101
jikwitintant Well-known member Jul 1, 2016 1,568 1,624 113 May 4, 2020 #22 mmrizmy said: Totok withari bang weda. Wena ekakwath weda karanne nehe. Man ayyata kathakaranne totok eken Click to expand... mama try karala balannam machan
mmrizmy said: Totok withari bang weda. Wena ekakwath weda karanne nehe. Man ayyata kathakaranne totok eken Click to expand... mama try karala balannam machan
ayanthamaxi Well-known member Apr 2, 2010 6,674 971 113 Mawanella Town May 5, 2020 #23 jikwitintant said: barilu machan Click to expand... mama nam wada karala tiyenawa dubai inna kenak . oya pathi welata block karala wennathi.
jikwitintant said: barilu machan Click to expand... mama nam wada karala tiyenawa dubai inna kenak . oya pathi welata block karala wennathi.
i-maxz Junior member Sep 27, 2009 598 21 18 Gedara May 5, 2020 #24 jikwitintant said: eka wada na ban Click to expand... Can't be machan.. imo wada