



danne dakke ban meka



එල එල දැන් හරි දැක්කනේ බන් 








එල එල දැන් හරි දැක්කනේ බන්
මොකද හිතෙන්නේ thread එක ගැන?
![]()
eth mata legs welata feel wenawa maara widihata..kiss kerenna tama asa..athagannath asai......

patta ban..
mama nam angili lewakanna asa na ban.......eth mata legs welata feel wenawa maara widihata..kiss kerenna tama asa..athagannath asai......
![]()


කොල්ලන්ට අනිවා ආස හිතෙනවා බන් ලස්සන කකුල් වලට කෙල්ලන්ගේ. ඒත් සමහර උන් කියන්න කැමති නෑ. මම අනන්ත දැකලා තියෙනවා බස් වල ලසසනට තියන් ඉන්න කෙල්ලන්ගේ කකුල් දිහා කොල්ලෝ කන්න වගේ බලන් ඉන්නවා 



hmmmm ow adath dakka marunban kakul..එල එල මචෝකොල්ලන්ට අනිවා ආස හිතෙනවා බන් ලස්සන කකුල් වලට කෙල්ලන්ගේ. ඒත් සමහර උන් කියන්න කැමති නෑ. මම අනන්ත දැකලා තියෙනවා බස් වල ලසසනට තියන් ඉන්න කෙල්ලන්ගේ කකුල් දිහා කොල්ලෝ කන්න වගේ බලන් ඉන්නවා
![]()
hmmmm ow adath dakka marunban kakul..

ඒකනේ බන් . ආසාවේ බෑ ඒවාගේ ඒවා දකිද්දි නම්

. මුන ලස්සන උනත් කෙල්ලගේ කකුල් කැත නම් මට ඒකිව ෆීල් වෙන් නෑ බන් 
අතේ පාරක් ගහල මට රෙප් දියල්ල..




නියමයි හොදේ.. තව සෙට් උනාම දාපන් 


