කෙල්ලන්ට. කොල්ලන්ට පාඩුවේ ලව්........

yohanxk

Member
Mar 18, 2007
273
0
0
42
Gampaha
niyama post eka... oowa hari paressamin karanna oone. eeta internet ekata ena photos gaanath wedi weida danne nee.. eewa ketha weda...
 

BC_Dilum

Well-known member
  • Mar 2, 2008
    17,925
    1,191
    113
    192.168.1.1
    niyamaaaaaaaaaaaai..........me project eka karana kattiya ikmanata Gampaha th e place ekak ikmanata hadannakooooooo........Baththaramulla apita dura wadi..........:(:(:(:(