට නන් එකගයිඊයා හුත්ටෝ මොන පොන්න කමක්ද මේ? පොන්නයටත් අවනම්බුයි තොට පොන්නයා කියන එක. තෝව සත පහකට මායින් නොකර කෙල්ලෙක් හින්දා ගෘප් හදාගෙන පුක දෙන්නේ. ඔය මොන මොන කෙල්ලත් අන්තිමට වයසට ගිහිං කනත්තට යනවා.
ඔයාවත් ඇඩ් කරන්න කියන්නදමටනං ඔය මල විගඩං නෑ දැං... මං නිදහස්
නිදහස් දවස නිසාද ?මටනං ඔය මල විගඩං නෑ දැං... මං නිදහස්
ඉස්සර හිටියෙ කෙල්ලෙක්නං ඕන ගූ ගොඩක් කරගහනව වගේ නෙනිදහස් දවස නිසාද ?
එකගයිඊයා හුත්ටෝ මොන පොන්න කමක්ද මේ? පොන්නයටත් අවනම්බුයි තොට පොන්නයා කියන එක. තෝව සත පහකට මායින් නොකර කෙල්ලෙක් හින්දා ගෘප් හදාගෙන පුක දෙන්නේ. ඔය මොන මොන කෙල්ලත් අන්තිමට වයසට ගිහිං කනත්තට යනවා.
ඕව බොරු වැඩ මල්ලිමම exට දෙන්න ඕන පණිවිඩ මේකෙ දැම්මම උබලට කිරියත් එක්ක එපාවෙනවනේ,ඒ හින්දා මම කෙල්ලගෙ නමින් private telegram group එකක් හැදුවා,කෙල්ලට යවන්න ඕන හැම මගුලම ඒකට දානවා,unblock කරපු දවසක group link එක එයාට යවනවා එතකොට එයා දකීවිනෙ![]()

ඔව්. ඉස්සරහටත් කෙල්ලෝ එපා. Single life is so better but somtimes expect the unexpectඉස්සර හිටියෙ කෙල්ලෙක්නං ඕන ගූ ගොඩක් කරගහනව වගේ නෙ
මං ඒ තීරණේ ගත්තෙ මට ගැලපෙන නිසාඔව්. ඉස්සරහටත් කෙල්ලෝ එපා. Single life is so better but somtimes expect the unexpect
එහෙම තමා මාත් දැන් ඉන්නේ. කෙල්ලෝ කියන්නේ දුකක්. කෙල්ලෝ නෙමෙයි අල්ල ගන්න හැමමගුලම දුකක්..... ඒක අල්ලන් ඉද්දිත් දුකක්. අත ඇරියමත් දුකක්.මං ඒ තීරණේ ගත්තෙ මට ගැලපෙන නිසා
නැතුව සෝබනේට සිංගල් කියන්න නෙමේ
මචන් වෙලාවක මේ හෑල්ලම කෙල්ල වෙනුවට මයිනා කියල දාගෙන ආපහු කියවපන්ඊයා හුත්ටෝ මොන පොන්න කමක්ද මේ? පොන්නයටත් අවනම්බුයි තොට පොන්නයා කියන එක. තෝව සත පහකට මායින් නොකර කෙල්ලෙක් හින්දා ගෘප් හදාගෙන පුක දෙන්නේ. ඔය මොන මොන කෙල්ලත් අන්තිමට වයසට ගිහිං කනත්තට යනවා.
