කුකුල්ලු මේ දවස්වල රෑට AC දාගෙනද ඉන්නේ ?

a2mdb

Well-known member
  • Sep 12, 2013
    3,990
    5,668
    113
    වහපු කාමරයක් නං මේකෙන් රස්නෙ වැඩිවෙන එක වෙන්නෙ, ඕන නං කරලා බලපන්
    අපිට රස්නෙ ඇඟට අමාරු වෙන්නෙ උෂ්‍නත්වය වැඩි වෙන එකට වඩා හියුමිඩිටි එක වැඩි උනාම. කාමරේ වතුර හැලුවම humidity එක ගොඩක් වැඩි වෙලා ඇඟට ගොඩක් අමාරුයි

    AC දාන්න බැරි නං exhast fan එකක් හයි කරගන්න පුලුවන් නං රස්නෙ අඩු කරගන්න පුලුවන්වෙයි ටිකක් විතර
    exhast fan එක කාමරේ උඩ හරියෙන් හයි කරන්න ඕන, කාමරේ රත් උනු වාතය ටික උඩ තියෙන්නෙ ඒ ටික දිගටම අයින් වෙද්දි කාමරේ තියන රස්නෙත් ටිකක් අඩු වෙනවා
    Air circulation system එකක් වගේ හයිකරපුවාම ගේ ඇතුලෙ හොඳට තියේවි නේද ගොඩක් රස්නෙ නැතිව.
     

    The_Joker

    Well-known member
  • Oct 5, 2013
    1,581
    1,205
    113
    Gotham City
    30C වලට වගෙ AC එක දාගෙන ඒක යටට ඇඳ දාගෙන නිදාගන්නවා. වැඩියෙන් යුනිට් 3ක් විතර යනවා ඒත් කාමරේ ලොකු නිසා.
     

    Mugen

    Well-known member
  • Apr 18, 2013
    781
    893
    93
    අඩි 24x12x9 ට 12000 BTU එකක් ඇතිද?

    13 x 10.8 x 10 තමයි මගේ රූම් එක. 18,000 BTU යන්න වේවි නේද ? හැබැයි BTU Calculator එකෙකින් බැලුවම නම් 10,000 BTU ඇති කියනවා