ඔව් කොහෙවත් මෝය කටවල් කපලා නැහැ නගර ගම් පිටින් යටවීගෙන ගියාටකැරියා අපේ අනුර උත්තමයට බනිනවා නේද
Npp එකේ පෙන්නන්න බැරි කැරිම පොන්නයා ඕකාView attachment 259478
විසඳුම ඇත්තේ ජාතික ජන බලවේගය සතුව පමණි.
@Robinhood wage ekek @Lovtus @shenat උම්බෙම්මාට උකහන් පොන්න ගූ කන්නෝ ටික.
එහෙම කියන්න එපා ඊළඟ ජනපතිටNpp එකේ පෙන්නන්න බැරි කැරිම පොන්නයා ඕකා

යකෝ කීයක් හරි අතට දුන්නට පස්සේ ඌ පොරොන්දු වුන පෝස්ට් එක දාන්නම ඕනේ..නැත්නම් ආයේ සල්ලි පැලවත්ත එකවුන්ට් එකටලැජ්ජා නැද්ද හුත්තෝ එකෙක්ට බත් පැකට් එකක් දීල ඇවිත් අනිත් උන්ට හෙණ හත ගහන්න කියලා සාප කරන්නේ ??
නොදකින් උබල වගේ උන් නම් .
ඉස්සරනම් හිනා උනා කියල ජෙප්පෝ බැන්නා
Owa katha karala wedak ne ban. me wage Disaster ekak asseth Political agenda play karanawa kiyanne mun minissu wenna be.
AKD ge social media wala balapanko pahu giya tike gaththa meetings monada kiyala. His priority was not disaster management or to mitigate the possible damage.
Kalin indan mewa enawa kiyala denan indalath kisima wedak plan karala thibila naha.
Only when shit hit the fan mun tika ninden aharila wage media show daanawa.
Thursday re announce kara Friday government workers nivadu kiyala except essential services.
Friday re 7.45 ta thamai gazette kare essential services monada kiyala. One day delay. Wenna ona wela ethakota. Utter failure.
Kalin hitapu unge sudu hunu gaanawa nemei. Habai natural disasters meeta wada hodata manage kara. Arthike wenama kathawak. IMF eka kiyana widiyata dan yanna wenne mokaa power gaththath. A nisa eka Ranil ta or AKD ta credit denna ona naha.
අනිත් උන්ට දේශපාලනේ කරන්න එපා කියල ජෙප්පෝ paid campaign කරනවා මේ අස්සේඅවුලක් නෑ බන් ,පැලවත්තේ ලැට් පණුවෝ ටික ගානට හෝදලා ගනියි ඕවා..
අනිත් උන්ට දේශපාලනේ කරන්න එපා කියල ජෙප්පෝ paid campaign කරනවා මේ අස්සේ
Jeppo අමුතුවෙන් මුකුත් කරන්න ඕනේ නෑ. සුනාමි සල්ලි හොරකම් කරලා අහු උනාම, Corona වසංගතෙත් වසන්තයක් කරගෙන වවාගෙන කෑවම මිනිස්සු හෙන ඉල්ලන්නේ.
මැරිලා ඉපදුන මිනිස්සුන්ට නම් ඕවා අමතක ඇති.
![]()
නාමල් මෙ දවස් වල මාර්කටින් පාර කරන්නෙ, උ නම් ශුවර් සතුටු ඇති අපාදාවට.ඊයේ රෑ ඉඳන් කැම්ප් එකක නැවතිලා ඉන්න යට උදව් කරලා දැන් ගෙදර ආවේ. පව් බන් අපේ මිනිස්සු, බඩ දරු අම්මල, වයසක තනි වෙච්ච අම්මල, කිරි සප්පයෝ, උදව්වට දොස්තර කෙනෙක් හොයා ගත්තේ පැය ගානක් කට්ට කාල. රජයේ තැන වලට කතා කරාම සමහර උන් අඩනවා උන්ටත් උදව් කරන්න තරම් බඩු, රජයේ සේවකයෝ නැතුව. හැමෝම අසරණ වෙලා ඉන්නේ. පුළුවන් හැමෝම පෞද්ගලිකව හරි රජයේ වැඩ වලට එකතු වෙලා හරි පොඩියට හරි උදව් කරපල්ලා. අසරණ වෙලා ඉන්න උන් අපේ ලංකාවේ මිනිස්සු. අසරණ වෙලා ඉන්නේ එක පක්ෂෙක උන් විතරක් නෙවේ
මේ වෙලාවත් වාසි කතා කරන කිරියේ දේශපාලන අමන වහල්ලු ටිකට මේ කියන්නේ.... තොපි පරම්පරා පිටින් හැදිගෑවිලා පනුවෝ හැල මැරිලා යන්න ඕන මේ ලෝකෙන් ඉක්මනටම. තූ නොදකින් තොපි වගේ නොමිනිස්සු
දැන් එයි රෙද්ද උස්සගෙන, දන්නා සක්කිලි වචන ඔක්කොම කියාගෙන. යකෝ දාහක් මිනිස්සුන්ගේ දුක දැකල ආපු මට තොපේ වචන පඩයක් තරම් නෑ.
ඕකුන් ඉතින් කියන දේට ප්රතිවිරුද්ධ දෙයක් නේ කලොත් කරන්නේ..
මහ ජෙප්පෝ වගේ තමයි උන්ගේ ගූ කන බිම් මට්ටමේ ලැට් පනුවෝත්..

Anduwe weredden nemei me ganwathura awe, hebei eken passe minissu Gena balana eka anduwe wagakima.
Munta kisima disaster management ekk, pre plan ekk tibilat ne. Anduwa fail ekai.
Kohomat munge Kaiya witarai hemadetama tiyenne. Tawamat munge mewa Gena kata krnna beri ekek innawa nam un tamai wahallu.
Kalakannima Jara saththu thopi.