කාලේ ඉවර නම්, පොරට තව මාසයක් විතර දිලා කියපන් ගෙදර ඕනේ, වෙන තැනක් හොයා ගෙන යන්න කියලා notice එකක් දීපන්. නැත්නම් agreement එක extend කරපන් රෙන්ටල් එක වැඩි කරලා.
මට එච්චර දැනුමක් නෑ නීතිය ගැන නම් බට් ඔහොම ගෙවල් දීලා(අවුරුදු 5කට වැඩියෙන්ද කොහෙද) අන්තිමට, ගෙදර භුක්තිය කුලීකාරයටම යන සිද්දියක් තියෙනවා.
තව ගහන ඕනේ ඇග්රිමන්ට් එකක් ලෝයර් කෙනෙක් ඉස්සරහා ගහපිය, එහෙම නෙවෙයි නම් දැන් තියෙන agreement එක රෝල් කරලා පුපේ ගහ ගන්න තමයි වෙන්නේ.
මට එච්චර දැනුමක් නෑ නීතිය ගැන නම් බට් ඔහොම ගෙවල් දීලා(අවුරුදු 5කට වැඩියෙන්ද කොහෙද) අන්තිමට, ගෙදර භුක්තිය කුලීකාරයටම යන සිද්දියක් තියෙනවා.
තව ගහන ඕනේ ඇග්රිමන්ට් එකක් ලෝයර් කෙනෙක් ඉස්සරහා ගහපිය, එහෙම නෙවෙයි නම් දැන් තියෙන agreement එක රෝල් කරලා පුපේ ගහ ගන්න තමයි වෙන්නේ.