කිරි ගොන් හුත්&තියෙක් කරගැහුවාම තියෙන සාපෙ.. 🤭

Chimpanzee Putha

Well-known member
  • Mar 31, 2023
    7,693
    15,040
    113
    Milagiriya
    චික් chick තමයි ඕක නම්

    කුක්කු dileka කියලා ගහපන් ..
    ඉන්ද්‍රයා & කුක්කු ඩිලේකා දෙන්නාම එකම ජාතියේ බඩු, හැබැයි ඔතනින් එක්කෙනෙක්ට කාර් අරන් දෙනකොට අනිත් එක්කෙනා තාම ෂොපින් වලට කක්කි දානවා 😢

    මොකක්ද බන් මේ අසාධාරණය ලෝකේ :(
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,834
    8,058
    113
    මෙන්න මෙතන...
    ඉන්ද්‍රයා & කුක්කු ඩිලේකා දෙන්නාම එකම ජාතියේ බඩු, හැබැයි ඔතනින් එක්කෙනෙක්ට කාර් අරන් දෙනකොට අනිත් එක්කෙනා තාම ෂොපින් වලට කක්කි දානවා 😢

    මොකක්ද බන් මේ අසාධාරණය ලෝකේ :(
    Ado muge number eka poddak balapanko true caller gahala mokakda enne kiyala... redi ille :lol:
     

    Ash Williams

    Well-known member
  • Feb 2, 2018
    701
    480
    63
    මගේ ත්‍රෙඩ් බලන උන් දන්නවා මාත් තන් පිස්සෙක් කියලා. ඒත් මේ හුත්තිගේ තන් දෙක මෙලෝ රහක් නෑ බං.
     
    • Like
    Reactions: rukshrulz

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    නිකල හුකං ඉන් නැතිව පැළ වෙන්ඩ යනවනෙ. 🤣


    ithin harine ban. hari haman ekek nam Korea yanawada ban job karanna... e e kesel walata e e banis.. typical korean job karana thawath eka gobbayek witharai
     

    Similar threads