උබනම් අනිවා ගේ
අපිව පොලඹවා ගන්න නේද ට්රයි එක
උබනම් අනිවා ගේ
ube kale hari. wen kollek ekka set wenna labe kale hari. wen kollek ekka set wenna dipan dda
Joke newei ban,Behethak hari danna ekek athine meke..දැන් උඹ ඕක මේකෙ දාල මොනවද අපෙන් බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ?
Nehe ban..ehema seen ekakuth nehe.ගෑනුන්ට නන් එපා වෙන්නෙ නෑ.
උබ ගහන විදියෙ අවුලක් ඇත්තෙ
වසර 35 කලායක් තුල ශ්රි ලාංකිකයන්ගේ විශ්වාසය දිනු එකම ජීවශක්ති රසායනය.100% ස්වාභාවිකයි.ඉක්මන් ක්රියාකාරී ඖෂධයකි.සාර්තක දිවිපෙවෙතක් ගතකිරීමට,කෑමට පෙර කිරි සමග අනුභව කර වැඩි කාලයක් රතිකෙලියේ යෙදෙමින් ආනන්දය ලබාගන්න අදම කාමේශ්වරී රසායනය භාවිතාකරන්න..
ක්ෂනික මෝචනය නැතිකරයි,ලිංගේන්ද්රය ශක්තිමත් කරවයි,කාමආශාව හා කාම ශක්තිය අතිශයින්ම දියුනුවේ,ශුක්ර වඩවයි, දාතු දුර්වලතාව(ද්රව වූ ශුක්ර ඝණ කරයි),ලිංගික තෘප්තිය ත්රිව්රකරයි,ලිංගික බෙලහීනතාව නැතිකරයි,අග්නි දීපනයකර සප්ත දාතූන් වර්දනය කරයි,මද සරුබව නැතිකරයි,ස්වප්න මෝචනය නැතිකරයි,ශුක්ර වඩවයි, දාතු දුර්වලතාව(ද්රව වූ ශුක්ර ඝණ කරයි),දරුඵල ගෙනදෙයි,වාජීකරණයි, රසායනයි,වේදනාවල් සිත් තැවුල් සමනයකර ආනන්දය ගෙනදෙයි,ආහාර රුචිය ඇති කරයි.ආහාර ජීරණ ක්රියාවලිය ක්රමවත් කරයි.
භාවිතයට උපදෙස් -: කලං 1ක (5g) බැගින් දවසට දෙවරක් කිරි සමග භාවිතා කරන්න.
(අවුල උබේ නම්)
හප්පා දකින දකින තැන මේ වඳ බල්ලා. shit.උබේ අම්මගේ මිනීවලට බල්ලෝ අතේ ගහලා දාපු එක වගේද ලොල්![]()
සුකබ්ග් ප්රයිවසි හොයන කතා බොරු වෙන්ඩැති බන්. නැත්තම් මේක මට පෙන්නන්න විදිහක් නෑ messenger Ad වලවසර 35 කලායක් තුල ශ්රි ලාංකිකයන්ගේ විශ්වාසය දිනු එකම ජීවශක්ති රසායනය.100% ස්වාභාවිකයි.ඉක්මන් ක්රියාකාරී ඖෂධයකි.සාර්තක දිවිපෙවෙතක් ගතකිරීමට,කෑමට පෙර කිරි සමග අනුභව කර වැඩි කාලයක් රතිකෙලියේ යෙදෙමින් ආනන්දය ලබාගන්න අදම කාමේශ්වරී රසායනය භාවිතාකරන්න..
ක්ෂනික මෝචනය නැතිකරයි,ලිංගේන්ද්රය ශක්තිමත් කරවයි,කාමආශාව හා කාම ශක්තිය අතිශයින්ම දියුනුවේ,ශුක්ර වඩවයි, දාතු දුර්වලතාව(ද්රව වූ ශුක්ර ඝණ කරයි),ලිංගික තෘප්තිය ත්රිව්රකරයි,ලිංගික බෙලහීනතාව නැතිකරයි,අග්නි දීපනයකර සප්ත දාතූන් වර්දනය කරයි,මද සරුබව නැතිකරයි,ස්වප්න මෝචනය නැතිකරයි,ශුක්ර වඩවයි, දාතු දුර්වලතාව(ද්රව වූ ශුක්ර ඝණ කරයි),දරුඵල ගෙනදෙයි,වාජීකරණයි, රසායනයි,වේදනාවල් සිත් තැවුල් සමනයකර ආනන්දය ගෙනදෙයි,ආහාර රුචිය ඇති කරයි.ආහාර ජීරණ ක්රියාවලිය ක්රමවත් කරයි.
භාවිතයට උපදෙස් -: කලං 1ක (5g) බැගින් දවසට දෙවරක් කිරි සමග භාවිතා කරන්න.
View attachment 121706
(අවුල උබේ නම්)
Contacts update kra bn. යාලුවට ඕඩර් කරන්න .ඔබේ ඇඩ්රස් එකට. අපි මුකුත් හිතන්නෑකොහෙන්ද ගන්න තියෙන්නෙ, ගාන කීයද
මට නෙමෙ, යාලුවෙකුට
Mage aulak newei machan.akige thamai seen eka.akane karanna deyak danneththeවසර 35 කලායක් තුල ශ්රි ලාංකිකයන්ගේ විශ්වාසය දිනු එකම ජීවශක්ති රසායනය.100% ස්වාභාවිකයි.ඉක්මන් ක්රියාකාරී ඖෂධයකි.සාර්තක දිවිපෙවෙතක් ගතකිරීමට,කෑමට පෙර කිරි සමග අනුභව කර වැඩි කාලයක් රතිකෙලියේ යෙදෙමින් ආනන්දය ලබාගන්න අදම කාමේශ්වරී රසායනය භාවිතාකරන්න..
ක්ෂනික මෝචනය නැතිකරයි,ලිංගේන්ද්රය ශක්තිමත් කරවයි,කාමආශාව හා කාම ශක්තිය අතිශයින්ම දියුනුවේ,ශුක්ර වඩවයි, දාතු දුර්වලතාව(ද්රව වූ ශුක්ර ඝණ කරයි),ලිංගික තෘප්තිය ත්රිව්රකරයි,ලිංගික බෙලහීනතාව නැතිකරයි,අග්නි දීපනයකර සප්ත දාතූන් වර්දනය කරයි,මද සරුබව නැතිකරයි,ස්වප්න මෝචනය නැතිකරයි,ශුක්ර වඩවයි, දාතු දුර්වලතාව(ද්රව වූ ශුක්ර ඝණ කරයි),දරුඵල ගෙනදෙයි,වාජීකරණයි, රසායනයි,වේදනාවල් සිත් තැවුල් සමනයකර ආනන්දය ගෙනදෙයි,ආහාර රුචිය ඇති කරයි.ආහාර ජීරණ ක්රියාවලිය ක්රමවත් කරයි.
භාවිතයට උපදෙස් -: කලං 1ක (5g) බැගින් දවසට දෙවරක් කිරි සමග භාවිතා කරන්න.
View attachment 121706
(අවුල උබේ නම්)
සෙවනගල නම් අනිවාර්යයෙන්ම ඕකේ ප්රධාන අමුද්රව්ය ගැන හිතාගන්න පුළුවන්වසර 35 කලායක් තුල ශ්රි ලාංකිකයන්ගේ විශ්වාසය දිනු එකම ජීවශක්ති රසායනය.100% ස්වාභාවිකයි.ඉක්මන් ක්රියාකාරී ඖෂධයකි.සාර්තක දිවිපෙවෙතක් ගතකිරීමට,කෑමට පෙර කිරි සමග අනුභව කර වැඩි කාලයක් රතිකෙලියේ යෙදෙමින් ආනන්දය ලබාගන්න අදම කාමේශ්වරී රසායනය භාවිතාකරන්න..
ක්ෂනික මෝචනය නැතිකරයි,ලිංගේන්ද්රය ශක්තිමත් කරවයි,කාමආශාව හා කාම ශක්තිය අතිශයින්ම දියුනුවේ,ශුක්ර වඩවයි, දාතු දුර්වලතාව(ද්රව වූ ශුක්ර ඝණ කරයි),ලිංගික තෘප්තිය ත්රිව්රකරයි,ලිංගික බෙලහීනතාව නැතිකරයි,අග්නි දීපනයකර සප්ත දාතූන් වර්දනය කරයි,මද සරුබව නැතිකරයි,ස්වප්න මෝචනය නැතිකරයි,ශුක්ර වඩවයි, දාතු දුර්වලතාව(ද්රව වූ ශුක්ර ඝණ කරයි),දරුඵල ගෙනදෙයි,වාජීකරණයි, රසායනයි,වේදනාවල් සිත් තැවුල් සමනයකර ආනන්දය ගෙනදෙයි,ආහාර රුචිය ඇති කරයි.ආහාර ජීරණ ක්රියාවලිය ක්රමවත් කරයි.
භාවිතයට උපදෙස් -: කලං 1ක (5g) බැගින් දවසට දෙවරක් කිරි සමග භාවිතා කරන්න.
View attachment 121706
(අවුල උබේ නම්)
Messenger Ad 1kin dekke bnසෙවනගල නම් අනිවාර්යයෙන්ම ඕකේ ප්රධාන අමුද්රව්ය ගැන හිතාගන්න පුළුවන්
මූ නම් එසේ මෙසේ කොලු අමාරුවක නෙමේ ඉන්නේ!!! අනිත් උන් "හා හා" reaction දාන කොට මූ යකෝ ඒකට "ලයික්" reaction එකක් ම දාලා.............. ඕ නෝ!!



මූ නම් එසේ මෙසේ කොලු අමාරුවක නෙමේ ඉන්නේ!!! අනිත් උන් "හා හා" reaction දාන කොට මූ යකෝ ඒකට "ලයික්" reaction එකක් ම දාලා.............. ඕ නෝ!!
View attachment 121739
