කෙල්ලෙක් නැතිව දුක්වෙන එවුන් වරෙල්ලා

Bus Jack Boy

Banned
Sep 5, 2012
183
12
0
කෑල්ලක් නැති මට ලෑල්ලත් සැපයි :( :lol:

කෑල්ලක් නැති මට ලෑල්ලට වෙලා පොල්ලට අල්ල තියල හොල්ල හොල්ල ඉල්ල තමා වෙල්ලෙ.
 

Bus Jack Boy

Banned
Sep 5, 2012
183
12
0
thisuri-yuwanika14.jpg

mekige penuma ahinsakai. ragapanawath hodai. mamath hithagena hitiye ahinsaka kellek kiyala. eth dawasak TV interview ekakata awilla katha karapu hati ahuwama mata meki gana thibuna pahadeema nathi una. puduma ahankarakamak thiyenne. hena panditha talks wagayak dunna.
 

gayashan.net

Well-known member
  • Aug 7, 2008
    1,492
    60
    48
    Around the World
    Kellek nathi jiwithe sundarai ban kello yalu unata passe tiyena karadara epa wenawa ( ona kollek kellek gen bala porothuwenne sex, love & wayasata giyama raka balaganna & samajaye pawathma) oeken me wayasedi nam hodata ona wenne sex & love).thaniyen inna kota tama niyama.kellek natei kiyala ubala duk wenna epa. wena un kello dagena innwa kiyala un loku line dawata ganan ganna epa.

    tamunta hariyana kellek me lankawe innwa, ekek nati una kiyala duk wenna.epa. podddak witara hitata sankawak danei. ( maha paluwak danei) monwa karannada.


    kellek nati una baya nowi idahalla. ubalata kellek labei machan.ubala age eken tika tika idiriyata yna kota ebema owa ubala wath danne nathuiwa eliyata ewi( kellek ekka talk karana vidiha, daganna vidiha, baya nati kama, tamage kella wena ekekta ayithi wennata ida nodima)


    man hitanawa me thread eka dapu kolla ge yaluwonta 4 wate kello ati kiyala. ane mage yaluwanta kello innwa mata ekek wath na kiyala. duk wenna epa saho. samharunta dena deyyo toku ana ana denawane.

    kello nathi unata hoda kellek labewa !!! (tamage mulu jivithetama ) ethakota oyala oyage ammawa eyage rupen dakiwi.

    100% True
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    මචන් ... හොදට ඉගෙනගෙන, හොද රස්සාවක් හොයන්.. හොදට හම්බ කරපන්

    උබට කෙල්ලො කියන දේ නතින් වෙනවා බන්
    ඔය කෙල්ලන්ගේ ගනන් අව්රුදු 16-22ත් අතර විතරයි

    කෙල්ලෙක් නැතුව දුක් විදින උන් ඉගෙනගන්න, සාර්තක වෙන්න දුක් විදපල්ලා
     

    Bus Jack Boy

    Banned
    Sep 5, 2012
    183
    12
    0
    රත්තරං;14000950 said:
    මචන් ... හොදට ඉගෙනගෙන, හොද රස්සාවක් හොයන්.. හොදට හම්බ කරපන්

    උබට කෙල්ලො කියන දේ නතින් වෙනවා බන්
    ඔය කෙල්ලන්ගේ ගනන් අව්රුදු 16-22ත් අතර විතරයි

    කෙල්ලෙක් නැතුව දුක් විදින උන් ඉගෙනගන්න, සාර්තක වෙන්න දුක් විදපල්ලා

    16 - 22 athara witharai. ea ai? tikak wisthara karapanko
     

    chanakamanjula

    Well-known member
  • Aug 21, 2007
    22,293
    4,417
    113
    ඇයි එන්නද
    අනික් කොල්ලෝ තමුන්ගේ කෙල්ලගේ අතෙන් අල්ලගෙන යන්නේ ඇයි බන්? අනික​... උන් එහෙම යනකොට මේ තනිකඩ අපි දිහා නිකම් පාච්චලේට බලන්ටේ ඇයි බොලව්? පාහර යක්කු! අලි සයිස් ඉතින්... කෙල්ලෙක් ඉන්නවා කියල අහින්සක අපිව නිකම් කුජීත කරන එකත් උන්ට ආතල් එකක් මගෙ හිතේ... හනේ අපි සැලෙයි ඕවට​!

    :lol::lol:
     

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    හිටිය තරහ වෙලා දැන් දෙන්නම දෙන්න ගන හිත හිත ඉන්නවා
     

    madura199

    Well-known member
  • May 6, 2012
    1,992
    334
    83
    හැබැයි ඉතින් කෙල්ලෙක් නෑ මට
    ඒක හන්දා
    පෝන් වලට රීලෝඩ් දාන්න ඕනි නෑ
    පන්ති ඉවරවෙලා බස් හෝල්ට් ගානේ රස්තියාදු වෙන්න ඕනි නෑ
    මල් කඩ කඩ කාලේ කන්න ඕනිම නෑ
    රූම් වලට පිල්ම් හෝල්වලට පාර්ක් වලට සල්ලි යන්නේ නෑ
    මහ රූ නිදි මරන් sms කරන්න ඕනි නෑ
    තෑගි බෝග සමරු පලක හොය හොයා දුවන්න ඕනි නෑ
    හැමදාම ඩෙනිම හෝදන්න ඕනි නෑ
    .....:yes: :yes: ;yes: :yes:
     

    Hapuwa~

    Member
    Nov 26, 2012
    27
    2
    0
    දැන් මම හුඟක් වයසයි බන්.30යි.මම පොඩි කාලේ ඉඳන්ම ගියේ පිරිමි පාසකලකට.ඒ කාලේ ඉඳන් අද මේ වෙනකන් මම කෙල්ලෝ ලඟින් ආශ්‍රය කරල නෑ මචන්.උඹල විශ්වාශ කරනවද?මම තාම යාලුවෙක් වශයෙන් හරි කෙල්ලෙක් එක්ක වචන 10ක් කතාකරල නැතුව ඇති.කැම්පස් එකෙත් මම හිටියේ කොල්ලෝ සෙට් එකක් එක්ක..මම ඒ කාලේ ඉඳන්ම හුඟක් හුදෙකලාව ඉන්ඩ කැමති චරිතයක්.මම ඒ හුදෙකලාවට හරි ආදරෙයි බන්.මම දැන් රස්සාව කරන තැනත් කෙල්ලෝ නෑ.උඹල අහයි උඹ ගේ පොරක්ද කියල.උඹල එහෙම හිතුවට මම පුදුම වෙන්නේ නෑ.නෑ මචන් මම ඒ වගේ අප්පිරිය සහගත චරිතයක් නෙමේ.

    මම කැම්පස් එකේ ඉද්දි එක කෙල්ලෙකුට ට්‍රයි කලා.ඒත් වෙන එකෙක් ඒ කෙල්ලට ට්‍රයි කරන්ඩ ගත්ත මම ට්‍රයි කරන බව දැන දැනම.ඌ මට වැඩිය පෙනුමයි.මම හිතුව මට වැඩිය ඒ කෙල්ලට දැන් ට්‍රයි කරන එකා ගැලපෙනව.ඒ හින්ද මම එයාව අමතක කරනව කියල.

    අන්තිම අවුරුද්දෙදිත් දෙවෙනි අවුරුද්දෙ ගෑණු ලමයෙකුට ට්‍රයි කලා.ඒත් අයාටත් ඒ අස්සෙම කොල්ලෙක් ඇවිල්ල ට්‍රයි කලා.උන් ටික මට ලොකු ලනුවක් දුන්න.ඒ කෙල්ල කතා කරනව වගේ වෙන කෙල්ලෙක් ලව්ව ෆෝන් එකෙන් කතා කරල උන් සෑහෙන ලොකු ෆන් එකක් අරගෙන තිබ්බ.ඊට පස්සේ ඒක මතක් කර කර විහිලු කරන්ඩ පටන් ගත්ත.

    මට ඒ සිද්දියෙන් පස්සේ මට සේරම එපා වුනා.මම අන්තිමට හුදෙකලාවට ප්‍රේම කරන්ඩ පටන් ගත්ත.ඒ විහිලුව මගේ මුලු ජීවිතේම කාලකණ්නි කලා. මේ ජීවිතේ ඉක්මනින් කෙලවර වෙනව නම් මට ඒතරම් සන්තෝශයක් නෑ ම්චන්.
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    දැන් මම හුඟක් වයසයි බන්.30යි.මම පොඩි කාලේ ඉඳන්ම ගියේ පිරිමි පාසකලකට.ඒ කාලේ ඉඳන් අද මේ වෙනකන් මම කෙල්ලෝ ලඟින් ආශ්‍රය කරල නෑ මචන්.උඹල විශ්වාශ කරනවද?මම තාම යාලුවෙක් වශයෙන් හරි කෙල්ලෙක් එක්ක වචන 10ක් කතාකරල නැතුව ඇති.කැම්පස් එකෙත් මම හිටියේ කොල්ලෝ සෙට් එකක් එක්ක..මම ඒ කාලේ ඉඳන්ම හුඟක් හුදෙකලාව ඉන්ඩ කැමති චරිතයක්.මම ඒ හුදෙකලාවට හරි ආදරෙයි බන්.මම දැන් රස්සාව කරන තැනත් කෙල්ලෝ නෑ.උඹල අහයි උඹ ගේ පොරක්ද කියල.උඹල එහෙම හිතුවට මම පුදුම වෙන්නේ නෑ.නෑ මචන් මම ඒ වගේ අප්පිරිය සහගත චරිතයක් නෙමේ.

    මම කැම්පස් එකේ ඉද්දි එක කෙල්ලෙකුට ට්‍රයි කලා.ඒත් වෙන එකෙක් ඒ කෙල්ලට ට්‍රයි කරන්ඩ ගත්ත මම ට්‍රයි කරන බව දැන දැනම.ඌ මට වැඩිය පෙනුමයි.මම හිතුව මට වැඩිය ඒ කෙල්ලට දැන් ට්‍රයි කරන එකා ගැලපෙනව.ඒ හින්ද මම එයාව අමතක කරනව කියල.

    අන්තිම අවුරුද්දෙදිත් දෙවෙනි අවුරුද්දෙ ගෑණු ලමයෙකුට ට්‍රයි කලා.ඒත් අයාටත් ඒ අස්සෙම කොල්ලෙක් ඇවිල්ල ට්‍රයි කලා.උන් ටික මට ලොකු ලනුවක් දුන්න.ඒ කෙල්ල කතා කරනව වගේ වෙන කෙල්ලෙක් ලව්ව ෆෝන් එකෙන් කතා කරල උන් සෑහෙන ලොකු ෆන් එකක් අරගෙන තිබ්බ.ඊට පස්සේ ඒක මතක් කර කර විහිලු කරන්ඩ පටන් ගත්ත.

    මට ඒ සිද්දියෙන් පස්සේ මට සේරම එපා වුනා.මම අන්තිමට හුදෙකලාවට ප්‍රේම කරන්ඩ පටන් ගත්ත.ඒ විහිලුව මගේ මුලු ජීවිතේම කාලකණ්නි කලා. මේ ජීවිතේ ඉක්මනින් කෙලවර වෙනව නම් මට ඒතරම් සන්තෝශයක් නෑ ම්චන්.
    :(:(:(

    ඕවා ගනන් ගන්න එපා සහෝ
     

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    දැන් මම හුඟක් වයසයි බන්.30යි.මම පොඩි කාලේ ඉඳන්ම ගියේ පිරිමි පාසකලකට.ඒ කාලේ ඉඳන් අද මේ වෙනකන් මම කෙල්ලෝ ලඟින් ආශ්‍රය කරල නෑ මචන්.උඹල විශ්වාශ කරනවද?මම තාම යාලුවෙක් වශයෙන් හරි කෙල්ලෙක් එක්ක වචන 10ක් කතාකරල නැතුව ඇති.කැම්පස් එකෙත් මම හිටියේ කොල්ලෝ සෙට් එකක් එක්ක..මම ඒ කාලේ ඉඳන්ම හුඟක් හුදෙකලාව ඉන්ඩ කැමති චරිතයක්.මම ඒ හුදෙකලාවට හරි ආදරෙයි බන්.මම දැන් රස්සාව කරන තැනත් කෙල්ලෝ නෑ.උඹල අහයි උඹ ගේ පොරක්ද කියල.උඹල එහෙම හිතුවට මම පුදුම වෙන්නේ නෑ.නෑ මචන් මම ඒ වගේ අප්පිරිය සහගත චරිතයක් නෙමේ.

    මම කැම්පස් එකේ ඉද්දි එක කෙල්ලෙකුට ට්‍රයි කලා.ඒත් වෙන එකෙක් ඒ කෙල්ලට ට්‍රයි කරන්ඩ ගත්ත මම ට්‍රයි කරන බව දැන දැනම.ඌ මට වැඩිය පෙනුමයි.මම හිතුව මට වැඩිය ඒ කෙල්ලට දැන් ට්‍රයි කරන එකා ගැලපෙනව.ඒ හින්ද මම එයාව අමතක කරනව කියල.

    අන්තිම අවුරුද්දෙදිත් දෙවෙනි අවුරුද්දෙ ගෑණු ලමයෙකුට ට්‍රයි කලා.ඒත් අයාටත් ඒ අස්සෙම කොල්ලෙක් ඇවිල්ල ට්‍රයි කලා.උන් ටික මට ලොකු ලනුවක් දුන්න.ඒ කෙල්ල කතා කරනව වගේ වෙන කෙල්ලෙක් ලව්ව ෆෝන් එකෙන් කතා කරල උන් සෑහෙන ලොකු ෆන් එකක් අරගෙන තිබ්බ.ඊට පස්සේ ඒක මතක් කර කර විහිලු කරන්ඩ පටන් ගත්ත.

    මට ඒ සිද්දියෙන් පස්සේ මට සේරම එපා වුනා.මම අන්තිමට හුදෙකලාවට ප්‍රේම කරන්ඩ පටන් ගත්ත.ඒ විහිලුව මගේ මුලු ජීවිතේම කාලකණ්නි කලා. මේ ජීවිතේ ඉක්මනින් කෙලවර වෙනව නම් මට ඒතරම් සන්තෝශයක් නෑ ම්චන්.
    ඕව ගණන් ගන්නේ කවුද
    කෙල්ලෝ කියන්නෙ life එකම නෙවෙයි
     

    Diego97

    Member
    Nov 15, 2008
    11,302
    644
    0
    Panadura
    LOL Girls?? :P Hahahahah forget about em brah Get Wasted,Party wichoOo buddz and start Loving you Ownself.. Bitches aint worth talking shyt over you people feel watum saying?? trust me ive gone through shyt buh finally opened ma eyes 2 dah world ive been missing man... seriously...
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    LOL Girls?? :P Hahahahah forget about em brah Get Wasted,Party wichoOo buddz and start Loving you Ownself.. Bitches aint worth talking shyt over you people feel watum saying?? trust me ive gone through shyt buh finally opened ma eyes 2 dah world ive been missing man... seriously...
    :eek::eek::eek::eek: