https://www.facebook.com/share/p/V53CXXNd4PLqkatR/?mibextid=oFDknk
page එක & පොස්ට් එක hate speech වලට report කරන්න ,
කඩේ යන campaign පොන්නයෙක් කරන්න page එකක් , මේ කෙල්ලට බැනල reach ගන්න හදන්නේ
අනිවා report කරන්න .
Meke comments balahanko... Meki laksha dekk gannwt kiyana kunu katha
Idakin
Game ekekge comment ekak
හොදවැඩේ.අපි..ගමේ.කියලා..පුම්කදිගන.වොට්..කරෙ....කැරිවෙසියෝ..යකො..මිකිගෙ.තියන.ගනන්..අර.අක්ශා..ගෙන්න
------ Post added on Apr 23, 2024 at 2:53 PM
page එක & පොස්ට් එක hate speech වලට report කරන්න ,
කඩේ යන campaign පොන්නයෙක් කරන්න page එකක් , මේ කෙල්ලට බැනල reach ගන්න හදන්නේ
අනිවා report කරන්න .
Meke comments balahanko... Meki laksha dekk gannwt kiyana kunu katha
Idakin
Game ekekge comment ekak
හොදවැඩේ.අපි..ගමේ.කියලා..පුම්කදිගන.වොට්..කරෙ....කැරිවෙසියෝ..යකො..මිකිගෙ.තියන.ගනන්..අර.අක්ශා..ගෙන්න
------ Post added on Apr 23, 2024 at 2:53 PM
Last edited: