Hmm. Seppuwen ena smell ekai drain wena ewai tama tikak aul habaiputhe ganu aya gawa tiyenawa watina kiyana dewal dapu seppuwak . eke yathura tiyene api gawa, dannawada?
Hmm. Seppuwen ena smell ekai drain wena ewai tama tikak aul habaiputhe ganu aya gawa tiyenawa watina kiyana dewal dapu seppuwak . eke yathura tiyene api gawa, dannawada?
bad experience wage neda.Hmm. Seppuwen ena smell ekai drain wena ewai tama tikak aul habai![]()

කෙල්ලගේ වැලක් ලීක් වෙලා කියලා බය කරපන් , කාගෙත් එක්කද කලින් එෆෙයාර් තිබ්බේ අනම් මනම් අහපන් ! එතකොට කියයි නේ..![]()