eka thama macho matath oya sakaya mula indan thibba...hena fishy ....Meka pyramid/ponzi scheme ekak wage.
Issara Elakiri eketh kattiya promote kara oka.
Dharme baya nathuwa innawa mokada miniha dannawa law and power miniha laga thiyenawa kiyala.
ROI eka dakkama therenawa 8 years walin 400% profit ekak aragena wadak na kiyala.
Paw mekata invest karapu middle class anathayo tika. Fake accounts walin try eka denawa scam eka wahaganna
![]()
![]()
Yes, that happened sometimes backකාටද තුවක්කු පෙන්නපු සීන් එකටත් මූව ඇරෙස්ට් කරන්න කිව්වට කරේ නෑ නේද?
විසේස ලිවුං කරුට ගෙව්වෙත් දර්මෙ කියල දැනගත්තම හුරේ දාන උන්ට වල්ල පට්ට ගහගන්න හිතෙයි. ඌ නෙගටිව් මාකටින් + වගාවෙ ඉන්න අනික් සමාගම් වලට ක්රමයෙන් ෂොට් එක දෙනගමන් ඉන්නෙ. අනිත් උන් ඉස්සර වෙලා තමයි නන්දෙ ලවා ක්රීඩකයට අහුවෙන්න එපා කියල කියව ගත්තෙ.
නීතිය අදාල වෙන්නෙ ස්වාභාවික වනාන්තර පරිසරයක තියන ගස් වලට වෙන්න ඕන, වගාවක් කරන්න විශේෂ අවසර මොනව හරි ක්රමේකින් අරන් ඇති.
එකම බිස්නස් එකේ ඉන්න අනිත් උන් unrealistic returns පෙන්නලා බිස්නස් අල්ලන එක competition නැති කරන්න රෙගියුලේට් කරවන්න ගහන ගේමක් ඕක.නන්දලාල්ට වල්ලපට්ට ගහ ගැන නම් කැක්කුමක් නැතුව ඇති. ඌ කේස් එක අදිනවා ඇත්තේ සල්ලි එකතු වෙන එකට
probably. no one is buying wallapatta anymore.Perfume පාවිච්චිය අඩු වෙලාද?
ඉඩමක් ලැබෙන්නේ නෑ. ගස් ටිකක් දෙනව කියන්නෙ.ඕක සල්ලි ගන්නෙ ඩිපොසිට් කියල නෙවෙයි. පොඩි ඉඩම් කෑල්ලක් දෙනවා ගස් එක්ක. ගස් වැවුනම උන් ආපහු ගාණකට ගන්න පොරොන්දුව පිට.
කැලැවේ තියෙන වල්ලපට්ට කපන්න තහනම්. මේ රටින් ගෙන්නපු ප්රභේදයක්.
රටේ නීතියක් මුන් තවම කඩන්නෙ නෑ
මේ එක නෙවේ. ඔය වර්ගය සමහර පැළ තවාන් වලත් තියනවා.දැන් ඔය පට්ට වල්ල ගහ කැපීම තහනම් වෙන්නෙ. වදවීගෙන යන ශාකයක්ද
ඉඩමක් ලැබෙන්නේ නෑ. ගස් ටිකක් දෙනව කියන්නෙ.
අර best life එකේ තේක්ක වගාව වගේ.![]()
කුරුදු Business එක මොකක් දඊලඟට කුරුදු බිස්නස් එකටත් කෙලවෙයි මේ නීතිය යටතේ![]()
මට මතකයි 2005 වගේ කාලේ ලොකුවට තේක්ක වගා බිස්නස් එකක් ගියා. සදාහරිත කියල කොම්පැනියකින්.ඉඩමක් ලැබෙන්නේ නෑ. ගස් ටිකක් දෙනව කියන්නෙ.
අර best life එකේ තේක්ක වගාව වගේ.![]()