කෙල්ලගෙ අම්මා හම්බෙන්න ගියපු උන් වරෙව්

Aug 2, 2009
31,526
1,506
0
Good bye machan
වැදගත් විදියට කොන්ඩේ කපල, රැවුල කට් ගාන්නේ නැතිව,
රැවුලත් ශෙවූ කරලා,
අත් දිගට නොවුනට කමක් නැහැ, ඒත් වැදගත් විදියට
ඩෙනිම් අඳින්න යන්න එපා....
සපත්තු දෙක නම් ඕනෑමයි...
ඒකත් කළු නම් වැඩිය හොඳයි..
සිගරට් එකක් නිකමටවත් අතට වත් ගන්න එපා...
ගෑනු කැමති නැහැ තමන්ගේ දුව බේබද්දෙකුට දෙන්න..
ඒ වගේම බබල් ගම් කකා යන්නත් එපා..
විට කකා යන්නත් එපා...
කතා කරද්දී අම්මේ කියල කතා කරපන්...
ඇස් දෙක දිහා බලාගෙන උත්තර දීපන්..
වට පිට බලන්න යන්න එපා උත්තර දෙද්දී...
විශේෂයෙන් අම්මගේ කුක්කු දෙක දිහා බලන්න යන්න එපා.. නැත්නම් තෝ කුපාඩි කමට බලාවි දුවගේ වගේමද කියල....
එන වෙලාවට මතක ඇතිව දන ගහල අම්මට වැඳලා වරෙන්....
ගිහිං එන්නම් අම්මේ කියලත් කියන්න අමතක කරන්න එපා..


වල් කමට හිතලා නෙවෙයි මට නං ඔටෝ බැලෙනවා :sorry:
 

Ridila™

Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ඌට වෙච්ච දේවල් ඇහුවම කිලිපොලා යනවා යකෝ :(

    ඔව් ඉතින් තොට කවුද බලෙන් ගෑනු දෙන්නේ :rofl:

    හ හා රිදිලා :lol::lol:. වැඩිය දෙයක් නෑ පුතේ සිහිය ආවම චූ නොකර කොහොම හරි ගෙදරින් පැනලා ඇවිත් කෙලින්ම මුත්‍රා සාම්පල් එකක් කරනවා Toxic Substances වලට, ඒ ගමන්ම Blood එකකුත් කරනවා. ගාණනම් 7000 ක් වගේ යනවා ඒත් අන්තිමට ඒකේ රිපෝර්ට් අරගෙන කෙළෝනවා හොඳ එකෙන්ම හත්මුතු පරම්පරාවම හැඳි ගෑවිලා යන්න. :cool::cool:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    ammata siri thread eka negala gihillane demma kyalat amataka una, thread eka click kalara awata passei mama demme kyala matak une haha hitapalla replies kiyawala balanakan :D
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    හ හා රිදිලා :lol::lol:. වැඩිය දෙයක් නෑ පුතේ සිහිය ආවම චූ නොකර කොහොම හරි ගෙදරින් පැනලා ඇවිත් කෙලින්ම මුත්‍රා සාම්පල් එකක් කරනවා Toxic Substances වලට, ඒ ගමන්ම Blood එකකුත් කරනවා. ගාණනම් 7000 ක් වගේ යනවා ඒත් අන්තිමට ඒකේ රිපෝර්ට් අරගෙන කෙළෝනවා හොඳ එකෙන්ම හත්මුතු පරම්පරාවම හැඳි ගෑවිලා යන්න. :cool::cool:

    පැනලා එන්නේ කොහොමද යකෝ කලිසම නෑනේ :(

    උඹට නම් ලොකු අවුලක් නෑනේ ඉතින් :P
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    පැනලා එන්නේ කොහොමද යකෝ කලිසම නෑනේ :(

    උඹට නම් ලොකු අවුලක් නෑනේ ඉතින් :P

    මොකෝ ලොකු අවුලක් නැත්තේ. දැන්ම ගෙදරට ප්‍රපෝසල් 2 ක් ඇවිත්. මාස 3 ක් වගේ කෙටි කාලයක් ඇතුලේ. අම්මා දන්නවා ඔක්කොම සීන් ටික කෙල්ල එක්ක යාලුවෙලා හිටි කාලත් එක්ක අපේ ෆාදර් දන්නේ නැති උනාට. අම්මා ශේප් කරනවා මෙයාට දැන්ම ඕවා කරන්න ඕනේ කමක් නෑ කියලා. :lol::lol:තව වැඩ කරන තැන් උඩ තියනව NGO එකක් මොකක්ද කියලා කියන්නේ නෑ ප්‍රසිද්ධ එකක්. ඒකේ ලොක්කා මා එක්ක ‍ෆිට් ඌ දවසක් ඇවිත් කියනවා කෙල්ලෙක් ඉනන්වලු ලස්සන ශ්‍රී ලංකන් එකේ ග්‍රවුන්ඩ් හෝස්ටර්. කොල්ලෙක් හොයනවලු හොඳ ගුණ යහපත්. මාව හඳුන්වලා දෙන්න හැදුවා. සිරාවට මට මගේ පුරුශ වත කෙළෙසෙන්න ඕන්න මෙන්න යනවා වගේ දැනුනා. මූණ රතු කරන් මම කිව්වා මට කෙල්ලෙක් ඉන්නවා කියලා බඳින්නම. :(:(
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83

    මොකෝ ලොකු අවුලක් නැත්තේ. දැන්ම ගෙදරට ප්‍රපෝසල් 2 ක් ඇවිත්. මාස 3 ක් වගේ කෙටි කාලයක් ඇතුලේ. අම්මා දන්නවා ඔක්කොම සීන් ටික කෙල්ල එක්ක යාලුවෙලා හිටි කාලත් එක්ක අපේ ෆාදර් දන්නේ නැති උනාට. අම්මා ශේප් කරනවා මෙයාට දැන්ම ඕවා කරන්න ඕනේ කමක් නෑ කියලා. :lol::lol:තව වැඩ කරන තැන් උඩ තියනව NGO එකක් මොකක්ද කියලා කියන්නේ නෑ ප්‍රසිද්ධ එකක්. ඒකේ ලොක්කා මා එක්ක ‍ෆිට් ඌ දවසක් ඇවිත් කියනවා කෙල්ලෙක් ඉනන්වලු ලස්සන ශ්‍රී ලංකන් එකේ ග්‍රවුන්ඩ් හෝස්ටර්. කොල්ලෙක් හොයනවලු හොඳ ගුණ යහපත්. මාව හඳුන්වලා දෙන්න හැදුවා. සිරාවට මට මගේ පුරුශ වත කෙළෙසෙන්න ඕන්න මෙන්න යනවා වගේ දැනුනා. මූණ රතු කරන් මම කිව්වා මට කෙල්ලෙක් ඉන්නවා කියලා බඳින්නම. :(:(

    අවුලක් නෑ කිව්වේ කලිසම නැතුව යන එක ඩෝ :lol:

    ඔව් ඉතින් උඹේ මූන දැක්කම හිතෙනවා ඇති හතරවටේ ගිය දහිරවාට්ටුවක් ලේසියෙන් අන්දලා කරේ ගහන්න පුළුවන් වෙයි කියල :rofl:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    අවුලක් නෑ කිව්වේ කලිසම නැතුව යන එක ඩෝ :lol:

    ඔව් ඉතින් උඹේ මූන දැක්කම හිතෙනවා ඇති හතරවටේ ගිය දහිරවාට්ටුවක් ලේසියෙන් අන්දලා කරේ ගහන්න පුළුවන් වෙයි කියල :rofl:

    එව්වා අපිත් එක්ක නම් හරියන්නේ නෑ පුතේ. අපි ෆ්‍රේෂ් ඒවත් අඳුනනවා, පාස්සපුවත් අඳුනනවා. :D:cool:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    එව්වා අපිත් එක්ක නම් හරියන්නේ නෑ පුතේ. අපි ෆ්‍රේෂ් ඒවත් අඳුනනවා, පාස්සපුවත් අඳුනනවා. :D:cool:

    :P:P:P
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    full relax eke katha karapan. oniwata wada bayen wage inna hadanna epa.ehema unta kamathi na. ehema kiyala pora talk daanna yannath epa. balance karaganin kathawai hasireemai. wadagathma de relax weyan nathnam oye kellawa bandata passe umbata hamadama ekige ammata yatahath pahath widihata yes madam kiyagena wage inna wei.

    owa 1st meeting ekema hadaganna oni.nathnam passata karadarai.thamange aathma gaurawe thiyaganin.

    anith wadagathma de full confidence pita hasirenna, katha karanna. baila gahanna epa.to the point ahana deta kelin uththara diyan ambarennathuwa. onna ohomai mama wade goda daagaththe. experience eken kiyanne


    mata talk karana eka awulak ne ban den mulinma gedarata enter wena eka tama awula etakota okkoma silent mage diha balan idi aioo ,mekige akkala dennat innawa kiwwa, aiyat innawa kiwwa e pa*aya mage school eket hitiya

    වැදගත් විදියට කොන්ඩේ කපල, රැවුල කට් ගාන්නේ නැතිව,
    රැවුලත් ශෙවූ කරලා,
    අත් දිගට නොවුනට කමක් නැහැ, ඒත් වැදගත් විදියට
    ඩෙනිම් අඳින්න යන්න එපා....
    සපත්තු දෙක නම් ඕනෑමයි...
    ඒකත් කළු නම් වැඩිය හොඳයි..
    සිගරට් එකක් නිකමටවත් අතට වත් ගන්න එපා...
    ගෑනු කැමති නැහැ තමන්ගේ දුව බේබද්දෙකුට දෙන්න..
    ඒ වගේම බබල් ගම් කකා යන්නත් එපා..
    විට කකා යන්නත් එපා...
    කතා කරද්දී අම්මේ කියල කතා කරපන්...
    ඇස් දෙක දිහා බලාගෙන උත්තර දීපන්..
    වට පිට බලන්න යන්න එපා උත්තර දෙද්දී...
    විශේෂයෙන් අම්මගේ කුක්කු දෙක දිහා බලන්න යන්න එපා.. නැත්නම් තෝ කුපාඩි කමට බලාවි දුවගේ වගේමද කියල....
    එන වෙලාවට මතක ඇතිව දන ගහල අම්මට වැඳලා වරෙන්....
    ගිහිං එන්නම් අම්මේ කියලත් කියන්න අමතක කරන්න එපා..

    ela, wadina eka amataka welama tibbe uba matak karapu eka hodai,
    kukku diha tho matak kalane den itin auto belenawa, den balahan mage life eke wedagathma moment ekakadi mata thowat matak wenawa,ekat ela,



    machan yanna kalin "Naughty America" movies deka thunak balala palayan, oya category eken thibuna....:yes:

    :shocked:

    ඔව්වා නම් මොනාද බං. මම කෙල්ල එක්ක සෑහෙන කල් යාලුවෙලා ඉඳලත් කෙල්ලගේ අම්මා හම්බුවෙන්න ගියා කෙල්ලව දැකලා කතා කරලා විතරයි තියෙන්නේ මම එයාට කැමතියි කියලා ප්‍රපෝසල් එකක් විදිහට. එහෙම ගියේ කෙල්ලට ගෙදරින් බැනුම් අස්සවන්න බැරි නිසා. හැබැයි කෙල්ල ලව්වා අම්මට තෙල ගැස්සුවා කෙල්ලව දැකලා යාලුවෙන්න ඇහුවා කෙල්ල ගෙදරින් ඇවිත් අහන්න කිව්වා කියලා කියවලා. එතකොට කෙල්ල හොඳටම සේෆ් නේ. හැබැයි මම නම් කතා කලේ ඇන්ටි කියලා. ඩෙනිමයි ටී එකකුයි ගහන් ගියේ. කෙල්ලගේ අම්මා දන්නවා මම කරන දේ සහ මන් ගැන අහල පහල එක්කෙනෙක් හොඳ කියලා තිබ්බා කලින් (ඒ මම ලාභ අපේක්ෂාවෙන් තොරව අපේ පැත්තෙන් ආව මිනිස්සුන්ට උදව් කරන පුරුද්දක් නිසා කළ හොඳක් කලින්ම පස්සෙන් එලෝලා තිබ්බේ ) කෙල්ලගේ අම්මා නම් කිව්වේ හඳහන් ගලපන්න ඕනේ, කෙල්ලගේ තාත්තගෙනුයි, මාමගෙනුයි අහන්න ඕනේ කියලා. කේක් එකක් අරගෙන පලයන්. හොඳ 900 - 1000 ක් වගේ එකක් නැත්නම් හොඳ ගැටෝ එකක් ලොකු. ගිහින් ඩිරෙක්ට්ලි කතා කරපන්.මම මේ බයේ බොරු කියනවා නංගි අකමැතිනම් ඇන්ටි මේක කොහොමත් වෙන්න ඕනේ නෑ කිය කියා මේකිට ගෙදරින් බැනුම් අස්සවන එක නවත්තන්න යාලු වෙලා හිටි නැති ගානට. මේකි පස්සෙ ඉඳන් මට හිනා වෙනවා අම්මට නොපෙනෙන්න කිණ්ඩියට. ගෙදර ඇවිත් කෝල් කරලා තමා අල්ලගත්තේ කෙල්ලව. වෙව්ලලා නිකන් කැඳයෙක් වගේ උනොත් නම් චා. උඹේ ඉස්සරහ ප්ලෑන් කියහන්. බඳින කාලේ වගේ ඒවා. මම නම් වැඩිය කියවන්න ගියේ නෑ බං කෙල්ල එක්ක යාලු වෙලා හිටියා කියලා කටින් පැන්නනම් කෙළ වෙන නිසා. පස්සේ ඉතින් එන්න ලෑස්ති වෙලා වැඳපන් දණ ගහලා. අම්මේ කියලා කතා කරහන් පුලුවන් නම් මම නම් ඇන්ටි කියලා කියවුනේ බං අම්මේ කියන්න කියලා හිතන් හිටියට. දකින දකින හැම ගෑණු කෙනාටම අම්මේ කියලා කතා කරන්නේ ඒත් එදා වචන පැටලුනා. ඕක නෙමෙයි බං අමාරු තාත්තව හම්බුවෙන්න යන දාට. මම ගිය දා තාත්තයි, මාමයි දෙන්නම දෙපැත්තෙන් මාව රේප් උනේ නැති ටික විතරයි බං. උඹේ ස්ටේටස් හොඳ නම් ඉතින් අවුලක් නෑ.

    e cake aran gihin wedakda ban, amma balannane yanne ammata mokut aran giyanam narakada,
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    e cake aran gihin wedakda ban, amma balannane yanne ammata mokut aran giyanam narakada,

    :shocked::shocked: අරන් පලයන්. එතකොට දුවව පැත්තක තියලා අම්මා ඒවි උඹත් එක්ක පැනලා යන්න. පිස්සුද බං තොට අම්මට අනම් මනම් ගෙනියන්නේ? ශුවර් උඹ හෙන කුපාඩියෙක් කියලා හිතලා එලෝලා දාවි.
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    :lol: baya nathiwa palayan ban...hodata adala karala palayan :yes: mamath giya oya interview ekata :yes: ehemata mukuth ahanne na..amma thatha mokada karanne ahai...thawa thawa wettu daala prashna ahai..eken dangannawa ube keruwawa...

    e nisa uttara denna kalin iwasala uttara deepan..habai atta kiyapan..decent ekata katha karapan..

    uba attatama decent porak nam baya wenna deyak attema na...normal widihata gihin normal widihata katha karala enna thiyenne...good luck

    elakiri machan, wede lesi wenne ban akkala 2ni, unge minissui, aiyai uge genui, mekige punchi, mulu pawulama set wena dawasak tama mun mata dunne,
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    :shocked::shocked: අරන් පලයන්. එතකොට දුවව පැත්තක තියලා අම්මා ඒවි උඹත් එක්ක පැනලා යන්න. පිස්සුද බං තොට අම්මට අනම් මනම් ගෙනියන්නේ? ශුවර් උඹ හෙන කුපාඩියෙක් කියලා හිතලා එලෝලා දාවි.

    eth ban cake walin ati wede mokakda ane manda, awulak ne eka balanne man awamane, awata passe ona ekak :lol:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    eth ban cake walin ati wede mokakda ane manda, awulak ne eka balanne man awamane, awata passe ona ekak :lol:

    කේක් එක තමයි බං ඔතනට ඩීසන්ට් තියෙන්නේ. නැත්නම් බිස්කට් ටින් උස්සගෙන ගිහින් වැඩක් නැහැ.
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    කේක් එක තමයි බං ඔතනට ඩීසන්ට් තියෙන්නේ. නැත්නම් බිස්කට් ටින් උස්සගෙන ගිහින් වැඩක් නැහැ.

    hm ehenam supiri cake ekak hoyaganna wenawa, amma kawadwat kala neti widihe,
     

    gym_Pappa

    Member
    Feb 12, 2015
    127
    28
    0
    Gym eke
    වැදගත් විදියට කොන්ඩේ
    විශේෂයෙන් අම්මගේ කුක්කු දෙක දිහා බලන්න යන්න එපා.. නැත්නම් තෝ කුපාඩි කමට බලාවි දුවගේ වගේමද කියල....

    [/COLOR]

    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    hm ehenam supiri cake ekak hoyaganna wenawa, amma kawadwat kala neti widihe,

    ෆැබ් එකේ හොඳ කේක් තියෙනවා. කොළඹ අවට නම් ඉන්නේ ෆැබ් එකෙන් අරන් පල හොඳ ගැටෝ එකක් වගේ. පෙරේරා ඇන්ඩ් සන්ස් එකේ ජරා කේක් නම් කොල්ලයි බල්ලයි හැම එකාම ගෙනියනවනේ බං.
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,260
    12,305
    113
    Ohio, USA
    972901-mar19_rainbow.jpg