කෙල්ලත් එක්ක තොලක් දාමුද ? (18+හොදේ )

Mal Baba

Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    reputation_pos.gif
    කෙල්ලත් එක්ක තොලක්... 04-13-2013 04:05 AM ehatkota harida?hambayo blog walin copy paste karapu jangi thread nam akurak nara kiyawala bump +rep dei.wadagath thread ekak damahama balala ohe yanawa.lajja weyan tho sinhalayek weema gana.jangiyata jathiya pawa dena sinhalayo.




    කෑ ගහන්න ඕන තැනදි මම කෑ ගහලා ඇති......!!!!

    වැදගත් නූල් හැම එකකම මම පෝස්ට් එකක් හරි දාලා දාපු එකාට රෙප් දීලා ඇති......!!!

    වැරදිලා රෙප් දුන්නට ස්තූතියි.......!!!!

    තව හොයලා බලලා කතා කරපන්........!!!!

    මටත් රේප් දීලා ඔහොමම කියලා
    මොනා උනත් එයාට සුභම සුභ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා කියලා මම ප්‍රර්ථනා කරනවා


    drau6h.jpg
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    මැට්ටා;14791552 said:
    යකෝ මල් බබත් බලන් ගියහම එසේ මෙසේ භාණ්ඩයක් නෙවෙයි නේ ..:shocked:
    උබ මේවා පිළිබද expert කෙනෙක් වගෙයි .. ;)
    ආහ්හ් .. උබේ මතකයන් ටික අවදි උනා ??? වෙන මොනවත් උනේ නැද්ද ??? :rolleyes:එල එල ..
    මේ කොහෙද බං ?
    මට නම් පෙන්නේ මේ ගාලු කොටුව වගෙයි බං ..
    කොටුව නේද ?:D
    උබ ගාලලේ උනාට ගාලු කොටුව දන්නෙ නෑ කියපන් ඉතින්

    6දි සිරාවට පොඩි අප්පිරියාවක් අවා
    අපේ අයියා කිව්වා හැක්ස් ටෝෆියක් කලා කිස් කරපන් කියලා
    ඒ වගේ අදහස් දෙන අයියල ඉන්න එක කොච්චර වාසනාවක්ද බලපන්


    drau6h.jpg
     
    උබ ගාලලේ උනාට ගාලු කොටුව දන්නෙ නෑ කියපන් ඉතින්

    6 දි සිරාවට පොඩි අප්පිරියාවක් අවා
    අපේ අයියා කිව්වා හැක්ස් ටෝෆියක් කලා කිස් කරපන් කියලා
    ඒ වගේ අදහස් දෙන අයියල ඉන්න එක කොච්චර වාසනාවක්ද බලපන්

    ගාලු කොටුව නෙවෙයි ද ඒ ? :rolleyes:
    යකෝ උබ හය වසරේදීත් ලිප් කිස් කරාද ???:sorry::shocked::shocked::sorry:
     
    මටත් රේප් දීලා ඔහොමම කියලා
    මොනා උනත් එයාට සුභම සුභ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා කියලා මම ප්‍රර්ථනා කරනවා

    ගණන් ගන්න එපා කොල්ලෝ ..
    උබ දිගටම ඉදපන් මගේ threads එක්ක .

    උබට අයිතියක් තියනවා තමන් කැමති විදියට ස්වාධින තීරණ ගන්න :cool:
     

    amila_banks

    Member
    Dec 15, 2008
    5,632
    304
    0
    36
    :D elaz

    වෙලාවත් එ කෙල්ල ඇස් අරියොත් උබ ඇස් ලොකු කරගෙන ගොරක යකා වගේ ඉන්නවට කෙල්ල අකමැති වෙන්න පුලුවන් නැත්තම් ලැජ්ජා හිතෙයි..

    කබර ගොයා වගේ කෙල්ලගේ උගුරටම දිව දාන්න එපා..

    කෙරලා නැති එවුන් කෙල්ලට කියලා කරගෙන බලාපල්ලා... :love::love:


    Hina wela Merenawa Yako
    :lol: Owa Kiyala Denna Dewalda :rofl:

    Patta 6+
    ඇදුම රොගියෙක් වගේ හොස් හොස් ගාල කරන්න එපා... :lol::lol:
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    මතක් කරලා ඕක කරන්න කලින් උබේ යට ඇඳුම් බුරුල් කරලා හිටහල්ලා , නැත්නම් විනාඩි දහයකින් විතර උඹලගේ බඩවල් කොරවෙනවා ලව එපා වෙන්න. බඩ කිව්වේ යටි බඩ ඈ...
     

    \m/amila\m/

    Well-known member
  • Feb 25, 2012
    2,463
    161
    63
    NuwaraEliya/ Qatar
    මතක් කරලා ඕක කරන්න කලින් උබේ යට ඇඳුම් බුරුල් කරලා හිටහල්ලා , නැත්නම් විනාඩි දහයකින් විතර උඹලගේ බඩවල් කොරවෙනවා ලව එපා වෙන්න. බඩ කිව්වේ යටි බඩ ඈ...
    :yes::yes::yes:
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    මැට්ටා;14797376 said:
    ගාලු කොටුව නෙවෙයි ද ඒ ? :rolleyes:
    යකෝ උබ හය වසරේදීත් ලිප් කිස් කරාද ???:sorry::shocked::shocked::sorry:
    :oo::oo::oo:
    :yes::yes::yes:
    මැට්ටා;14797399 said:
    ගණන් ගන්න එපා කොල්ලෝ ..
    උබ දිගටම ඉදපන් මගේ threads එක්ක .

    උබට අයිතියක් තියනවා තමන් කැමති විදියට ස්වාධින තීරණ ගන්න :cool:
    :P:P:P:P
     
    මතක් කරලා ඕක කරන්න කලින් උබේ යට ඇඳුම් බුරුල් කරලා හිටහල්ලා , නැත්නම් විනාඩි දහයකින් විතර උඹලගේ බඩවල් කොරවෙනවා ලව එපා වෙන්න. බඩ කිව්වේ යටි බඩ ඈ...

    සිරාවට .. :yes:

    reputation_neg.gif
    කෙල්ලත් එක්ක තොලක්... 04-15-2013 06:56 AM ahhhhhh ehemada ado me sadda danna epa hari.thota lajja nadda yako hambayange jangi thread wala sinhala unta baninna.tho meeta passe hambayoth ekkama hitapan.athmayak nathi un.jangiyata sinhalakama pawala denawa.

    kawda ban me anataya

    ගණන් ගන්න එපා බන් ..
    උබ කැමති නම් මගේ threads comment කරන්න .
    එක කාටවත් නවත්වන්න බැහැ නේ ..
    උබ අයිති උබට ...


    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1547061

    oya widiyata diva dala kellage pukata tholak dapan patta athal hode

    :shocked::shocked::shocked:
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    මතක් කරලා ඕක කරන්න කලින් උබේ යට ඇඳුම් බුරුල් කරලා හිටහල්ලා , නැත්නම් විනාඩි දහයකින් විතර උඹලගේ බඩවල් කොරවෙනවා ලව එපා වෙන්න. බඩ කිව්වේ යටි බඩ ඈ...

    :P:P:P:P

    සිරාවට. මටත් මුල්ම දවසෙ ඕක උනා. දැන් නම් හිර කරගෙන ඉන්නෙ නැති නිසා අව්ලක් නෑ ;)
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    උඹගෙ ටෝක් වලට බඩ රිදෙනව යකෝ හිනාවෙලා..:lol:
    හැමදාම වගේ සුපිරි ත්‍රේඩ් එකක් මචං..:love: