කිරි පිටි වලින් චීස් රහ ගත්තු හැටි

hasaral.1

Junior member
  • Jan 8, 2017
    62
    26
    18
    කිරි පිටි වලින් චීස් රහ ගත්තු හැටි

    පොඩි පොස්ට් එකක්
    එච්චර දෙයක් නෑ

    අවශ්‍ය ද්‍රව්‍ය :-
    කිරි පිටි හැන්දක ප්‍රමනයක්
    දෙහි කෑල්ලක්
    ලුනු ස්වල්පයක්

    පිටි හැන්ද පොඩි භාජනයකට දාලා
    දෙහි බින්දු 5 ක් 6ක් දාලා
    ලුනු ඇබිත්තක් දාලා

    එවෙලෙහිම කැටි ගැසීමට නොදි කවලම් කරන්න
    (මන් ඇගිල්ලෙන් කවලම් කරේ😆)

    ක්‍රිම් එකක් හැදෙයි

    That is wht i did.
    Suddnly.
    That crem taste like cram chees as i felt
    Thnku.

    This is my first post
    Maybe a gon post
    Sorry
     

    hasaral.1

    Junior member
  • Jan 8, 2017
    62
    26
    18
    Commnts 4k tibba
    මං හිතුවෙ බැනල ඇති කියල
    හෙහේ පට්ටම සන්තොසෛ

    ලොකු දෙයක් නෑ
    Mata nam happy cow chees kewama ena raha
    Chuttak awa

    Chees newei unata kanna puluwan.

    Thanks friends
     

    sandun2

    Well-known member
  • Jan 11, 2009
    912
    324
    63
    **SRI LANKA**
    පොඩි පොස්ට් එකක්
    එච්චර දෙයක් නෑ

    අවශ්‍ය ද්‍රව්‍ය :-
    කිරි පිටි හැන්දක ප්‍රමනයක්
    දෙහි කෑල්ලක්
    ලුනු ස්වල්පයක්

    පිටි හැන්ද පොඩි භාජනයකට දාලා
    දෙහි බින්දු 5 ක් 6ක් දාලා
    ලුනු ඇබිත්තක් දාලා

    එවෙලෙහිම කැටි ගැසීමට නොදි කවලම් කරන්න
    (මන් ඇගිල්ලෙන් කවලම් කරේ😆)

    ක්‍රිම් එකක් හැදෙයි

    That is wht i did.
    Suddnly.
    That crem taste like cram chees as i felt
    Thnku.

    This is my first post
    Maybe a gon post
    Sorry

    thank u machn
     

    TheNewThinker

    Well-known member
  • Dec 5, 2016
    1,458
    201
    63
    kanthare
    පොඩි පොස්ට් එකක්
    එච්චර දෙයක් නෑ

    අවශ්‍ය ද්‍රව්‍ය :-


    ක්‍රිම් එකක් හැදෙයි

    That is wht i did.
    Suddnly.
    That crem taste like cram chees as i felt
    Thnku.

    This is my first post
    Maybe a gon post
    Sorry

    Matath issara hena unak thibba chease hadanda. dehi dala hadalath tiyenwa. eth ea rasa aul mata nam. aye karala balnda one lunu nam damme na.

    Kade elakiri wikunanda tiyenawa letar10k wage aragena awith cheas hadana widiya youtube ekn balan hadana one.
     

    hasaral.1

    Junior member
  • Jan 8, 2017
    62
    26
    18
    balanna oneee, monawada damma kiri piti machan

    මං අරන් තියෙන්නෙ රත්ති කිරිපිටි
    ඒ පැකට් එකේ සම්පූර්ණ යොදය සහිත කිරි පිටි කියලා තියෙනවා.
    Full cram milk

    Thnks bro!!!
     

    hasaral.1

    Junior member
  • Jan 8, 2017
    62
    26
    18
    දෙහිමම ඔනේ නෑ බ්‍රො
    නාරං
    හරි කමක් නෑ අවුලක් නෑ

    මාත් ලොකු නාරං වගේක ඉස්ම දැම්මේ

    Thanks bro
     

    hasaral.1

    Junior member
  • Jan 8, 2017
    62
    26
    18
    Matath issara hena unak thibba chease hadanda. dehi dala hadalath tiyenwa. eth ea rasa aul mata nam. aye karala balnda one lunu nam damme na.

    Kade elakiri wikunanda tiyenawa letar10k wage aragena awith cheas hadana widiya youtube ekn balan hadana one.
    මටත් අසාවක් තිබ්බා එහෙම හදන්න
    එත් ගානක් යට කරන්න එපැයි
    ඔව් youtube එකන් බලන් දවසක හදන්න ඔනේ නියම ක්‍රමේට

    ලුනු ඇබිත්තක් රහ අනුව දැම්මම
    ඒ ගතිය ගන්න පුලුවන්

    මං කොත්තුවකටත් දාන් කැවා

    මික්ස්චර් එක thick crem එකක් වගෙ එන්න කවලම් කරන්න ඔනෙ
    වැඩිය දියරු වෙන්න හොද නෑ

    Thnks bro &
    Everybody
     

    TheNewThinker

    Well-known member
  • Dec 5, 2016
    1,458
    201
    63
    kanthare
    දෙහිමම ඔනේ නෑ බ්‍රො
    නාරං
    හරි කමක් නෑ අවුලක් නෑ

    මාත් ලොකු නාරං වගේක ඉස්ම දැම්මේ

    Thanks bro

    ow winakirith puluwan lu (dehi wenuwata)
    Highlend hodai try karalama kiyannamko