කුරුණෑගලින් කෙල්ලෙක්

siripala1950

Well-known member
  • Jan 23, 2018
    1,732
    2,502
    113
    කුරුණෑගලින් කෙල්ලෙක්

    පොඩි උදව්වක් ඕනේ යාලෝස්. කුරුණෑගල කෙල්ලෙක් එක්ක යන්න හොද place ටිකක් කියනවද? යන්න කිව්වට ඇවිදින්න යන්න නෙමෙයි ජින්කි ජිකා කරන්න හොද තැනක් :D. හොද හොටෙල් එකක් වුනත් කමක් නෑ ( ලොකු ගානක් නම් වියදම් කරන්න බෑ )
     

    JohnnySS

    Well-known member
  • Apr 17, 2018
    3,371
    541
    113
    කොහෙවත් නෑ
    පොඩි උදව්වක් ඕනේ යාලෝස්. කුරුණෑගල කෙල්ලෙක් එක්ක යන්න හොද place ටිකක් කියනවද? යන්න කිව්වට ඇවිදින්න යන්න නෙමෙයි ජින්කි ජිකා කරන්න හොද තැනක් :D. හොද හොටෙල් එකක් වුනත් කමක් නෑ ( ලොකු ගානක් නම් වියදම් කරන්න බෑ )

    ජින්කි ජිකා:):):);):D:yes:

    හම්මේ......:P:P
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අයියෝ ඔක මොකක්ද බන් කුරුනෑගලට ගියාම තඩි කලු ගලක් පේනව..අන්න ඒක ලන්දක් අස්සට රිoගපල්ල..
     

    weponizer

    Active member
  • Oct 3, 2017
    605
    116
    43
    අයියෝ ඔක මොකක්ද බන් කුරුනෑගලට ගියාම තඩි කලු ගලක් පේනව..අන්න ඒක ලන්දක් අස්සට රිoගපල්ල..

    dan couple walta yanna denne na

     

    siripala1950

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    1,732
    2,502
    113
    අයියෝ ඔක මොකක්ද බන් කුරුනෑගලට ගියාම තඩි කලු ගලක් පේනව..අන්න ඒක ලන්දක් අස්සට රිoගපල්ල..
    එහෙම බෑ මචන්. හොදට වෙලාව අරන් පාඩුවෙ වැඩේ කරගන්න ඕනෙ. පොඩි hotel එකක් guest house එකක් වගේ නම් හොදයි

    Feild View guest house - Kurunegla DAmublla Road wedi durath nee..honda thenak.... (y)
    ගනන් එහෙම කොහොමද දන් නෑ නේද