කෙල්ලෙක් ..කොල්ලෙක්ට සෙට් වීමට

Topology

Member
Feb 24, 2011
2,395
225
0
Out of Elakiri.
කෙල්ලක් යාළු කරගන්න ඕනා නම් මුලින්ම අවංක වෙන්න.
Sex කරන්න ඕනා නම් ගණිකාවක් හොයාගන්න. ලිංගිකත්වය බලාගෙන කෙල්ලන් එක්ක යාළුවෙන්න එපා.
 

h_abeysinghe

Well-known member
  • Sep 4, 2008
    12,096
    435
    83
    32
    toronto,canada
    ඒ කතාව සාධාරණය කරන්න පුලුවන් වෙන්නේ කොහොම ද ?
    මචන් කෙල්ලෙක් ට ආදරයක් හිතෙන්න ඕය කිසිම දෙයක් ඕන වෙන්නේ නෑ..
    කෙල්ලගේ සිතුම් පැතුම් අපිට ගැලපෙනවා නම්..
    ඒ වගේම ඒ කෙල්ලට අපේ සිතුම් පැතුම් ගැලපෙනවා නම්..
    අනික එකිනෙකා අතර තියෙන විශ්වාසය ගොඩ නැගෙනවා නම්..
    අන්න එතනයි ආදරයක් එන්නේ..

    ආදරයට කිසිම දවසක රුපය බලපාන්නේ නෑ..
    ඒ රුපය සෑබෑ කල් අපිත් සමග ජිවත් වෙන්නේ නෑ..
    ඒත් සෑබෑ හදවතකට හැමදාම අපිත් එක්ක ජිවත් වෙන්න පුලුවන් කම තියෙනවා..

    මම හැමදාම කියන දෙයක් තමයි..

    " ලස්සන දැනෙන්නේ ඇස්වලට විතරයි..හදවතට නෙවෙයි " කියන මතය..
    :yes::yes:
    ow attha true love nam ekata lasana balana nae :D
    anika dan ape godak ayata wela tiyene kello hoyane sex walata :yes: eth eka nemei adaraya kiyane ita wada godak lasanna deyak :yes: eka express karana bae :yes:
    mamai mage kellai ekathu une oya lasana,salli wage dewal nisa nemei :no:
    api denna godak lan une api godak attha katha kara api dennama trust kara :D
    anika hema kenama eka wage nemei ne ;) ithin eka eka gen wenas wenawa :yes:

    godak ape aya kellonta rules danna, kella kamathi ewata akamthi wena eka wage thamai oya adre nathi wimita hethu :yes:
    anika thama kellek nathi ayatah kiyanna tiyene thamanta kawada hari dawasaka thamanata hari yana kenek hamaba wenawa :yes::cool:

    katiyama mage love stry ekath ehenam balana ko :D
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1078090
     

    Sub Zer0

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    6,572
    2,394
    113
    මන් ඒ කාලේ හෙන තනියෙන් බං හිටියේ.. බාගෙට social phobia වගේ.. කොයි වෙලේ බැලුවත් ගෙදර. කොහොම හරි කෙල්ල යාලු වුනා.. පස්සේ කාලෙක කෙල්ලගේ යාලුවෙක් ගෙන් ඇහුව මොකද මට එයා කමති උනේ කියල. එතකොට කිවේ මගේ තිබුන තනිකම පාළුව නැති කරන්න කියල මොකද එයත් ටිකක් ඒ වගේ කියල.. තව මන් සුරා සුදුවෙන් තොරයි එහෙම කොල්ලෝ අඩුයි කිවා, පස්සේ කෙල්ලගෙන් ඇහුවම ඔවු කිව. අනික අපි අව්රුද්දක් විතර msg කරලා යාලු වුනේ.. අන්තිමට දෙන්නට දෙන්න නැතිවම බැරි උනා..

    දන්නා එකෙකුටත් මන් කියන්නේ සිරා කරනවනම් කාලයක් හොදට ආශ්‍රය කරලා යාලු වෙන්න කියල. එතකොට මගදී නතර කරන්න වෙන් නෑ.
     

    Didiya

    Member
    Sep 5, 2014
    348
    27
    0
    Salli nathath, matta unath, wadiya lassana nathi unath kollage katai kondai hondata thiyei nam one kellek namenawa puthe :D rawattanna one naha