කිරියේ දේශපාලන අමන වහල්ලු ටිකට හෙන ගහපිය....

monson

Well-known member
  • May 7, 2007
    25,776
    28,920
    113
    කැරියා අපේ අනුර උත්තමයට බනිනවා නේද
    ඔව් කොහෙවත් මෝය කටවල් කපලා නැහැ නගර ගම් පිටින් යටවීගෙන ගියාට
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,879
    1
    51,857
    113
    ප*යාගල
    sorry.com

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    ලැජ්ජා නැද්ද හුත්තෝ එකෙක්ට බත් පැකට් එකක් දීල ඇවිත් අනිත් උන්ට හෙණ හත ගහන්න කියලා සාප කරන්නේ ?? :lol:
    නොදකින් උබල වගේ උන් නම් .
    යකෝ කීයක් හරි අතට දුන්නට පස්සේ ඌ පොරොන්දු වුන පෝස්ට් එක දාන්නම ඕනේ..නැත්නම් ආයේ සල්ලි පැලවත්ත එකවුන්ට් එකට
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,776
    28,920
    113
    ඉස්සරනම් හිනා උනා කියල ජෙප්පෝ බැන්නා

     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    ඉස්සරනම් හිනා උනා කියල ජෙප්පෝ බැන්නා


    අවුලක් නෑ බන් ,පැලවත්තේ ලැට් පණුවෝ ටික ගානට හෝදලා ගනියි ඕවා..
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,335
    24,541
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    Owa katha karala wedak ne ban. me wage Disaster ekak asseth Political agenda play karanawa kiyanne mun minissu wenna be.
    Dog Reaction GIF by TikiIndia
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    මූ ඉල්ලන හෙණ කැරකිලා ඇවිත් තියෙන්නේ ජෙප්පන්ටම තමයි බලන් ගියාම..පුදුම නෑමක් නාන්නේ..අපිට දුන්නොත් 100% පර්ෆෙක්ට් විදියට හැමදේම කරනවා වගේ මයික් පැලුවේ..
     

    lapaman

    Well-known member
  • Apr 3, 2023
    4,718
    8,418
    113
    AKD ge social media wala balapanko pahu giya tike gaththa meetings monada kiyala. His priority was not disaster management or to mitigate the possible damage.
    Kalin indan mewa enawa kiyala denan indalath kisima wedak plan karala thibila naha.
    Only when shit hit the fan mun tika ninden aharila wage media show daanawa.

    Thursday re announce kara Friday government workers nivadu kiyala except essential services.
    Friday re 7.45 ta thamai gazette kare essential services monada kiyala. One day delay. Wenna ona wela ethakota. Utter failure.

    Kalin hitapu unge sudu hunu gaanawa nemei. Habai natural disasters meeta wada hodata manage kara. Arthike wenama kathawak. IMF eka kiyana widiyata dan yanna wenne mokaa power gaththath. A nisa eka Ranil ta or AKD ta credit denna ona naha.


    ඕකා AKD ගේ ශෝශල් මීඩියා එකේ ගොබ්බ හුත්තිගේ පුතෙක් හැම එකාම ඌට බනින හින්දා ඌව රකින්න ඇවිල්ල ඕකා
     
    • Sad
    Reactions: planner123

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,776
    28,920
    113
    අවුලක් නෑ බන් ,පැලවත්තේ ලැට් පණුවෝ ටික ගානට හෝදලා ගනියි ඕවා..
    අනිත් උන්ට දේශපාලනේ කරන්න එපා කියල ජෙප්පෝ paid campaign කරනවා මේ අස්සේ

     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    අනිත් උන්ට දේශපාලනේ කරන්න එපා කියල ජෙප්පෝ paid campaign කරනවා මේ අස්සේ


    ඕකුන් ඉතින් කියන දේට ප්‍රතිවිරුද්ධ දෙයක් නේ කලොත් කරන්නේ..

    මහ ජෙප්පෝ වගේ තමයි උන්ගේ ගූ කන බිම් මට්ටමේ ලැට් පනුවෝත්..
     
    • Haha
    Reactions: monson

    lapaman

    Well-known member
  • Apr 3, 2023
    4,718
    8,418
    113
    Jeppo අමුතුවෙන් මුකුත් කරන්න ඕනේ නෑ. සුනාමි සල්ලි හොරකම් කරලා අහු උනාම, Corona වසංගතෙත් වසන්තයක් කරගෙන වවාගෙන කෑවම මිනිස්සු හෙන ඉල්ලන්නේ.

    මැරිලා ඉපදුන මිනිස්සුන්ට නම් ඕවා අමතක ඇති.

    588232978_122211107798286144_3207363524998087050_n.jpg


    ඇවිල්ලා අවුරුද්දක් ගිහිල්ලත් තාම සුනාමි අර හොරකන් මේ හොරකම් තමා. පොල්ලකින් උබේ ඔලුවට තඩී බා ගනින් දැන් ජනාධිපතියා උබේ අනුරයාම තමා. ඔය හොරකම් ඇත්තටම උනා නම් ඒ හොරකම් අල්ලලා රටට පෙන්නන්න අවුරුද්ද හොදටම ඇති. මොකද ඩබල් කැබ් එකෙ හොරකම් ගැන ඕනවට වඩා සාක්ෂි තිබ්බා කිව්වනේ. මෙච්චර කාලයක් ගිහිල්ලා අල්ලපු හොරෙක් නෑ කියන්නෙ කරපු හොරකනුත් නෑ තමා.
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    ඊයේ රෑ ඉඳන් කැම්ප් එකක නැවතිලා ඉන්න යට උදව් කරලා දැන් ගෙදර ආවේ. පව් බන් අපේ මිනිස්සු, බඩ දරු අම්මල, වයසක තනි වෙච්ච අම්මල, කිරි සප්පයෝ, උදව්වට දොස්තර කෙනෙක් හොයා ගත්තේ පැය ගානක් කට්ට කාල. රජයේ තැන වලට කතා කරාම සමහර උන් අඩනවා උන්ටත් උදව් කරන්න තරම් බඩු, රජයේ සේවකයෝ නැතුව. හැමෝම අසරණ වෙලා ඉන්නේ. පුළුවන් හැමෝම පෞද්ගලිකව හරි රජයේ වැඩ වලට එකතු වෙලා හරි පොඩියට හරි උදව් කරපල්ලා. අසරණ වෙලා ඉන්න උන් අපේ ලංකාවේ මිනිස්සු. අසරණ වෙලා ඉන්නේ එක පක්ෂෙක උන් විතරක් නෙවේ

    මේ වෙලාවත් වාසි කතා කරන කිරියේ දේශපාලන අමන වහල්ලු ටිකට මේ කියන්නේ.... තොපි පරම්පරා පිටින් හැදිගෑවිලා පනුවෝ හැල මැරිලා යන්න ඕන මේ ලෝකෙන් ඉක්මනටම. තූ නොදකින් තොපි වගේ නොමිනිස්සු

    දැන් එයි රෙද්ද උස්සගෙන, දන්නා සක්කිලි වචන ඔක්කොම කියාගෙන. යකෝ දාහක් මිනිස්සුන්ගේ දුක දැකල ආපු මට තොපේ වචන පඩයක් තරම් නෑ.
    නාමල් මෙ දවස් වල මාර්කටින් පාර කරන්නෙ, උ නම් ශුවර් සතුටු ඇති අපාදාවට.
    නාමල් ට රට කරන්න සුදුසු කමක් කො? හොර පෙරකදොරුවෙක්, තාත්තා මහින්ද වුන පලියටමයි මු ඇතුලට ආවෙ
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,776
    28,920
    113
    ඕකුන් ඉතින් කියන දේට ප්‍රතිවිරුද්ධ දෙයක් නේ කලොත් කරන්නේ..

    මහ ජෙප්පෝ වගේ තමයි උන්ගේ ගූ කන බිම් මට්ටමේ ලැට් පනුවෝත්..
    :lol:

     
    • Like
    Reactions: Dr.Amdan

    .::J@S::.

    Well-known member
  • Dec 4, 2011
    9,997
    6,679
    113
    ගග අද්දර
    Anduwe weredden nemei me ganwathura awe, hebei eken passe minissu Gena balana eka anduwe wagakima.
    Munta kisima disaster management ekk, pre plan ekk tibilat ne. Anduwa fail ekai.
    Kohomat munge Kaiya witarai hemadetama tiyenne. Tawamat munge mewa Gena kata krnna beri ekek innawa nam un tamai wahallu.
    Kalakannima Jara saththu thopi.
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    Anduwe weredden nemei me ganwathura awe, hebei eken passe minissu Gena balana eka anduwe wagakima.
    Munta kisima disaster management ekk, pre plan ekk tibilat ne. Anduwa fail ekai.
    Kohomat munge Kaiya witarai hemadetama tiyenne. Tawamat munge mewa Gena kata krnna beri ekek innawa nam un tamai wahallu.
    Kalakannima Jara saththu thopi.

    දැන් සිස්ටම් චේන්ජ් වෙලා බොල..

    RSGitIN.jpeg